معرفی و دانلود بازی خاک : فرار از اسارت تروریست ها

معرفی و دانلود بازی خاک : فرار از اسارت تروریست ها

در بازی زیبای خاک شما فراری نفس‌ گیر از دست دشمنان را تجربه خواهید کرد. بزی مذکور در سبک اکشن و تیراندازی طراحی شده و در حال حاضر یکی از بهترین بازی های ایرانی و اکشن موبایل است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی خاک پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی خاک

بازی خاک گیم پلی بسیار جذاب و متفاوتی را ارائه می‌کند. فارسی بودن بازی و دیالوگ های کاراکترهای آن هم از دیگر جذابیت‌های این بازی محسوب می‌شود. سبک بازی اکشن و شوتر (تیراندازی) اول شخص است. بازی زیبای خاک به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و شامل تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تلفن تعمیرات موبایل

در ادامه مقاله به معرفی دقیق تر بازی خاک می‌پردازیم. به منظور دانلود بازی مذکور می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این بازی سوالی داشتید، کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک آماده پاسخگویی به شما هستند. با ما همراه باشید.

معرفی بازی خاک

اصلی ترین موضوعی که بازی خاک را از سایر بازی های اکشن و شوتر اول شخص متمایز می‌کند، مربوط به گیم پلی آن می‌شود‍! گیم پلی بازی بسیار منحصر به فرد طراحی شده و شروع طوفانی را برای گیمر به همراه دارد. داستان بازی از روایت یک خبرنگار بیان می‌شود که به همراه دوست خود (رضا) به اسارت تروریست ها در آمده بودند.

معرفی و دانلود بازی خاک : فرار از اسارت تروریست ها

مادامی که داستان بازی تعریف می‌شود، شما باید مراحل آن را به ترتیب پشت سر بگذارید. هدف گیمر در بازی فرار کردن از دست دشمنان و اسارت است. بدین منظور چالش های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرند. تنوع این چالش ها هم از دیگر نقاط قوت بازی خاک خواهد بود. برای مثال علاوه بر تیراندازی با اسلحه، درگیری های تن به تن با سلاح های سرد و رانندگی و فرار با خودرو از دست دشمنان هم در برخی از مراحل بازی گنجانده شده‌اند. در این میان کات سین های سینمایی بازی هم جذابیت آن را دو چندان می‌کنند.

بازی خاک در مجموع 8 مرحله دارد که چندان مراحل زیادی نیستند، اما مطمئن باشید برای تمام کردن بازی کار ساده‌ای پیش رویتان قرار نگرفته و نیازمند سعی و تلاش خواهید بود. هر بار که وارد بازی می‌شوید، تعداد جان های مشخصی به شما داده می‌شود و با هر بار باخت و عدم موفقیت در به پایان رساندن مرحله‌ای که در آن هستید، یک جان از شما کم می‌شود.

معرفی و دانلود بازی خاک : فرار از اسارت تروریست ها

اگر تمام جان هایتان را از دست دهید، باید منتظر بمانید تا با گذر زمان جان های جدیدی به شما اهدا شود. البته برای رفع این محدودیت می‌توانید از خرید های درون برنامه‌ای بازی استفاده کنید یا ویدئوهای تبلیغاتی ببینید و جان اضافه دریافت کنید. کنترل بازی به گونه‌ای طراحی شده که واقع‌گرایانه به نظر می‌رسد و این امر به خصوص در حین تیراندازی محسوس تر است، اما در درگیری های تن به تن با سلاح سرد چندان حس واقع‌گرایانه‌ای به گیرم منتقل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی اپل

یکی دیگر از نقاط قوت بازی خاک مربوط به صداگذاری خوب آن مو دیالوگ های کوتاه کاراکترهای بازی می‌شود که به نظر ما تنوع این دیالوگ ها می‌توانست بیشتر شود. از نظر گرافیکی بازی خاک نمره قابل قبولی دریافت می‌کند، اما خب نمی‌توانیم مدعی شویم که گرافیک آن شما را شگفت زده می‌کند! بازی زیبای خاک به گونه‌ای طراحی شده که با افت کیفیت گرافیکی در دستگاه‌های ضعیف‌تر هم قابل اجرا باشد.

معرفی و دانلود بازی خاک : فرار از اسارت تروریست ها

به صورت کلی اگر از علاقمندان به بازی های ایرانی و اکشن تیراندازی هستید، به احتمال بسیار زیاد از بازی خاک خوشتان می‌آید. لازم به اشاره است که بعد از اتمام 8 مرحله بازی، همان مراحل با ضریب سختی بیشتر (حرفه‌ای) در اختیارتان قرار می‌گیرند که اتمام مجدد آن‌ها کاری بسیار دشواری خواهد بود. بازی خاک به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و شام تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی خاک پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این بازی سوالی داشتید، کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک آماده پاسخگویی به شما هستند.

نقاط قوت

  • گیم پلی جذاب
  • فارسی بودن مکالمات و بازی
  • درگیری های مختلف با شرایط متفاوت
  • صداگذاری خوب

نقاط ضعف

  • گرافیک بازی جای بهتر شدن داشت
  • نبردهای تن به تن بازی چندان واقع‌گرایانه نیستند

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون X

دوربین سلفی iPhone 8 Plus

ال سی دی iPhone XS

تعمیرات موبایل

بازی خاک
نام بازی خاک
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده استودیو گونای

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments