معرفی و دانلود برنامه لرزه نگار ؛ اطلاع از وقوع زمین لرزه

برنامه لرزه نگار

برنامه لرزه نگار این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانید به صورت لحظه‌ای از وقوع زمین لرزه در شهرهای ایران مطلع شوید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه لرزه نگار پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن لرزه نگار

زلزله یکی از حوادث طبیعی است که به دلیل عدم امکان پیش بینی آن، موجب خسارت های مالی و جانی بسیاری می‌شود. متاسفانه ایران نیز جزو کشورهای زلزله خیز به حساب می‌آید و اخیرا شاهد وقوع زمین لرزه های متعددی در کشور عزیزمان بودیم. اگر تمایل دارید به اطلاعات جامعی در رابطه با زلزله های شهرهای مختلف دسترسی داشته باشید و یا صورت لحظه‌ای از وقوع زلزله در کشور مطلع شوید، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن لرزه نگار را بر روی گوشی خود نصب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

اپلیکیشن مذکور برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن لرزه نگار بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه لرزه نگار

برنامه لرزه نگار امکان دسترسی به اطلاعات و جزییات کامل زمین لرزه های شهرهای ایران را برایتان فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید توسط این برنامه به صورت لحظه‌ای از وقوع زلزله در هر یک از شهرها مطلع شوید. برنامه مذکور از بخش های مختلفی تشکیل شده و قابلیت های متعددی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

یکی از قابلیت های این برنامه مربوط به امکان جستجو زمین لرزه ها بر اساس استان، بزرگی، عمق و زمان می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب استان مورد نظر و تعیین مقادیر به جستجوی زمین لرزه ها بپردازید. با لمس هر یک از نتایج جستجو قادر به مشاهده محل دقیق وقوع زلزله را بر روی نقشه خواهید بود. همچنین اشتراک گذاری اطلاعات از طریق سایر اپلیکیشن ها نیز توسط این برنامه امکان پذیر خواهد بود.

برنامه لرزه نگار

برنامه لرزه نگار این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند زلزله های 5 سال اخیر استان های مختلف را بر اساس بزرگی و فراوانی با یکدیگر مقایسه کنند. با انتخاب استان های مورد نظر اطلاعاتی نظیر بزرگی و فراوانی زلزله در 5 سال اخیر بر روی نمودار نمایش داده می‌شود و به راحتی می‌توانید به مقایسه آن‌ها بپردازید.

برنامه لرزه نگار

یکی دیگر از قابلیت های برنامه لرزه نگار مربوط به نمایش زلزله هایی که در شعاع 50 کیلومتری موقعیت مکانی شما رخ داده باشند، می‌شود. با استفاده از این قابلیت قادر به مشاهده بزرگ ترین زلزله و تعداد زلزله های رخ داده در شعاع 50 کیلومتری خود خواهید بود. همچنین می‌توانید با انتخاب هر یک از نقاط بر روی نقشه، به اطلاعات موقعیت مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

برنامه لرزه نگار

با استفاده از برنامه لرزه نگار قادر به مشاهده آخرین زلزله های ثبت شده با بزرگی بیش از 3 ریشتر بر روی نقشه شهری و یا ماهواره‌ای خواهید بود. همچنین می‌توانید توسط این برنامه به لیستی از آخرین زمین لرزه های کشور به همراه اطلاعاتی نظیر بزرگی، تاریخ و ساعت وقوع آن دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی iPhone با گارانتی اصلی

برنامه لرزه نگار

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتم یکی از اصلی ترین قابلیت های برنامه لرزه نگار مربوط به هشدار وقوع زلزله می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات در منوی برنامه نسبت به فعال سازی و یا غیر فعال سازی قابلیت مذکور اقدام نمایید. برنامه لرزه نگار امکان شخصی سازی قابلیت هشدار وقوع زلزله را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین می‌توانید حداقل بزرگی زلزله و استان های مورد نظر خود را برای دریافت هشدار زلزله مشخص کنید.

برنامه لرزه نگار

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه لرزه نگار پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران  

نقاط قوت:

  • هشدار لحظه‌ای وقوع زلزله
  • ارائه اطلاعات جامع در رابطه با زمین لرزه ها
  • امکان دسترسی به لیست آخرین زلزله ها
  • امکان جستجو زلزله
  • امکان شخصی سازی هشدار وقوع زلزله
  • امکان مقایسه زلزله های استان های مختلف بر روی نمودار

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 8

قیمت دوربین پشت آیفون ایکس اس

دوربین آیفون 11

تعمیرات موبایل

لرزه نگار
نام لرزه نگار
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده استودیو طراحی هیرو

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments