معرفی و دانلود همراه بانک بانک سرمایه ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک سرمایه

بانک سرمایه در راستای رفاه حال مشتریان خود اقدام به ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی نموده که توسط آن قادر به انجام عملیات بانکی بدون محدودیت زمانی و مکانی خواهید بود. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک سرمایه پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی گوشی موبایل

معرفی و دانلود همراه بانک بانک سرمایه

همراه بانک بانک سرمایه این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانید تنها با استفاده از گوشی همراه خود به مجموعه‌ای از خدمات بانکی دسترسی داشته باشید. بدین ترتیب قادر خواهید بود تا در هر ساعت از شبانه روز و به صورت 24 ساعته عملیات بانکی مورد نظر خود را به انجام برسانید. صرفه جویی در زمان و عدم نیاز به مراجعه به بانک و دستگاه های خودپرداز از مزایای استفاده از همراه بانک به شمار می‌رود. از قابلیت های ارائه توسط موبایل بانک سرمایه می‌توان به امکان انتقال وجه، دریافت موجودی، پرداخت قبوض، انسداد کارت و غیره اشاره کرد. همچنین می‌توانید توسط این همراه بانک به آدرس شعب و خودپردازها بانک سرمایه بر روی نقشه دسترسی داشته باشید.

همراه بانک بانک سرمایه

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات آیفون

در صورت تمایل به استفاده از خدمات ارائه شده توسط همراه بانک سرمایه نیاز است تا ابتدا به یکی از شعب بانک مذکور مراجعه کرده و نام کاربری و رمز عبور موبایل بانک حساب خود را دریافت نمایید. پس از فعال سازی موبایل بانک قادر خواهید بود تا به صورت شبانه روزی به خدمات بانکداری الکترونیکی در گوشی های همراه خود دسترسی داشته باشید. همراه بانک بانک سرمایه شامل سه نسخه اندروید، آی او اس و جاوا می‌شود که دانلود هر سه نسخه به صورت رایگان امکان پذیر است. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک سرمایه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک سرمایه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

صفحه دانلود موبایل بانک بانک سرمایه

 

بیشتر بخوانبد:

iPhone 8 Plus قطعات

باتری آیفون 7 Plus

قیمت دوربین پشت iPhone XR

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments