معرفی و دانلود برنامه eWeather HD ؛هواشناسی و پیش بینی زلزله

برنامه eWeather HD

برنامه eWeather HD یکی از اپلیکیشن های کاربردی در زمینه هواشناسی محسوب می‌شود که از قابلیت پیش بینی زلزله و طوفان هم بهره می‌برد. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه eWeather HD پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن eWeather HD

امروزه اپلیکیشن های هواشناسی متعددی برای گوشی های هوشمند ارائه شده‌اند که توسط آن‌ها می‌توانید به راحتی از وضعیت آب و هوایی شهر مورد نظر خود مطلع شوید. یکی از بهترین اپلیکیشن هایی که چنین امکانی را برایتان فراهم می‌کند، eWeather HD نام دارد. علاوه بر امکان اطلاع از وضعیت آب و هوایی مناطق مختلف، اپلیکیشن مذکور قادر است تا زلزله های احتمالی را هم پیش بینی کند.

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. پیش تر در مقاله‌ای با عنوان دانلود 11 برنامه پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای موبایل اپلیکیشن eWeather HD را به عنوان یکی از بهترین برنامه های حوزه زلزله معرفی کردیم، اما در این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر قابلیت های این اپلیکیشن بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه eWeather HD

برنامه eWeather HD این امکان را فراهم می‌‌آورد تا کاربران بتوانند از وضعیت آب و هوای فعلی و آینده مناطق مورد نظر خود مطلع شوند. پس از اجرای برنامه مذکور می‌توانید با استفاده از قابلیت موقعیت یاب دستگاه به وضعیت آب و هوایی موقعیت مکانی فعلی خود دسترسی داشته باشید  و یا به جستجو شهر مورد نظر بپردازید.

برنامه eWeather HD

شما می‌توانید توسط برنامه eWeather HD دمای هوا، میزان رطوبت، احتمال بارش باران، وزش باد و غیره را صورت ساعتی مشاهده کنید. از سوی دیگر کاربران این برنامه می‌توانند به پیش بینی وضعیت آب و هوایی 10 روز آینده شهر مورد نظر هم دسترسی داشته باشند. از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط برنامه eWeather HD می‌توان به امکان مشاهده وضعیت آب و هوا یک سال گذشته شهر مورد نظر بر روی نمودار اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

برنامه eWeather HD

برنامه eWeather HD امکان مشاهده وضعیت آب و هوای شهر های مختلف بر روی نقشه را فراهم آورده است. همچنین شما می‌توانید در این برنامه شهرهای مختلفی را به لیست مکان های خود اضافه نموده و به راحتی از وضعیت آب و هوایی آن‌ها مطلع شوید. این برنامه قابلیت های شخصی سازی را هم در اختیار کاربران خود قرار داده می‌دهد. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی نسبت به تغییر تم آن اقدام نمایند.

برنامه eWeather HD

یکی دیگر از قابلیت های برنامه eWeather HD مربوط به پیش بینی زلزله و نمایش آخرین زمین لرزه های ثبت شده در سرتاسر جهان می‌شود. این برنامه اطلاعاتی نظیر بزرگی، عمق و زمان دقیق وقوع زمین لرزه را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین با لمس هر یک از موارد می‌توانید محل دقیق وقوع زمین لرزه را بر روی نقشه مشاهده کنید. در صورت تمایل به دسترسی به اطلاعات جامع در رابطه با زمین لرزه های ایران پیشنهاد می‌کنیم به مطالعه مقاله معرفی و دانلود برنامه لرزه نگار ؛ اطلاع از وقوع زمین لرزه بپردازید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی گوشی سامسونگ  

برنامه eWeather HD

شما می‌توانید وضعیت آب و هوا و وضعیت زمین لرزه ها را در نوار اعلان دستگاه خود مشاهده کنید. در صورت تمایل به غیر فعال سازی این قابلیت تنها کافیست تا به بخش تنظیمات مراجعه نمایید. برنامه eWeather HD شامل ویجت های اختصاصی مختلفی می‌شود که با قرار دادن آن‌ها بر روی صفحه اصلی دستگاه خود می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به اجرای برنامه مذکور، از وضعیت آب و هوا و یا وقوع زلزله در سرتاسر جهان مطلع شوید.

برنامه eWeather HD

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه eWeather HD پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:  ترمیم تاچ شکسته گوشی

نقاط قوت:

  • نمایش وضعیت آب و هوایی مناطق مختلف جهان
  • امکان پیش بینی وضعیت آب و هوا تا 10 روز آینده
  • ارائه ویجت های اختصاصی
  • امکان پیش بینی زلزله و طوفان
  • امکان مشاهده وضعیت آب و هوا بر روی نقشه

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 7 Plus

تاچ ال سی دی آیفون SE 2020

قاب و شاسی آیفون 8 پلاس

تعمیرات موبایل

eWeather HD
نام eWeather HD
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Elecont LLC

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments