تعمیر یا تعویض دوربین آیفون X تعمیر یا تعویض دوربین آیفون X

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون X

تعمیر دوربین آیفون X اپل از تعمیرات خیلی رایج این گوشی نیست اما برخی کاربران به آن نیاز به پیدا می‌کنند. به نظر شما بهترین و کم هزینه ترین روش برای تعمیر دوربین آیفون ایکس اپل چیست؟ با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

دلایل از کار افتادن دوربین آیفون X اپل

دلایل متعددی می‌تواند منجر به از کار افتادن دوربین جلو یا پشت آیفون X شود. برای مثال وارد شدن ضربه به موبایل یا وارد شدن فشار مستقیم به ماژول دوربین، شکستن لنز دوربین و بروز اختلال در مدارهای مرتبط با دوربین های جلو و عقب همگی می‌توانند منجر به از کار افتادن دوربین آیفون X شوند. بنابراین تعمیر دوربین آیفون X اپل در قدم نسخت نیاز به یک عیب یابی دقیق و مناسب دارد. با این حال در اغلب موارد مشکلات عملکردی دوربین جلو و پشت این گوشی با تعویض ماژول دوربین از بین خواهند رفت.

 

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون X | گارانتی اپل

 

روش های نرم افزاری تعمیر دوربین آیفون X اپل

در برخی شرایط دیده شده اختلال هایی که در عملکرد دوربین جلو و پشت آیفون X پدیدار می‌شوند با روش های نرم افزاری قابل رفع بوده و عملا ارتباط مستقیمی با قطعات سخت افزاری دستگاه ندارند. بنابراین اگر دوربین اصلی یا سلفی آیفون X شما دچار مشکل شد، ابتدا مراحل و روش های زیر را برای رفع مشکل انجام دهید و اگر مطمئن شدید که مشکل با انجام اقدامات زیر رفع نمی‌شود، به تعمیر سخت افزاری روی آورید:

 

  • آیفون X را فورس ریستارت کنید: فورس ریستارت کردن آیفون X یکی از روش های موثر برای از بین بردن اختلال های عملکردی و موقت دستگاه است. برای انجام این کار باید ابتدا دکمه افزایش صدای گوشی را فشرده و رها کنید. سپس دکمه کاهش صدا را فشرده و رها کنید. در نهایت دکمه پاور گوشی را برای مدت زمان 10 ثانیه نگه دارید تا گوشی خاموش و روشن شده و لوگوی اپل نمایان شود. در این حالت آیفون X فورس ریستارت خواهد شد و احتمالا مشکل دوربین دستگاه رفع می‌شود.

 

برای تعمیر دوربین آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

 

  • سیستم عامل آیفون X را آپدیت کنید: در برخی موارد ممکن است بروز اختلال در عملکرد دوربین آیفون ها و آیفون X با آپدیت نبودن سیستم عامل iOS آن ها ارتباط داشته باشد. در این شرایط می‌تواند با آپدیت سیستم عامل گوشی مشکل را برطرف سازید. بدین منظور جدیدترین آپدیت iOS را روی گوشی نصب کنید.

 

  • دانگرید سیستم عامل: دقیقا مخالف حالت قبل در خیلی از موارد دیده شده که آپدیت سیستم عامل iOS باگی دارد که منجر به از کار افتادن دوربین دستگاه می‌شود. اگر به تازگی سیستم عامل آیفون X خود را آپدیت کرده‌اید و در عملکرد دوربین دستگاه اختلال ایجاد شده، احتمال دارد که مشکل از جانب آپدیت سیستم عامل باشد. در این حالت یا باید منتظر بمانید با یک آپدیت سیستم عامل آیفون X جدید مشکل دوربین رفع شود و یا سیستم عامل آیفون X را دانگرید کنید.

 

اما اگر با انجام موارد فوق همچنان تعمیر دوربین آیفون X اپل انجام نشد چه کنیم؟ در این شرایط به احتمال زیاد مشکل از جانب ماژول دوربین گوشی بوده و باید تعمیرات سخت افزاری روی دستگاه انجام شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

آیا شخصا قادر به تعمیر دوربین آیفون X اپل خواهیم بود؟

تعمیر آیفون X اپل به هیچ وجه کار آسانی نیست، چون اپل در طراحی این گوشی نهایت دقت را صرف کرده و اجزای سخت افزاری دستگاه با ظرافت خاصی در کنار هم چیده شده‌اند. بنابراین اگر تجربه کافی در زمینه تعمیرات موبایل نداشته و به ابزارهای مناسب این کار هم دسترسی نداشته باشید، قادر به تعمیر دوربین آیفون ایکس اپل نخواهید بود. اما اگر بنا به هر دلیل تصور می‌کنید از پس انجام این کار بر خواهید آمد، می‌توانید از مقاله های آموزش تعویض دوربین پشت آیفون X اپل” و آموزش تعویض دوربین جلوی آیفون X اپل” کمک بگیرید.

 

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون X | گارانتی اپل

 

تعمیر دوربین آیفون X اپل را به موبایل کمک واگذار کنید!

اگر می‌خواهید تعمیر دوربین و به طور کلی تعمیرات آیفون ایکس خود را با اطمینان کامل انجام دهید، توصیه می‌کنیم انجام این کار را به موبایل کمک و کارشناسان با تجربه این شرکت واگذار کنید. کارشناسان موبایل کمک با دسترسی به جدیدترین ابزارها و متدهای تعمیر آیفون می‌توانند دوربین جلو یا پشت این گوشی را برایتان با ضمانت تعمیر کنند. برای ثبت سفارش تعمیر دوربین آیفون X و انجام هماهنگی های لازم می‌توانید با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. ضمنا نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (شهرستان ها) هم آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود. فراموش نکنید که تمام قطعات تعویضی در گوشی مشتریان موبایل کمک اورجینال هستند و این شرکت تعمیر دوربین آیفون ایکس را با کمترین هزینه ممکن میسر می‌کند.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

برای تعمیر دوربین آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید:

گوشی آیفون ایکس

قطعات گوشی آیفون X

قیمت دوربین پشت آیفون X

قیمت دوربین سلفی آیفون ایکس

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل