معرفی و دانلود برنامه نبض بازار : راهنمای شما در خرید

برنامه نبض بازار

برنامه نبض بازار این امکان را فراهم آورده تا کاربران از آخرین قیمت‌ کالاهای مختلف مطلع شوند و به مشخصات کامل هر کالا دسترسی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه نبض بازار بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن نبض بازار

اپلیکیشن نبض بازار قیمت کالاهای مختلف نظیر گوشی، تبلت، دوربین عکاسی، لپ تاپ و غیره را نمایش می‌دهد. بنابراین کاربران اپلیکیشن نبض بازار می‌توانند تنها با استفاده از این اپلیکیشن از قیمت کالای مورد نظر خود مطلع شوند و در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل در تهران

علاوه بر نمایش قیمت کالا‌ها، اپلیکیشن نبض بازار شامل امکاناتی همچون قابلیت جستجو و نمایش تصاویر و جزییات مربوط به هر کالا می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن نبض بازار بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه نبض بازار

در صفحه اصلی برنامه نبض بازار محصولات پر طرفدار هر دسته‌بندی نمایش داده می‌شوند. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش بعدی به دسته‌بندی‌ کالاهای مختلف از جمله موبایل، تبلت، خودرو، لوازم خانگی و غیره دسترسی داشته باشند.

برنامه نبض بازار

با انتخاب هر یک از دسته‌بندی‌ها محصولات مربوطه به آن دسته‌بندی نمایش داده می‌شود. برنامه نبض بازار از قابلیت کاربردی جستجو نیز بهره می‌برد که دسترسی به این قابلیت از طریق لمس آیکون به شکل ذره‌ بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی فراهم آمده است. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی به جستجو کالای مورد نظر خود بپردازند. همچنین کاربران می‌توانند ترتیب نمایش کالا‌ها را بر اساس قیمت و یا زمان تغییر داده و محدوده قیمت تعیین کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

برنامه نبض بازار

با لمس کالای مورد نظر به قیمت‌ها، مشخصات، بررسی‌ها و نظرات مربوط به آن کالا دسترسی خواهید داشت. با لمس آیکون آبی رنگ در گوشه پایین و سمت چپ صفحه امکان مشاهده تغییرات قیمت کالا مورد نظر فراهم آمده است. به منظور خرید کالا تنها کافیست تا آیکون خرید را لمس نمایید. بدین ترتیب به سایت فروشنده منتقل خواهید شد.

برنامه نبض بازار

در بخش مشخصات، اطلاعات کاملی از کالای مورد نظر در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. همچنین در این بخش امکان مشاهده تصاویر کالا نیز فراهم آمده است. کاربران می‌توانند با استفاده از آیکون‌های موجود در قسمت فوقانی و سمت چپ صفحه نسبت به افزودن کالا به لیست علاقه‌مندی‌ها و یا به اشتراک گذاری آن اقدام نمایند.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی سامسونگ  

برنامه نبض بازار

در نهایت کاربران می‌توانند با مراجعه به تب آخر به حساب کاربری، لیست علاقه‌مندی‌ها و تنظیمات برنامه نبض بازار دسترسی داشته باشند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه نبض بازار پرداختیم. به منظور دانلود برنامه نبض بازار می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • نمایش قیمت کالاها از چندین منبع
  • امکان ثبت دیدگاه برای هر کالا
  • امکان افزودن کالا به لیست علاقه‌مندی‌ها و به اشتراک گذاری آن
  • قابلیت جستجو
  • نمایش تغییرات قیمت کالا

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون 6 Plus

شیشه آیفون 6 پلاس

دوربین سلفی آیفون 6 Plus

تعمیرات موبایل

نبض بازار
نام نبض بازار
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید - iOS
سازنده نبض بازار

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments