معرفی و دانلود بازی Angry Birds Evolution – پرندگان خشمگین!

معرفی و دانلود بازی Angry Birds Evolution ؛ پرندگان خشمگین!

حتما با سری بازی های Angry Birds یا پرندگان خشمگین آشنا هستید. جدیدترین نسخه این بازی ها با نام Angry Birds Evolution شناخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Angry Birds Evolution بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Angry Birds Evolution

سری بازی های پرندگان خشمگین یا Angry Birds از بازی های پرطرفدار عرضه شده برای موبایل محسوب می‌شوند. جدیدترین نسخه این سری از بازی ها لقب “تکامل” یا “Evolution” را یدک می‌کشد. در بازی Angry Birds Evolution سبک نقش آفرینی (RPG) داستان پر رنگ شده و تنوع پرندگان هم به شدت افزایش یافته است. بازی مذکور به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر بازی Angry Birds Evolution بپردازیم. با استفاده از آیکون های ضمیمه شده در انتهای این مقاله می‌توانید بازی مذکور را از اپ استور (App Store) یا گوگل پلی استور (Google Play Store) و همچنین کافه بازار (Cafebazaar) دانلود کنید. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Angry Birds Evolution یا تکامل پرندگان خشمگین

در بازی Angry Birds Evolution سبک نقش آفرینی بازی پر رنگ تر شده است و شما می‌توانید پرندگان مورد نظرتان را آموزش دهید و به قابلیت های خاص مورد نظرتان مجهز کنید. داستان بازی بسیار ساده است. خوک هایی به جزیره شما هجوم آورده‌اند و حالا پرندگان خشمگین جزیره تصمیم گرفته‌اند تا آن ها را از جزیره بیرون کنند. اما این کار نیاز به از خود گذشتگی دارد! بنابراین یک تیم متشکل از پرندگان خشمگین مد نظرتان را ساخته و سپس با آن ها به مبارزه با خوک ها بپردازید.

معرفی و دانلود بازی Angry Birds Evolution

تیم شما برای اینکه عنوان قدرتمندترین قبیله را دریافت کند باید با سایر گیمرهای مشابه هم به رقابت بپردازد. در بازی Angry Birds Evolution بیش از 300 نوع پرنده مختلف ارائه شده و این مسئله جذابیت‌های بازی را زیادتر می‌کند. ضمنا گرافیک بازی هم بسیار خوب و سه بعدی طراحی شده و از دیگر نقاط قوت آن محسوب می‌شود. صداگذاری بازی مذکور هم جذابیت آن را دو چندان خواهد کرد. همچنین در بازی Angry Birds Evolution بیش از 90 نوع تخم مرغ مختلف و جدید وجود دارد.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل چارسو

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Angry Birds Evolution پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی جذاب
  • گرافیک سه بعدی و صداگذاری خوب
  • رایگان بودن
  • تنوع پرندگان تخم مرغ ها
  • امکان شخصی سازی تیم و قابلیت های پرندگان

نقاط ضعف

  • این بازی تقریبا نقطه ضعف محسوسی ندارد

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون 11

قیمت تاچ ال سی دی iPhone SE 2020

قطعات گوشی آیفون 7

تعمیرات موبایل

Angry Birds Evolution
نام Angry Birds Evolution
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Rovio Entertainment Ltd
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments