معرفی و دانلود برنامه یونیورسیتی:اشتراک گذاری محتوای دانشگاه

معرفی برنامه یونیورسیتی

برنامه یونیورسیتی (Univer30ti) این امکان را فراهم آورده تا دانشجویان بتوانند جزوه‌های خود را به آسانی با یکدیگر به اشتراک بگذارند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه یونیورسیتی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن یونیورسیتی

امکان به اشتراک گذاری محتوای دانشگاهی نظیر مقاله، جزوه، کتاب و یا حتی نمونه سوالات امتحانی به راحتی توسط اپلیکیشن یونیورسیتی فراهم آمده است. با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران دیگر نیازی به کپی کردن جزوه‌ها نخواهند داشت و می‌توانند در هر زمان و مکان به راحتی توسط گوشی هوشمند به جزوه‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن یونیورسیتی بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه یونیورسیتی (Univer30ti)

پس از اجرای برنامه یونیورسیتی از شما خواسته می‌شود تا یک حساب کاربری ایجاد کنید. امکان استفاده از برنامه Univer30ti  (یونیورسیتی) بدون ایجاد حساب کاربری نیز فراهم آمده با این وجود به منظور دسترسی به اکثر قابلیت‌های این برنامه به حساب کاربری نیاز خواهید داشت.

معرفی برنامه یونیورسیتی

در صفحه اصلی برنامه یونیورسیتی، لیستی از تازه‌ترین محتواهای به اشتراک گذاشته شده قابل مشاهده خواهد بود. با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید لیست محتواها را بر اساس دسته‌بندی‌‌های مختلف مشاهده کنید. همچنین با لمس آیکون ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه امکان جستجو محتوای مورد نظر فراهم آمده است. با لمس هر یک از محتواها به اطلاعات، لینک دانلود و همچنین نظرات سایر کاربران دسترسی خواهید داشت.

معرفی برنامه یونیورسیتی

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی آیفون در تهران

به منظور به اشتراک گذاری محتوا در اپلیکیشن Univer30ti (یونیورسیتی) آیکون زرد رنگ موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. سپس فایل حاوی محتوا را آپلود کنید.

معرفی برنامه یونیورسیتی

از قابلیت‌های کاربردی برنامه یونیورسیتی می‌توان به امکان ویرایش محتوای به اشتراک گذاری شده اشاره کرد. بدین منظور آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی را لمس نمایید. پس از آن گزینه محتوای من را انتخاب کنید. سپس آیکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ محتوا مورد نظر را لمس کرده و گزینه ویرایش را انتخاب نمایید. همچنین کاربران می‌توانند با غیر فعال‌سازی محتوای به اشتراک گذاری شده، از دسترسی سایر کاربران به محتوا مورد نظر جلوگیری کنند. کاربرانی که قادر به استفاده از نسخه اندرویدی برنامه نیستند، می‌توانند با مراجعه به آدرس univer30t.com از نسخه تحت وب برنامه یونیورسیتی استفاده کنند.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه یونیورسیتی پرداختیم. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه محتوای دانشگاهی خود به راحتی با سایر دانشجویان به اشتراک بگذارند. به منظور دانلود برنامه یونیورسیتی می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان به اشتراک گذاری محتوا به صورت نا محدود
  • امکان ویرایش محتوا
  • امکان غیر فعال‌سازی محتوا
  • قابلیت جستجو
  • امکان ثبت نظر و امتیاز دهی به محتواها

نقاط ضعف:

  • عدم امکان حذف محتوا در نسخه اندرویدی

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو آیفون 6

گلس آیفون 6

ال سی دی iPhone 6

تعمیرات موبایل

یونیورسیتی | UNIVER30t
نام یونیورسیتی | UNIVER30t
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده یونیورسیتی

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments