معرفی و دانلود برنامه قبضک : پرداخت و مدیریت قبوض

برنامه قبضک

برنامه قبضک یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب برای پرداخت کلیه قبوض آب، برق، گاز و تلفن است که امکان دسترسی به قابلیت‌های دیگری نظیر خرید شارژ و پرداخت جریمه رانندگی و مالیات را نیز برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه قبضک بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن قبضک

اپلیکیشن قبضک به صورت اختصاصی به منظور مدیریت و پرداخت قبوض طراحی شده است. کاربران این اپلیکیشن به منظور انجام تراکنش‌ها نیازی به عضویت و یا اتصال به اینترنت نخواهند داشت. علاوه بر امکان پرداخت قبوض، اپلیکیشن قبضک قابلیت‌های دیگر نظیر پرداخت جرائم رانندگی و همچنین خرید شارژ را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن قبضک بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه قبضک

پس از اجرای برنامه قبضک با لمس آیکون قرمز رنگ در گوشه پایین و سمت چپ صفحه به قابلیت‌های برنامه مذکور از جمله خرید شارژ، اسکن بارکد قبض و وارد کردن دستی قبض دسترسی خواهید داشت.

معرفی برنامه قبضک

کاربران می‌توانند با لمس گزینه خرید شارژ و وارد کردن شماره تلفن نسبت به شارژ سیم کارت ایرانسل، همراه اول و یا رایتل اقدام نمایند.

معرفی برنامه قبضک

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل

برنامه قبضک از یک اسکنر بارکد داخلی بهره می‌برد. بنابراین امکان اسکن بارکد قبض به راحتی توسط این برنامه فراهم آمده است. از سوی دیگر کاربران می‌توانند به صورت دستی با وارد کردن شناسه پرداخت و شناسه قبض نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام نمایند.

معرفی برنامه قبضک

پس از پرداخت قبوض، تاریخچه پرداخت و اطلاعات قبض در صفحه اصلی برنامه قابل دسترس خواهد بود.

معرفی برنامه قبضک

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی به سایر امکانات اپلیکیشن قبضک نظیر تنظیمات، پشتیبان گیری، اشتراک گذاری و غیره دسترسی خواهید داشت. برنامه قبضک از قابلیت کاربردی تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات بهره می‌برد که امکان دسترسی به این قابلیت از طریق مراجعه به بخش پشتیبان گیری فراهم آمده است.

معرفی برنامه قبضک

بیشتر بخوانید:  تعمیر گلس موبایل اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه قبضک پرداختیم. به منظور دانلود برنامه قبضک می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان خرید شارژ
  • امکان اسکن بارکد قبض
  • امکان پرداخت قبوض به صورت دستی
  • نمایش اطلاعات قبض و تاریخچه پرداخت
  • عدم نیاز به اتصال به اینترنت
  • عدم نیاز به عضویت در برنامه

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس اس

قیمت باتری iPhone 7

دوربین آیفون ایکس آر

تعمیرات موبایل

قبضک
نام قبضک
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده سینا

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
امیر
امیر
5 سال گذشته

متاسفانه این اپلیکیشن دیگه پشتیبانی نمی کنه. من از قبضینو به جای قبضک استفاده می کنم که پشتیبانی بسیار خوبی دارد.