معرفی و دانلود برنامه زبان کده : یادگیری زبان های مختلف

معرفی برنامه زبان کده

اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که با استفاده از آن به یادگیری زبان‌های مختلف بپردازید، برنامه زبان کده یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه زبان کده بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن زبان کده

برقراری ارتباط با افراد در کشورهای خارجی جزو یکی بزرگ‌ترین چالش‌های هر فرد در طول سفر به حساب می‌آید. بسیاری از افراد در طول سفرهای خارجی به دلیل عدم آشنایی با زبان آن کشور قادر به برقراری ارتباط با سایر افراد نیستند. در چنین شرایطی کاربران می‌توانند به راحتی با استفاده از اپلیکیشن زبان کده به لغات، جملات و گرامر مورد نیاز برای یادگیری یک زبان جدید دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: شماره تلفن تعمیرات موبایل

اپلیکیشن زبان کده از 50 زبان دنیا پشتیبانی می‌کند و جملات ضروری و روزمره 50 زبان را به صورت اصولی و گام به گام به کاربران خود آموزش می‌دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن زبان کده بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه زبان کده

پس از اجرای برنامه زبان کده به محیط اصلی برنامه منتقل می‌شوید. در صفحه اصلی این برنامه به صورت پیش فرض دروس زبان انگلیسی (آمریکایی) برای شما نمایش داده می‌شوند. در نسخه رایگان این برنامه، دروس زبان انگلیسی بدون تلفظ صوتی در اختیار کاربران قرار داده شده است. به منظور خرید نسخه کامل آموزش سایر زبان‌ها آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده سپس گزینه فروشگاه را انتخاب نمایید. بدین ترتیب با لمس گزینه خرید بسته کامل در کنار نام زبان مورد نظر، می‌توانید نسبت به خرید آموزش آن زبان اقدام نمایید.

معرفی برنامه زبان کده

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل

پس از خرید بسته آموزشی مورد نظر با مراجعه به منوی برنامه و انتخاب گزینه زبان‌ها به زبان‌های خریداری شده دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به مطالعه آن‌ها بپردازید.

معرفی برنامه زبان کده

در صفحه اصلی برنامه می‌توانید به جملات دروس مورد نظر به همراه ترجمه و تلفظ آن‌ها دسترسی داشته باشید. با لمس آیکون پخش، تلفظ صحیح جمله مورد نظر برای شما پخش می‌شود. با لمس آیکون به شکل به علاوه جمله مورد نظر به لیست جملات من اضافه خواهد شد و در هر زمان با مراجعه به منوی برنامه امکان دسترسی سریع و آسان به کلمات و یا جملات مورد نظر فراهم می‌آید. برنامه زبان کده از قابلیت به اشتراک گذاری کلمات و جملات نیز پشتیبانی می‌کند. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون به اشتراک گذاری را لمس نمایید.

معرفی برنامه زبان کده

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی  

در قسمت فوقانی صفحه با لمس آیکون به شکل ذره بین می‌توانید به جستجوی کلمات مورد نظر خود بپردازید. همچنین با لمس آیکون پخش در کنار آیکون جستجو، تلفظ صوتی تمامی جملات به ترتیب برای شما پخش خواهد شد.

معرفی برنامه زبان کده

به منظور دسترسی به بخش تنظیمات اپلیکیشن زبان کده، آیکون به شکل چرخ دنده در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. در منوی تنظیمات امکان تغییر سایز متن فراهم آمده است. برنامه زبان کده از قابلیت کاربردی با عنوان پوسته شب نیز بهره می‌برد. کاربران می‌توانند با فعال‌سازی این قابلیت از خستگی و سوزش چشم‌های خود در هنگام کار با این اپلیکیشن در تاریکی شب جلوگیری کنند.

معرفی برنامه زبان کده

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A70s

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه زبان کده پرداختیم. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه با جملات ضروری 50 زبان مختلف دنیا آشنا شوند. به منظور دانلود برنامه زبان کده می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • پشتیبانی از 50 زبان دنیا
  • دسته‌بندی دروس
  • پخش تلفظ صوتی جملات
  • قابلیت جستجو
  • امکان فعال‌سازی قابلیت پوسته شب

نقاط ضعف:

  • عدم برگزاری آزمون

بیشتر بخوانید:

باتری iPhone 6

iPhone 6s باتری

قطعات آیفون SE 2020

تعمیرات موبایل

زبان کده (نسخه جامع)
نام زبان کده (نسخه جامع)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده امید فرجی

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments