معرفی و دانلود برنامه Gif Maker – تبدیل فیلم به گیف در آیفون

معرفی و دانلود برنامه Gif Maker ؛ تبدیل فیلم به گیف در آیفون

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که تمایل داشته باشید یک ویدیو یا فیلم ذخیره شده در آیفون خود را به گیف (GIF) تبدیل کنید. برای انجام این کار می‌توانید از ابزارهای مختلفی استفاده نمایید که یکی از بهترین آن ها برنامه Gif Maker است. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Gif Maker (ابزار تبدیل فیلم به گیف در آیفون و آیپد) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه Gif Maker ؛ تبدیل فیلم به گیف در آیفون

همانطور که برای گوشی های اندرویدی برنامه های زیادی ارائه شده‌اند که قابلیت تبدیل فیلم به گیف را ارائه می‌کنند، برای سیستم عامل iOS هم تقریبا حالت مشابهی وجود دارد. در بین اپلیکیشن های تبدیل فیلم به گیف (GIF) موجود برای آیفون، برنامه Gif Maker یک نمونه از بهترین آن‌هاست که صورت رایگان عرضه است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر برنامه Gif Maker (ابزار تبدیل فیلم به گیف در آیفون و آیپد) بپردازیم. برای دانلود این برنامه می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Gif Maker (ابزار تبدیل فیلم به گیف در آیفون و آیپد)

همانطور که از نام اپلیکیشن Gif Maker مشخص است، این برنامه امکان ساخت تصاویر متحرک گیف را فراهم می‌کند. برای ساختن یک تصویر متحرک گیف توسط برنامه مذکور باید ویدیو یا فیلیم را مشخص کنید. این فیلم می‌تواند به صورت آنی توسط دوربین آیفونتان ضبط شده یا از مجموعه ویدیو های ذخیره شده در حافظه دستگاه انتخاب شود. برنامه Gif Maker رابط کاربری بسیار زیبایی دارد امکان اضافه کردن افکت هایی مثل افکت های برنامه بومرنگ به فیلم های مورد نظرتان را هم ارائه خواهد کرد.

معرفی و دانلود برنامه Gif Maker ؛ تبدیل فیلم به گیف در آیفون

یکی از قابلیت های جالب برنامه Gif Maker (ابزار تبدیل فیلم به گیف در آیفون و آیپد) مربوط به سازگاری آن با قابلیت لایو فوتوز (Live Photos) آیفون می‌شود. برای آشنایی بیشتر با لایو فوتوی آیفون از مقاله “آموزش فعال کردن قابلیت لایو فوتو (Live Photo) آیفون” استفاده کنید. اپلیکیشن Gif Maker این امکان را در اختیار کاربران آیفون و آیپد های اپل قرار می‌دهد تا لایو فوتو های مورد نظر خود را مستقیما به تصویر متحرک گیف (GIF) تبدیل کنند.

با استفاده از اپلیکیشن Gif Maker (ابزار تبدیل فیلم به گیف در آیفون و آیپد) می‌توانید به فایل های تصویری مورد نظرتان (شامل عکس، ویدیو و گیف) افکت های مختلفی را اضافه کنید. افکت های نام برده شده با توجه به شرایط می‌توانند تصویری و حتی صوتی باشند. برای مثال امکان اضافه کردن موزیک به فیلم های شما توسط برنامه Gif Maker وجود دارد. همچنین اضافه کردن متن و نوشتار به تصاویر متحرک گیف هم از دیگر ویژگی هایی است که توسط اپلیکیشن Gif Maker (ابزار تبدیل فیلم به گیف در آیفون و آیپد) ارائه می‌شود.

معرفی و دانلود برنامه Gif Maker ؛ تبدیل فیلم به گیف در آیفون

به صورت کلی اگر به دنبال یک برنامه کارآمد برای تبدیل فیلم به گیف در آیفون یا آیپدتان هستید، همین حالا اپلیکیشن Gif Maker را از اپ استور دانلود کنید. این برنامه به صورت رایگان عرضه شده و مجموعه مناسبی از قابلیت‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس گوشی سامسونگ

جمع‎بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Gif Maker (ابزار تبدیل فیلم به گیف در آیفون و آیپد) پرداختیم. برای دانلود این برنامه می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • رابط کاربری زیبا
  • کیفیت عملکرد عالی
  • امکان اضافه کردن افکت به ویدیو و گیف
  • امکان اضافه کردن نوشته به تصاویر گیف
  • رایگان بودن

نقاط ضعف

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف محسوسی ندارد

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 8

شیشه آیفون 7 Plus

دوربین اصلی iPhone 7

تعمیرات موبایل

Gif Maker
نام Gif Maker
قیمت رایگان
سیستم عامل iOS
سازنده Naimish Patel
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments