معرفی و دانلود بازی آنجلای سخنگو – یک بازی دخترانه جذاب!

معرفی بازی آنجلای سخنگو (My Talking Angela)؛ یک بازی دخترانه جذاب

بازی آنجلای سخنگو (My Talking Angela) را می‌توان نسخه دخترانه بازی تام سخنگو (Talking Tom) محسوب کرد. در بازی شما وظیفه رسیدگی به یک گربه ملوس ماده را بر عهده دارید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی آنجلای سخنگو (My Talking Angela) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی آنجلای سخنگو (My Talking Angela)

بدون تردید با بازی تام سخنگو یا Talking Tom آشنا هستید، بازی که در آن شما وظیفه مراقبت از یک گربه با نام تام را دارید و باید نیازهایش را برطرف سازید. البته این گربه با سایر گربه هایی که دیده‌اید یک تفاوت چشمگیر دارد و آن هم مربوط به توانایی آن در تکرار جملاتی می‌شود که شما بیان می‌کنید.

بازی زیبای آنجلای سخنگو (My Talking Angela) هم دقیقا مشابه با بازی تام سخنگو طراحی شده، با این تفاوت که شخصی اصلی داستان یک گربه ماده بسیار ملوس است که آنجلا نام دارد. بازی به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود بوده و یک انتخاب بسیار عالی برای افرادی است که به دنبال یک بازی دخترانه هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی آنجلای سخنگو

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی مختصر بازی آنجلای سخنگو (My Talking Angela) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های مقاله نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی زیبای آنجلای سخنگو (My Talking Angela)

هنگامی که بازی زیبای آنجلای سخنگو (My Talking Angela) را اجرا می‌کنید، رابط کاربری و تم رنگی آن کاملا شما را با محیطی دخترانه رو به رو می‌کند. سعی شده که در تم بازی از رنگ های شادی مثل صورتی استفاده شود. در ابتدا بازی آنجلا یک گربه کوچک است و شما باید به آن رسیدگی کنید تا کم کم و به مرور زمان بزرگ و بزرگ‌تر شود.

معرفی بازی آنجلای سخنگو

بازی آنجلای سخنگو (My Talking Angela) حس مسئولیت پذیری گیمر را به چالش می‌کشد و می‌تواند نشان دهد که نگهداری از یک حیوان خانگی در کنار حس دلپذیری را به شما منتقل می‌کند، چه مسئولیت‌های سنگینی را برایتان به بار خواهد آورد. شما باید در بازی زیبای آنجلای سخنگو (My Talking Angela) زمان زیادی را صرف برطرف کردن نیازهای آنجلا کنید. برای مثال باید به او غذا بدهید، او را به حمام ببرید، نازش کنید، با او بازی کنید یا دندان هایش را مسواک بزنید!

معرفی بازی آنجلای سخنگو

با انجام این کارها و پیشروی در بازی شما سکه دریافت خواهید کرد و می‌توانید از این سکه ها در زمینه های مختلفی استفاده کنید. آنجلای کوچک در برابر حرکاتی که شما انجام می‌دهید از خود عکس‌العمل نشان می‌دهد و این مسئله زیبایی‌های بازی را دو چندان می‌کند. برای مثال اگر شما او را ناز دهید، مثل یک گربه واقعی خود را لوس خواهد کرد، البته ممکن است در برخی شرایط حال و حوصله این کار را نداشته باشد و عکس‌العمل دیگری را نشان دهد!

معرفی بازی آنجلای سخنگو

اما سکه هایی که به مرور در بازی آنجلای سخنگو (My Talking Angela) جمع‌آوری می‌کنید چه کاربردی دارد؟ با استفاده از این سکه ها شما می‌توانید برای آنجلا لباس های جدید بخرید یا او را آرایش کنید و حتی برایش جواهرات خریداری نمایید. در بازی زیبای آنجلای سخنگو علاوه بر محور اصلی داستان، بازی های دیگری هم به عنوان زیرشاخه وجود دارند که شما باید با آنجلا به انجام آن‌ها بپردازید و بدین ترتیب او را سرگرم کنید.

معرفی بازی آنجلای سخنگو

اما در کنار تمام این موارد و موضوعاتی که از مزیت های بازی آنجلای سخنگو (My Talking Angela) هستند، یک نقطه ضعف چشمگیر در بازی وجود دارد! این نقطه ضعف مربوط به وجود تبلیغات زیاد و گاها آزاردهنده می‌شود که به شکل های مختلف از قبیل پاپ آپ نمایان خواهند شد.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی apple

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی آنجلای سخنگو (My Talking Angela) پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون های ضمیمه شده در انتهای این مطلب می‌توانید بازی مذکور را دانلود کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های مقاله نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • رایگان بودن بازی
  • رابط کاربری زیبا
  • بازی های مختلف ادغام شده در مسیر بازی اصلی
  • وجود آیتم های مختلف برای خرید

نقاط ضعف

  • وجود تبلیغات درون برنامه ای

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون X

گلس آیفون 8 Plus

iPhone XS Max قطعات گوشی

تعمیرات موبایل

تفننی
نام تفننی
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده اوت فیت 7

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
لوسی ایزدی
لوسی ایزدی
4 سال گذشته

ممنون من ۱۹۰ الماس گرفتم خیلی خوب بود من میتونم باید روی اون بزنی که روش سن انجلا هست بعدش باید یک علامت هست روش شکل تنظیم هست بعد علامت صدا روش باید بزنی

سعیده
سعیده
4 سال گذشته

سلام.میشه بفرمایید چه جوری میشه توی بازی الماس گرفت؟من تاحالا ۳ تا الماس بیشتر ندارم.

سارا
سارا
5 سال گذشته

چرا در بازی من صدای آنجلا قطع شده و حرف نمیزنه؟ لطفا کمکم کنید دخترم خیلی این بازی رو دوست داره

زراعتی
زراعتی
5 سال گذشته
پاسخ به  سارا

صدای آنجلای منم قطع شده چیکارش کنم درست بشه؟