دانلود ۵ برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر

5 برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که بعد از نشستن در تاکسی متوجه شوید که پول نقد همراهتان نیست یا تراول دارید و دادن آن به راننده منجر به دردسر می‌شود! خوشبختانه اپلیکیشن های خاصی وجود دارند که می‌توانند این مشکل را برطرف کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر پرداخته و لینک دانلود آن‌ها را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی

این روز ها برنامه های موبایل توانسته‌اند بخش عظیمی از مشکلات ما را برطرف کنند. برای مثال درخواست پیک و حتی کامیون برای حمل بارهای سنگین تر از طریق برنامه های موبایل امکانپذیر شده است که پیش از این در دو مقاله دانلود 12 مورد از بهترین برنامه های درخواست پیک آنلاین” و “معرفی 5 سرویس درخواست کامیون و تریلی آنلاین برتر در مورد آن ها صحبت کردیم.  اما برنامه های موبایل می‌توانند مشکل پرداخت کرایه تاکسی را هم حل کنند!

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

با استفاده از این دسته برنامه ها شما می‌توانید ، کرایه تاکسی را به صورت آنلاین و بدون نیاز به رد و بدل کردن وجه نقد پرداخت کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی 5 برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر فعلی موجود در کشورمان بپردازیم. چنانچه در مورد هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

5 برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر : برنامه رسید

دانلود 5 برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر

اپلیکیشن رسید یکی از محبوب ترین برنامه های موبایلی است که هم اکنون در کشور ما امکان پرداخت آنلاین کرایه تاکسی را فراهم می‌کند و روزانه افراد زیادی از آن استفاده به عمل می‌آورند. کار با برنامه رسید آسان است و کاربران برای استفاده زا آن فقط باید در آن عضو شده و مشخصات کارت اعتباری خود را وارد کنند. برای آشنایی بیشتر با اپلیکیشن رسید و نحوه استفاده از آن می‌توانید به مطالعه مقاله معرفی و دانلود برنامه رسید : پرداخت کرایه تاکسی با موبایل بپردازید. متاسفانه برنامه رسید با سیستم عامل iOS سازگاری ندارد و فقط در دستگاه‌های اندرویدی قابل نصب است.

دانلود برنامه رسید از کافه بازار

5 برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر : برنامه پرداختم

دانلود 5 برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی آیفون در تهران

به جرئت می‌توانیم بگوییم که برنامه پرداختم ساده ترین روش ممکن را به منظور پرداخت آنلاین کرایه تاکسی ارائه می‌کند. برای استفاده از این برنامه کافیست که کد سفیر و مبلغ کرایه را وارد و سپس گزینه “پرداخت” را لمس کنید. به همین سادگی کرایه تاکسی به حساب سفیر یا همان راننده تاکسی واریز می‌شود. برای اطمینان می‌توانید رسید پرداخت را به راننده نشان دهید. بنابراین برنامه پرداختم هم کیفیت و کارایی بالایی داشته و جزو 5 برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر فعلی محسوب می‌شود.

دانلود برنامه پرداختم از کافه بازار

5 برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر : برنامه فون پی

دانلود 5 برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر

از برنامه فون پی هم می‌توانید برای پرداخت کرایه تاکسی به صورت آنلاین استفاده کنید. برای بکارگیری این اپلیکیشن لازم است در آن ثبت نام به عمل آورید و سپس حساب خود را شارژ کنید. رابط کاربری برنامه بسیار ساده طراحی شده و استفاده از آن آسان است. برای پرداخت کرایه کافیست که گزینه مربوط را در محیط برنامه انتخاب کرده و بارکد راننده را اسکن کنید. سپس مبلغ کرایه را وارد و پرداخت را تکمیل نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه مذکور و آشنایی با نحوه استفاده از آن می‌توانید به مطالعه مقاله معرفی و دانلود برنامه فون پی PhonePay؛ پرداخت موبایلی کرایه بپردازید. خوشبختانه اپلیکیشن فون پی با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود برنامه فون پی از کافه بازار

دانلود برنامه فون پی از گوگل پلی استور

5 برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر : برنامه پولیتو

دانلود 5 برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران  

اپلیکیشن پولیتو هم یکی دیگر از برنامه هایی است که امکان پرداخت آنلاین کرایه تاکسی از طریق موبایل را فراهم می‌کند. تفاوتی که پولیتو در مقایسه با سایر اپلیکیشن های مشابه دارد، مربوط به وجود قابلیت های بیشتر در آن می‌شود. پولیتو در اصل یک کیف پول الکترونیکی است که نقل و انتقال پول در زمینه های مختلف را ساده تر می‌کند و یکی از کاربردهای آن مربوط به پرداخت کرایه تاکسی به صورت آنلاین می‌شود. متاسفانه این برنامه فقط با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد و شامل نسخه سازگار با iOS نمی‌شود.

دانلود برنامه پولیتو از کافه بازار

5 برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر : برنامه پیگیر

دانلود 5 برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر

اپلیکیشن پیگیر از برنامه های جدیدی است که قابلیت های پرداخت بسیار متنوعی را ارائه می‌کند که یکی از آن ها مربوط به امکان پرداخت کرایه تاکسی به صورت آنلاین می‌شود. هدیه دادن پول به دوستان، پیدا کردن نزدیک ترین رستوران ها و تخفیف های ویژه، امکان تشکیل گروه و دریافت دونگ از اعضا برای خرید کتاب و جزوه بخشی از قابلیت های جالب برنامه پیگیر محسوب می‌شوند. متاسفانه این اپلیکیشن هم فقط با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد.

دانلود برنامه پیگیر از کافه بازار

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 5 برنامه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی برتر فعلی موجود در ایران پرداختیم. چنانچه در مورد هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون X

قیمت دوربین جلو آیفون 6 اس پلاس

قیمت دوربین پشت iPhone XR

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
رمضانعلی سپاهی اردغان
رمضانعلی سپاهی اردغان
2 سال گذشته

سلام این شمارا ای که داخل سایت گذاشته شده تماس گرفته نمی‌شود

رمضانعلی سپاهی اردغان
رمضانعلی سپاهی اردغان
2 سال گذشته

سلام این کارها وبرنامه ها خیلی خوب است، من تاکسی اینترنتی راه اندازی کردم میخاهم مسافر وارد ماشین می‌شود به صورت آنی پول پرداخت شودباید چه‌کار کرد