معرفی بهترین بازی های ورزشی اندرویدی + لینک دانلود

بازی های ورزشی اندرویدی

بازی های ورزشی یکی از پرطرفدارترین سبک از بازی های رایانه‌ای هستند. این موضوع باری بازی های اندرویدی هم صدق می‌کند. در این مقاله قصد داریم که به معرفی 15 نمونه از بهترین بازی های ورزشی اندرویدی بپردازیم و لینک دانلود آن‌ها را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی های ورزشی اندرویدی

بازی های ورزشی یکی از محبوب‌ترین سبک از بازی های رایانه‌ای محسوب می‌شوند. با بهبود کیفیت و قابلیت‌های سخت افزاری دستگاه‌های اندرویدی، بازی های ورزشی بیشتری برای این سیستم عامل ارائه شد. هم اکنون برخی از بازی های ورزشی اندرویدی که در گوگل پلی استور (Google Play Store) موجود هستند از نظر کیفیت به و گرافیک به قدری خوب طراحی شده‌اند که حتی می‌توانند شما را به یاد بازی های جذاب کنسول‌هایی نظیر پلی استیشن 2 بیاندارند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بنابراین هم اکنون بازی های ورزشی به یکی از اصلی‌ترین سبک بازی های موجود برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده‌اند و جای تعجبی ندارد که روز به روز به تعداد و تنوع آن‌ها افزوده شود. اما به واقع کدام بازی های ورزشی اندرویدی در حال حاضر بهترین گزینه‌های موجود به منظور نصب در دستگاه‌های اندرویدی محسوب می‌شوند؟ ما در این مقاله قصد داریم که به معرفی 15 نمونه از بهترین بازی های ورزشی اندرویدی بپردازیم.

در انتهای توضیحات هر یک از بازی های نامبرده شده، آیکون دانلودی ضمیمه شده که لینک دانلود آن بازی از گوگل پلی استور را به همراه دارد. بنابراین به منظور دانلود هر یک از بازی های ورزشی اندرویدی مورد نظرتان کافیست که بر روی آیکون دانلود انتهای توضیحات آن کلیک کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بازی اندرویدی 9 Innings Baseball

بازی 9 Innings Baseball در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین بازی های ورزشی اندرویدی موجود محسوب می‌شود. این بازی در اصل مربوط به ورزش بیسبال است اما در کنار آن جنبه‌هایی از سبک بازی کارتی یا تخته‌ای هم ارائه شده که تنوع بیشتری برای آن به ارمغان می‌آورد. در این بازی بیش از 30 تیم مختلف وجود داشته و 1400 بازی کننده یا بیسبالیست اختصاصی برای آن ساخته شده است. شما می‌توانید تیم خود را ساخته و سپس به ارتقاء بازی کنان خود بپردازید و سپس با رقیب‌های خود وارد مسابقه شوید. بازی 9 Innings Baseball به صورت رایگان قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی 9 Innings Baseball از گوگل پلی استور:

بازی های ورزشی اندرویدی

بازی اندرویدی Archery Master 3D

در بازی Archery Master 3D شما نقش یک کماندار را دارید و باید در رقابت با سایر کمانداران موفق عمل کنید. این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده و تجربه‌ای عالی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در بازی Archery Master 3D چیزی در حدود 100 مرحله مختلف تعریف شده و مسابقه در 4 موقعیت مکانی متفاوت قابل انجام است. خوشبختانه بازی Archery Master 3D به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Archery Master 3D از گوگل پلی استور:

بازی های ورزشی اندرویدی

بازی اندرویدی FIFA 16

جای تعجبی ندارد که بازی جذاب و پرطرفداری FIFA 16 یا همان فیفا 16 هم در لیست بهترین بازی های اندرویدی ورزشی ما جای بگیرد. به صورت کلی ورزش فوتبال یک ورزش بسیار محبوب است و بازی های رایانه‌ای مرتبط با آن هم به شدت محبوبیت دارند. بازی FIFA 16 ارائه شده برای سیستم عامل اندروید از نظر گرافیکی یک بازی قدرتمند است و فوتبالیست‌ها در این بازی بر اساس توانایی‌ها، قابلیت‌ها و قیافه‌های واقعی خود شبیه‌سازی شده‌اند. بازی FIFA 16 به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. اگر از علاقمندان به انجام بازی های ورزشی اندرویدی هستید، بی‌شک بازی FIFA 16 یکی از بهترین گزینه‌های پی رویتان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات iphone

دانلود بازی اندرویدی FIFA 16 از گوگل پلی استور:

بازی های ورزشی اندرویدی

بازی اندرویدی Fishing Hook

از آنجایی که ماهیگیری هم جزء ورزش‌های کنونی محسوب می‌شود، بازی Fishing Hook هم در لیست بهترین بازی های ورزشی اندرویدی ما جای دارد. این بازی از نظر گرافیکی کیفیت متوسطی دارد اما شیوه خاص کنترل آن جذابیت بازی را افزایش می‌دهد. توصیه می‌کنیم که علاقمندان به ورزش ماهیگیری به هیچ عنوان بازی زیبای Fishing Hook را از دست ندهند. بازی Fishing Hook به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Fishing Hook از گوگل پلی استور:

بازی های ورزشی اندرویدی

دانلود Fishing Hook از مایکت

بازی اندرویدی Golf Star

نوبتی هم باشد نوبت به ورزش گلف می‌رسد. بازی Golf Star هم یکی از محبوب‌ترین بازی های ورزشی اندرویدی است. این بازی جذابیت بسیار بالایی دارد و در حالت آنلاین آن امکان انجام بازی توسط 4 گیمر به صورت همزمان وجود دارد. اگر علاقمند به ورزش گلف باشید، بدون تردید با دانلود و انجام بازی Golf Star رضایت شما جلب می‌شود. در این بازی سعی شده که کنترل کردن ضربات و قوانین مربوط به هدایت توپ گلف تا حد بسیار زیادی شبیه به واقعیت باشد. بازی Golf Star به صورت رایگان قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Golf Star از گوگل پلی استور:

بازی های ورزشی اندرویدی

بازی اندرویدی Homerun Battle 2

بازی Homerun Battle 2 هم مربوط به ورزش بیسبال می‌شود. تفاوت اصلی این بازی با بازی قبلی که در این سبک ورزشی معرفی شده بود را می‌توان در شخصیت‌های آن عنوان داشت. در بازی Homerun Battle 2 شخصیت‌ها به صورت خیالی ساخته شده و هیچ ارتباطی با بیسبالیست‌های واقعی ندارند. همچنین در بازی Homerun Battle 2 قابلیت‌های جادویی و ویژه‌ای هم تعریف شده که به نوعی جنبه‌های خیالی این بازی را افزایش می‌دهد و آن را شبیه به فوتبال شائولین می‌کند! اگر تمایل دارید که یک بازی بیسبال جالب و توام با جادو و قابلیت‌های عجیب را تجربه کنید، همین حالا بازی Homerun Battle 2 را دانلود نمایید. این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Homerun Battle 2 از گوگل پلی استور:

بازی های ورزشی اندرویدی

دانلود Homerun Battle 2 از مایکت

بازی اندرویدی Madden NFL Mobile

یکی دیگر از جذاب‌ترین و بهترین بازی های ورزشی اندرویدی، بازی Madden NFL Mobile است. این بازی از نظر گرافیکی کیفیت بسیار خوبی دارد و در جریان بازی از سبک تخته‌ای یا کارتی هم استفاده شده است. بنابراین در بازی Madden NFL Mobile هم شاهد ترکیب دو سبک اصلی ورزشی و سبک فرعی کارتی خواهیم بود. اگر از قوانین فوتبال آمریکایی سر در می‌آورید و تمایل دارید که یکی از بهترین بازی های اندرویدی ورزشی مبتنی بر این روزش را دانلود کنید، در حال حاضر بازی Madden NFL Mobile یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی موجود است و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Madden NFL Mobile از گوگل پلی استور:

بازی های ورزشی اندرویدی

دانلود Madden NFL Mobile از مایکت 

بازی اندرویدی NBA Jam

متاسفانه برخلاف سایر بازی های اندرویدی ورزشی که معرفی کردیم، بازی NBA Jam به صورت رایگان قابل دانلود نیست. به منظور دانلود و انجام این بازی باید مبلغی در حدود 4.99 دلار پرداختی کنید. در این بازی که مبتنی بر ورزش بسکتبال است، شما وظیفه هدایت دو بسکتبالیست در تیم خود را دارید. شایان ذکر است که هر تیم بسکتبال در بازی NBA Jam شامل دو بسکتبالیست می‌شود. این بازی شامل حالت آنلاین هم می‌شود. اگر تمایل دارید که یک بازی اندرویدی مبتنی بر ورز بسکتبال و با قوانین و شرایط منحصر به فرد را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم که با استفاده از آیکون زیر نسبت به دانلود بازی NBA Jam اقدام نمایید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر  

دانلود بازی اندرویدی ر از گوگل پلی استور:

بازی های ورزشی اندرویدی

بازی اندرویدی NBA Live

بازی NBA Live هم به ورزش بسکتبال مربوط می‌شود اما با بازی NBA Jam تفاوت محسوسی دارد. در بازی NBA Live با تیم‌های حقیقی و بسکتبالیست‌های حقیقی مواجه خواهید بود. بازی NBA Live به دلیل گرافیک و کیفیت خوب که به همراه دارد در حال حاضر یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های ورزشی اندرویدی  مرتبط با ورزش بسکتبال است. خوشبختانه این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی NBA Live از گوگل پلی استور:

بازی های ورزشی اندرویدی

دانلود NBA Live از مایکت 

بازی اندرویدی NHL SuperCard

بازی NHL SuperCard یک بازی اندرویدی منحصر به فرد است که سبک اصلی آن کارتی یا تخته‌ای خواهد بود. در این بازی گیمر با ورز هاکی هم سر و کار دارد، بنابراین این موضوع سبب می‌شود تا بازی NHL SuperCard به یک بازی ورزشی هم تبدیل گردد. در جریان بازی، گیمر باید به جمع‌آوری کارت و تشکیل تیم خود پرداخته و سپس به رقابت با سایر گیمرها بپردازد. این بازی شامل حالت آنلاین هم می‌شود. یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت این بازی مربوط به رایگان بودن و عدم وجود هیچ خرید درون برنامه‌ای در آن می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی NHL SuperCard از گوگل پلی استور:

بازی های ورزشی اندرویدی

بازی اندرویدی Patrick Kane’s Hockey Classic

بازی Patrick Kane’s Hockey Classic به صورت کامل با ورزش هاکی در ارتباط است. این بازی شامل حالت‌‌ها یا مدهای بسیار متنوعی می‌شود که از انجام هر یک از آن‌ها لذت خواهید برد. هدف گیمر در این بازی کاملا مشخص است. گیمر باید به منظور کسب پیروزی با تیم رقیب مبارزه کند. در این بازی کنترل تمام اعضای تیم بر عهده شما خواهد بود. بازی Patrick Kane’s Hockey Classic به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Patrick Kane’s Hockey Classic از گوگل پلی استور:

بازی های ورزشی اندرویدی

بازی اندرویدی Rapala Fishing

بازی Rapala Fishing هم برای علاقمندان به ورزش ماهیگیری یکی از بهترین انتخاب‌های موجود است. هدف شما در این بازی به دام انداختن ماهی‌های بزرگ و با ارزش با استفاده از لنس و ابزارهای مختلف است. بازی Rapala Fishing در حال حاضر می‌تواند یکی از بهترین بازی های ورزشی اندرویدی موجود به شمار می‌رود. بازی Rapala Fishing به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Rapala Fishing از گوگل پلی استور:

بازی های ورزشی اندرویدی

دانلود Rapala Fishing از مایکت

بازی اندرویدی Ratrod Studio

بازی Ratrod Studio نسبت به تمام بازی های دیگری که معرفی کردیم تفاوت دارد. در این بازی گیمر نقش یک اسکیت سوار را ایفا می‌کند و در مسابقات خاص اسکیت سواری بر روی برف شرکت می‌نماید. اگر به دنبال یک بازی ورزشی اندرویدی نسبتا متفاوت هستید، توصیه می‌کنیم که بازی اندرویدی Ratrod Studio را دانلود نمایید. این بازی به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود بوده و خوشبختانه هیچ خرید درون برنامه‌ای را هم شامل نمی‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Ratrod Studio از گوگل پلی استور:

بازی های ورزشی اندرویدی

دانلود Ratrod Studio از مایکت

بازی اندرویدی Stick Sports

بازی Stick Sports یک بازی کاملا خاص است که شاید برای هر گیمر علاقمند به بازی های ورزشی اندرویدی انتخاب مناسبی نباشد. این بازی مربوط به ورزش بیسبال می‌شود. محیط بازی به صورت کارتونی طراحی شده و خبری از شخصیت‌های واقعی بیسبال در این بازی وجود ندارد. این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. متاسفانه این بازی از سال 2015 تاکنون آپدیت نشده و این موضوع کمی از ارزش‌ها و کیفیت بازی Stick Sports می‌کاهد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی اپل واچ

دانلود بازی اندرویدی Stick Sports از گوگل پلی استور:

بازی های ورزشی اندرویدی

دانلود Stick Sports از مایکت 

بازی اندرویدی True Skate

بازی True Skate هم یک انتخاب مناسب برای افراد علاقمند به ورزش اسکیت است، البته با این تفاوت که در بازی نامبرده شده، مسئله اسکیت سواری بر روی زمین مطرح است. در این بازی شما نقش اسکیت سوار را ایفا می‌کنید و برای کنترل وضعیت از انگشت خود به جای پای اسکیت سوار استفاده خواهید کرد. حرمات انگشت شما بر روی بورد اصلی اسکیت، سرنوشت حرکات و عملکردهای شما را مشخص می‌کند. متاسفانه بازی True Skate به صورت رایگان قابل دانلود نیست و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی True Skate از گوگل پلی استور:

بازی های ورزشی اندرویدی

دانلود True Skate از مایکت

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت باتری iPhone 6

قیمت باتری آیفون اس ای

iPhone X قطعات

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments