تعویض قاب شکسته iPhone 8 Plus تعویض قاب شکسته iPhone 8 Plus

تعویض قاب شکسته iPhone 8 Plus

اگر قاب آیفون 8 پلاس اپل (Apple iPhone 8 Plus) شما شکسته یا ترک هایی روی آن به وجود آمده و بنا به هر دلیل تمایل به تعویض آن دارید، نگران نباشید. با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعمیر قاب شکسته آیفون 8 پلاس را با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهید. در ادامه این مطلب بیشتر در رابطه با جزئیات تعویض قاب iPhone 8 Plus صحبت می‌کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض قاب پشت آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

دلایل تعویض قاب iPhone 8 Plus چه هستند؟

دلایل مختلفی می‌توانند منجر شوند که شما به نیازمند تعویض و تعمیر قاب آیفون 8 پلاس شوید. به عنوان مثال ممکن است به مرور زمان خط و خش هایی روی قاب پشت این گوشی به وجود آید و شدت آن ها به قدری باشد که آزاردهنده به نظر برسند و به همین دلیل شما برای حفظ زیبایی گوشی تمایل به تعویض قاب آن داشته باشید. در برخی شرایط هم ممکن است وارد شدن فشار یا ضربه به بدنه آیفون منجر شود که روی قاب پشت آن ترک هایی به وجود آید یا حتی قاب پشت گوشی تاب بردارد و لایه شیشه‌ای آن در iPhone 8 Plus کاملا خرد شود. در اینگونه مواقع باید به فکر تعمیر قاب شکسته آیفون 8 پلاس باشید. اما هزینه تعمیر قاب آیفون 8 پلاس چقدر است و انجام این کار چه مقدار زمان نیاز دارد؟ آیا شخصا می‌توانید قاب آیفون 8 Plus را تعویض کنیم؟ در ادامه این مطلب بیشتر و دقیق تر در رابطه با این موضوع صحبت خواهیم کرد. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

 

تعویض قاب شکسته iPhone 8 Plus | گارانتی اپل

 

چطور از شکستن قاب آیفون 8 پلاس جلوگیری کنیم؟

طبیعتا با توجه به مسائلی که در بخش قبل به آن ها اشاره کردیم و دلایلی که منجر می‌شوند کاربر به تعویض قاب آیفون نیاز پیدا کند، محافظت از گوشی بهترین راه برای جلوگیری از شکستن قاب آیفون 8 Plus خواهد بود. شما به دو روش مختلف می‌توانید از موبایل خودتان محافظت کید و به نوعی مانع شکستن قاب آن شوید. اولین روش مربوط به محافظت از آیفون می‌شود. شما باید سعی داشته باشید همیشه و به هر شکل ممکن مراقب گوشی خودتان باشید تا از دستتان به زمین نیفتد یا فشار و ضربه‌ای به آن وارد نشود. با توجه به اینکه قاب پشت گوشی هایی مثل iPhone 8 Plus از یک لایه شیشه‌ای تشکیل شده به شدت در برابر ضربه و فشار حساس است و کوچک ترین ضربات می‌توانند منجر به شکستن قاب گوشی شوند. بنابراین در قدم اول سعی کنید همیشه مراقب گوشی خودتان باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 پلاس اپل 

 

برای تعویض قاب پشت آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

اما برای افزایش امنیت گوشی می‌توانید از قاب های محافظ هم استفاده به عمل آورید. قاب های محافظ شاید از نظر ظاهری چندان جالب به نظر نرسند و منجر شوند که زیبایی آیفون و طراحی آن پنهان شود اما در برخی مواقع می‌توانند مثل یک ناجی عمل کرده و از آسیب دیدن قاب آیفون جلوگیری کنند. زمانی که یک قاب یا گارد محافظ در آیفون نصب شود و ضربه‌ای به دستگاه وارد گردد بخش قابل توجهی از این ضربه توسط قاب و گارد موبایل خنثی می‌شود و در نتیجه استرس و فشار کمتری به قاب اصلی گوشی وارد خواهد شد. استفاده از گارد موبایل یکی از بهترین روش هایی است که می‌توانید از آن برای جلوگیری از شکستن قاب آیفون 8 پلاس استفاده کنید.

 

تعویض قاب شکسته iPhone 8 Plus | گارانتی اپل

 

خوشبختانه برخلاف تعمیرات شایعی مثل تعمیر ال سی دی که روی گوشی iPhone 8 Plus انجام می‌شوند و پیش از این در مقاله تعمیر ال سی دی آیفون ۸ پلاس اپل با کمترین هزینه و قیمتدر رابطه با آن صحبت کردیم، تعمیر قاب آیفون 8 پلاس خیلی هزینه‌بردار نیست. بنابراین خیلی نگران هزینه تعمیر قاب شکسته آیفون 8 پلاس نباشید و اگر قاب گوشی شما شکسته یا ترک هایی روی آن به وجود آمده بهتر است برای تعمیر آن اقدام کنید. نکته‌ای که باید در این حین توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید مربوط به کیفیت قابی می‌شود که تعمیرکار در گوشی شما نصب می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

متاسفانه نسخه های غیر اورجینال و کپی قاب آیفون 8 پلاس در بازار وجود دارند و حتی ممکن است برخی تعمیرکاران نسخه های دست دوم قاب iPhone 8 Plus را در گوشی مشتریان نصب کنند. بنابراین دقت کنید که قربانی کلاه‌برداری های این چنینی نشوید و حتما یک قاب اورجینال و نو در آیفون 8 پلاس شما نصب گردد. برای خرید نسخه اورجینال قاب آیفون 8 پلاس اپل می‌توانید به فروشگاه قطعات موبایل مراجعه کنید. تمام قطعاتی که در این فروشگاه عرضه شده‌اند اورجینال بوده و از این نظر با ضمانت در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعمیر قاب شکسته iPhone 8 Plus اپل را با کمترین قیمت ممکن انجام دهید.

چرا حساسیت تعویض قاب آیفون 8 Plus اپل بالاست؟

خیلی از افراد تصور می‌کنند که تعویض قاب آیفون 8 پلاس اصلا کار سختی نیست و قاب پشت این گوشی به راحتی از پنل جلوی و متعلقات آن جدا شده و تعویض می‌شود. اما جالب است بدانید که تعویض قاب iPhone 8 Plus یکی از سخت ترین و پردردسرترین تعمیرات این گوشی محسوب می‌شود. برای اینکه تعمیرکار بتواند قاب پشت آیفون 8 پلاس را تعویض کند لازم است که تمام متعلقات روی قاب پشت گوشی از قبیل مادربرد، باتری، موتور ویبراتور، کپسول اسپیکر، فلت های آنتن و غیره از روی قاب گوشی جدا شوند و سپس تمامی این قطعات به قاب پشت جدیدی که قرار است در گوشی نصب گردد منتقل شوند. انجام این کار نه تنها نیازمند دقت و حوصله بالایی است بلکه نیاز به صرف زمان طولانی هم دارد. اگر یک تعمیرکار کمی در حین تعمیر قاب شکسته آیفون 8 پلاس عجله کند، ممکن است صدمات جبران ناپذیری به دستگاه و دیگر قطعات اصلی آن نظیر مادربرد وارد شود. بدون تردید می‌دانید که تعمیر مادربرد آیفون 8 پلاس چقدر دردسرساز و پرهزینه خواهد بود! بنابراین تعویض قاب iPhone 8 Plus برخلاف تصور اغلب افراد بسیار حساس و پیچیده است و برای انجام آن نباید به هر تعمیرکاری اعتماد کرد.

 

برای تعویض قاب پشت آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

تعویض قاب iPhone 8 Plus چقدر زمان لازم دارد؟

همانطور که اشاره کردیم برای تعویض کردن قاب پشت آیفون 8 پلاس اپل باید تمام متعلقات روی آن جدا شوند و از قاب قدیمی به قاب جدید منتقل گردند. طبیعتا انجام این کار بسیار زمانگیر بوده و نیاز به صرف دقت زیادی هم دارد. عموما تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد برای تعمیر قاب شکسته آیفون 8 پلاس چند روز از کاربران زمان دریافت می‌کنند و این تعمیر را اغلب در 2 الی 3 روز تکمیل مخواهند کرد. اما اگر تعمیرکاری با نحوه دقیق تعمیر آیفون 8 پلاس آشنا باشد و زمان خود را به طور اختصاصی برای تعویض قاب این گوشی صرف کند، در کمتر از 4 ساعت قادر به تعویض قاب آیفون 8 پلاس خواهد بود. اگر می‌خواهید تعویض قاب شکسته آیفون شما در سریع ترین زمان ممکن انجام گیرد و ظرف چند ساعت آیفون 8 پلاس تعمیر شده و با قاب جدیدتان را درب منزل تحویل بگیرید، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده کنید.

 

تعویض قاب شکسته iPhone 8 Plus | گارانتی اپل

 

تعمیر قاب شکسته آیفون 8 پلاس در مرکز موبایل کمک

با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید به ساده ترین شکل ممکن و با کمترین هزینه تعویض قاب شکسته iPhone 8 Plus خود را انجام دهید. کارشناسان این مرکز با استفاده از جدیدترین متدها و تجهیزات تعمیرات لازم را روی گوشی مشتریان انجام می‌دهند و بدین ترتیب نتیجه تعمیر در بهترین حالت ممکن قرار خواهد داشت چون تمام استانداردهای لازم در حین انجام تعمیرات رعایت می‌شوند. مراحل بکارگیری سرویس موبایل کمک برای تعمیر قاب شکسته آیفون 8 پلاس به شرح زیر است:

 

برای تعویض قاب پشت آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

  • ثبت سفارش: در این مرحله شما باید از طریق صفحه ثبت سفارش آنلاین تعمیرات موبایل یا ضمن تماس با شماره 75147-021 سفارش تعمیر مورد نظرتان را به ثبت برسانید تا رسیدگی های لازم ظرف چند دقیقه توسط کارشناسان موبایل کمک انجام گیرد.
  • اعزام کارشناس به محل: در این مرحله کارشناس موبایل کمک به آدرس شما اعزام می‌شود تا بررسی لازم را روی گوشی انجام داده و در صورت امکان آن را تعمیر کند.
  • انجام تعمیرات و تحویل گوشی به مشتری: اگر کارشناس بتواند تعمیرات لازم را در محل روی گوشی انجام دهد، این کار انجام خواهد شد و گوشی تعمیر شده به شما تحویل داده می‌شود. اما اگر تعمیر دستگاه در محل امکانپذیر نباشد، کارشناس گوشی را به شرکت ارجاع می‌دهد و تعمیرات لازم خیلی سریع بر روی دستگاه انجام می‌شوند. ظرف چند ساعت گوشی تعمیر شده با پیک رایگان موبایل کمک به آدرس مشتری ارسال و درب منزل به وی تحویل داده می‌شود.

تعمیراتی مثل تعمیر قاب شکسته آیفون 8 پلاس در مرکز موبایل کمک عموما ظرف 4 ساعت انجام می‌شوند و قاب پشت تعویضی دستگاه هم با ضمانت اورجینال بودن در گوشی مشتری نصب خواهد شد. بنابراین با خدمات موبایل کمک می‌توانید یک تعمیر کاملا تخصصی، سریع، مطمئن و کم هزینه را تجربه کنید. موبایل کمک سعی کرده تعرفه خدمات خود را به گونه‌ای در نظر بگیرد که کاربران با مشکلی رو به رو نشوند و هزینه کمتری در مقایسه با بازار آزاد پرداخت کنند. به منظور ثبت سفارش تعمیر مورد نیازتان به صفحه ثبت سفارش آنلاین تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک مراجعه کنید یا با شماره 75147-021 تماس گرفته و سفارش خود را به ثبت برسانید.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 8 پلاس

قیمت قاب پشت آیفون 8 پلاس

قیمت درب پشت آیفون 8 پلاس

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل