تعویض یا تعمیر ال سی دی iPhone 7 Plus تعویض یا تعمیر ال سی دی iPhone 7 Plus

تعویض یا تعمیر ال سی دی iPhone 7 Plus

اگر ال سی دی آیفون 7 پلاس شما در اثر ضربه یا فشار شکسته یا هر مشکل دیگری در عملکرد آن ایجاد شده، نگران نباشید! با خدمات شرکت موبایل کمک می‌توانید تعمیر ال سی دی آیفون 7 پلاس را با صرف کمترین هزینه ممکن و ضمانت بهترین کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اصلی ترین دلایل تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 7 پلاس

همیشه سهل انگاری کاربران و افتادن گوشی از دست آن ها اصلی ترین دلیلی بوده که منجر به آسیب دیدن یا شکستن ال سی دی می‌شود. در طول روز صدها آیفون 7 پلاس در اثر همین مسئله دچار مشکل شده و ال سی دی آن ها نیاز به تعویض پیدا می‌کند. علاوه بر افتادن گوشی و وارد شدن ضربه به آن، اعمال فشار به بدنه و ال سی دی گوشی هم یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند منجر به خراب شدن LCD آیفون 7plus یا هر موبایل دیگری شود. متاسفانه ال سی دی گوشی های هوشمند به شدت در برابر ضربه و فشار حساس هستند و هر نیروی مخربی می‌تواند به این قطعات آسیب برساند!

 

برای تعویض LCD آیفون 7 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر یا تعویض ال سی دی iPhone 7 Plus | گارانتی ایرانی

چرا اورجینال بودن ال سی دی مهم است؟

اگر بنا به هر دلیل ال سی دی آیفون 7 پلاس یا هر گوشی دیگری که شما از آن استفاده می‌کنید نیاز به تعویض داشت، حتما دقت کنید که یک ال سی دی اورجینال آیفون 7 پلاس در دستگاه مورد استفاده قرار گیرد. کیفیت ال سی دی اورجینال به مراتب از کیفیت ال سی دی های چینی و غیر اورجینال بیشتر بوده و این مسئله به ویژه در محیط های باز و تحت تابش نور ملموس می‌شود چون ال سی دی های غیر اورجینال قابلیت تولید روشنایی بالایی ندارند و کیفیت مشابه با LCD اصلی دستگاه را ارائه نمی‌کنند. همچنین ال سی دی گوشی مستقیما بر روی میزان مصرف شارژ باتری آیفون 7 پلاس تاثیرگذار است، بنابراین حتما دقت کنید که از ال سی دی آیفون 7 پلاس استفاده شود.

 

تعمیر یا تعویض ال سی دی iPhone 7 Plus

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7 پلاس 

هزینه تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 7 پلاس چقدر است؟

هزینه تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 7 پلاس با توجه به نوع خرابی که روی این قطعه ایجاد شده مشخص می‌شود. اگر در اثر ضربه وارد شد ه به گوشی صفحه نمایش آن بشکند و تاچ و LCD دستگاه کاملا از کار بیفتند، مجموعه تاچ ال سی دی گوشی نیاز به تعویض خواهند داشت. طبیعی است که در این شرایط بیشتری هزینه باید صرف تعمیر ال سی دی آیفون 7 پلاس شود. اما در سمت مقابل اگر ضربه وارد بر گوشی سبب شود تا فقط گلس روی LCD آیفون 7 پلاس بشکند و تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس بدون مشکل کار کنند، هزینه تعمیر ال سی دی آیفون 7 پلاس کاهش پیدا می‌کند چون مشکل فقط با تعویض گلس روی LCD آیفون برطرف خواهد شد. متاسفانه در 80 درصد موارد ضربه‌ای که به گوشی وارد می‌شود منجر به از کار افتادن کامل تاچ و ال سی دی و شکستن گلس روی LCD آیفون 7 پلاس خواهد شد که در این حال باید مجموعه تاچ ال سی دی گوشی تعویض گردد و طبیعتا هزینه گزافی هم از سوی کاربر پرداخت شود.

 

برای تعویض LCD آیفون 7 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون

چگونه شخصا تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 7 پلاس را انجام دهیم؟

اگر حوصله داشته باشید و به ابزارهای مورد نیاز برای تعویض یا تعویض LCD آیفون 7 پلاس اپل هم دسترسی داشته باشید می‌توانید این تعمیر را شخصا انجام دهید. بدین منظور کافیست مراحلی که در مقاله آموزش تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۷ پلاس اپل شرح داده شده را به ترتیب و با توجه به نکات هر مرحله طی کنید. برای تهیه کردن قطعات و ابزارهای مورد نیازتان هم می‌توانید به فروشگاه قطعات موبایل مراجعه کرده و اقلام مورد نیازتان را تهیه کنید.

 

تعمیر ال سی دی آیفون 7 پلاس

 

تعمیر ال سی دی آیفون 7 پلاس را با کمترین هزینه به موبایل کمک بسپارید!

کارشناسان تعمیر موبایل کمک با استفاده از مدرن ترین ابزارها و متدهای تعمیر آیفون می‌توانند تعمیر ال سی دی آیفون 7 پلاس را برایتان با کمترین هزینه ممکن انجام دهند. تمام قطعاتی که توسط کارشناسان موبایل کمک استفاده می‌شوند اورجینال و درجه یک خواهند بود و بهترین کیفیت را ارائه می‌کنند. همچنین سرویس های موبایل کمک شامل گارانتی هم می‌شوند. به منظور ثبت سفارش تعمیر آیفون 7 پلاس در موبایل کمک کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

 

برای تعویض LCD آیفون 7 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 7 Plus

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس

ال سی دی iPhone 7 Plus

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل