معرفی و دانلود برنامه Photo Grid(فتو گرید):ساخت ویدیو و عکس

برنامه Photo Grid (فتو گرید)

اگر به دنبال یک برنامه کاربردی و مناسب برای ساخت کلاژ ویدیو و عکس هستید، برنامه Photo Grid (فتو گرید) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان محسوب می‎شود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه Photo Grid بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Photo Grid (فتو گرید)

اپلیکیشن Photo Grid (فتو گرید) جزو یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس محسوب می‌شود و قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از جمله این قابلیت ها می‌توان به امکان ساخت کلاژ عکس و یا ویدیو اشاره کرد. از سوی دیگر کاربران برنامه فتو گرید (Photo Grid) به افکت های گوناگون، ابزارهای ویرایشی و زیباسازی متنوع دسترسی خواهند داشت.

ارائه مجموعه متنوعی از افکت های واقعیت افزوده جزو دیگر قابلیت های برنامه Photo Grid (فتو گرید) به شماره می‌رود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن Photo Grid (فتو گرید) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی برنامه Photo Grid (فتو گرید)

برنامه Photo Grid (فتو گرید) برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و شامل فیلترها و ابزارهای ویرایشی متنوعی می‌شود. بنابراین این برنامه می‌تواند برای افراد علاقه مند به عکاسی و کاربران اینستاگرام یک اپلیکیشن خوب باشد. برنامه فتو گرید (Photo Grid) قابلیت های گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده که در ادامه مروری بر اصلی ترین ویژگی های این اپلیکیشن خواهید داشت.

برنامه Photo Grid (فتو گرید)

ساخت کلاژ ویدیو و عکس

اصلی ترین قابلیت برنامه Photo Grid (فتو گرید) مربوط به ساخت کلاژ ویدیو و عکس می‌شود. با استفاده از این قابلیت می‌توانید نهایتا 15 عکس و یا 4 ویدیو را در کنار یکدیگر قرار دهید. پس از انتخاب ویدیو و تصاویر دلخواه در بخش Layout به طرح های مختلف دسترسی خواهید داشت. همچنین در صورت ساخت کلاژ ویدیو می‌توانید تعیین کنید که ویدیوها به صورت همزمان و یا به ترتیب پخش شوند.

برنامه Photo Grid (فتو گرید)

در صورت تمایل به تغییر موقعیت ویدیو یا تصاویر تنها کافیست تا انگشت خود را بر روی عکس و یا ویدیو مورد نظر را نگه داشته و آن را به موقعیت دلخواه خود منتقل کنید. همچنین کاربران می‌توانند از طریق گزینه هایی که در این اپلیکیشن ارائه شده‌اند، نسبت به تغییر پس زمینه، اضافه کردن متن و استیکر به تصویر و اعمال افکت اقدام نمایند.

برنامه Photo Grid (فتو گرید)

ابزارهای ویرایشی و زیباسازی تصویر

برنامه Photo Grid (فتو گرید) از ابزارهای ویرایشی و زیباسازی متنوعی بهره می‌برد. با مراجعه به بخش Edit و انتخاب تصویر مورد نظر خود به ابزارهای ویرایشی نظیر برش، تغییر روشنایی و افزودن متن به تصویر دسترسی خواهید داشت. از طرف دیگر برنامه فتو گرید (Photo Grid) شامل مجموعه متنوعی از فیلترهای گوناگون می‌شود و می‌توانید به راحتی افکت دلخواه را بر روی تصویر خود اعمال کنید.

برنامه Photo Grid (فتو گرید)

اپلیکیشن Photo Grid (فتو گرید) ابزارهای زیباسازی و روتوش چهره را هم در اختیار کاربران خود قرار داده که در بخش Retouch قابل دسترسی هستند.

برنامه Photo Grid (فتو گرید)

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی اپل در تهران

افکت های واقعیت افزوده

در برنامه Photo Grid (فتو گرید) افکت های واقعیت افزوده متنوعی ارائه شده‌اند که بدون شک توجه کاربران را به خود جلب خواهند کرد. با مراجعه به بخش Wow!Filter به مجموعه‌ای از افکت های واقعیت افزوده در دسته بندی های مختلف دسترسی خواهید داشت و می‌توانید نسبت به دانلود افکت مورد نظر خود اقدام کنید. افکت های واقعیت افزوده به صورت زنده بر روی چهره شما اعمال می‌شوند و قادر به ثبت عکس و یا ضبط ویدیو خواهید بود.

برنامه Photo Grid (فتو گرید)

تبدیل عکس به اسلایدشو

امکان تبدیل عکس به اسلایدشو از دیگر قابلیت های برنامه Photo Grid (فتو گرید) به شمار می‌رود. کاربران می‌توانند با انتخاب عکس های مورد نظر خود و قرار دادن آهنگ بر روی تصاویر نسبت به ساخت اسلاید شو اقدام نمایند.

برنامه Photo Grid (فتو گرید)

فیلترهای انیمیشنی و متحرک

اپلیکیشن Photo Grid (فتو گرید) فیلترهای انیمیشنی و متحرک بسیار جذابی را در اختیار کاربران خود قرار داده که در بخش Venus Filter و Twinkle قابل دسترسی هستند.

برنامه Photo Grid (فتو گرید)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Photo Grid (فتو گرید) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان ساخت کلاژ ویدیو و عکس
  • ارائه ابزارهای ویرایشی و زیبا سازی تصویر
  • ارائه مجموعه متنوعی از افکت های واقعیت افزوده
  • امکان ساخت اسلایدشو
  • بهره‌مندی از افکت های متحرک و فیلترهای انیمیشنی
  • امکان اضافه کردن متن و استیکر به عکس

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین اصلی iPhone 7 Plus

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 8

قطعات گوشی iPhone 7

تعمیرات موبایل

PhotoGrid
نام PhotoGrid
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده (Cheetah Mobile (Photo Editor

نظرات کاربران (7)

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
الهام
الهام
4 سال گذشته

سلام. چرا موقعی که می خوایم بعضی افکت ها و فریم های جدید و غیر رایگانش رو بخریم وصل نمیشه؟!

علی
علی
4 سال گذشته

عکسهای ویرایش شده حذف نمیشود

Mina .m
Mina .m
4 سال گذشته

ایا اگر فیلم و عکسی با فتوگرید ساخته باشیم و ماک شده باشه میتوتیم باز برش گردونیم یا خیر

sajad
sajad
4 سال گذشته

ویدئوهای بیشتر از٣٠ثانیه رو ساپورت نمیکنه دلیلش چیه

هدی
هدی
1 سال گذشته
پاسخ به  sajad

منم مشکلم همینه

zeynabstar
zeynabstar
5 سال گذشته

لینک دانلود نیس راهنمایی لطفا.