معرفی و دانلود برنامه خانه ما : مدیریت هزینه های زندگی

برنامه خانه ما

برنامه خانه ما یک برنامه کاربردی و مناسب برای مدیریت هرچه بهتر هزینه‌های زندگی است و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند کنترل بهتری بر روی درآمد و هزینه‌های زندگی خود داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه خانه ما بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن خانه ما

امروزه با افزایش هزینه‌ها، برنامه‌ریزی و مدیریت مخارج زندگی امری ضروری به شمار می‌رود. از این رو کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن خانه ما به مدیریت هزینه‌های زندگی خود بپردازند.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن خانه ما بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

معرفی و بررسی برنامه خانه ما

برنامه خانه ما به چهار بخش هزینه، درآمد، بودجه و گزارش تقسیم‌بندی شده است. پس از اجرای برنامه کاربران می‌توانند در بخش هزینه، به ثبت هزینه‌های زندگی نظیر خرید، خوراک، رفت و آمد و غیره بپردازند.

برنامه خانه ما

در برنامه خانه ما بخشی جداگانه تحت عنوان هزینه ثابت نیز وجود دارد که کاربران می‌توانند هزینه‌های ثابت نظیر اجاره خانه را در آن وارد کنند. به منظور دسترسی به این بخش آیکون موجود در کنار گزینه ثبت هزینه را لمس نمایید.

برنامه خانه ما

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

در بخش درآمد نیاز است تا درآمد خود را بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف نظیر حقوق، دستمزد و یا پاداش وارد کنید.

برنامه خانه ما

کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش بودجه مبلغ معینی را برای هزینه‌های خاص خود تعیین کنند.

برنامه خانه ما

در نهایت در بخش گزارش کاربران می‌توانند گزارش موجودی، هزینه‌ها و درآمدهای خود را مشاهده کنند. در قسمت تراکنش نیز امکان بررسی هزینه‌های ثبت شده فراهم آمده است. با لمس گزینه گزارش پیشرفته در قسمت انتهایی صفحه، گزارش هزینه و درآمد به صورت نموداری و آماری نمایش داده می‌شود.

برنامه خانه ما

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ 

با لمس آیکون به شکل چرخ دنده در گوشه بالا و سمت راست صفحه وارد منوی تنظیمات برنامه خانه ما می‌شوید. با مراجعه به این منو به قابلیت‌هایی همچون تعیین رمز عبور، تغییر واحد پول و تهیه فایل پشتیبان از داده‌های برنامه دسترسی خواهید داشت.

برنامه خانه ما

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه خانه ما پرداختیم. به منظور دانلود برنامه خانه ما می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A80

نقاط قوت:

  • امکان ثبت هزینه و درآمد
  • نمایش گزارش به صورت آماری و نموداری
  • امکان تعیین بودجه
  • امکان تهیه فایل پشتیبان

نقاط ضعف:

  • دسته‌بندی‌ هزینه‌ها می‌توانست جامع‌تر باشد

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو آیفون 6

دوربین اصلی آیفون 6

تاچ ال سی دی آیفون 6

تعمیرات موبایل

نام
قیمت
سیستم عامل
سازنده مستند مسابقه خانه ما

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments