معرفی و دانلود برنامه حسابیت (Hesabit)؛ صدور فاکتور آنلاین

برنامه حسابیت (Hesabit)

برنامه حسابیت (Hesabit) این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند توسط این برنامه نسبت به صدور و ارسال فاکتور آنلاین برای مشتریان خود اقدام نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه حسابیت (Hesabit) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن حسابیت (Hesabit)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند، اپلیکیشن های متعددی به منظور انجام امور مالی ارائه شده‌اند. اپلیکیشن حسابیت (Hesabit) یکی از برنامه های ارائه شده در این زمینه است که امکان صدور فاکتور آنلاین را برایتان فراهم می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن مذکور قادر خواهید بود تا در کمترین زمان ممکن فاکتور مورد نظر خود را صادر کرده و برای مشتری ارسال نمایید. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط اپلیکیشن Hesabit (حسابیت) می‌توان به امکان پرداخت آنلاین فاکتورها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپلیکیشن مذکور برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. با این وجود شامل پرداخت درون برنامه‌ای هم می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن حسابیت (Hesabit) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

حسابیت صدور فاکتور آنلاین

معرفی برنامه حسابیت (Hesabit)

برنامه حسابیت (Hesabit) برای آن دسته از افرادی که با صدور فاکتور سروکار دارند، بسیار کاربردی خواهد بود. به منظور دسترسی به قابلیت های برنامه مذکور نیاز به ایجاد حساب کاربری خواهید داشت. پس از عضویت در برنامه از شما خواسته می‌شود تا اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را هم وارد نمایید.

برنامه حسابیت (Hesabit)

فرایند صدور و ارسال فاکتور توسط برنامه حسابیت (Hesabit) بسیار آسان است. بدین منظور تنها کافیست تا به بخش فاکتورها مراجعه نموده و آیکون موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس کنید. جهت صدور فاکتور از شما خواسته می‌شود تا اطلاعاتی نظیر شماره فاکتور، تاریخ سر رسید، عنوان فاکتور و غیره را وارد نمایید.

برنامه حسابیت (Hesabit)

برنامه حسابیت (Hesabit) این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند اسامی و شماره تماس مشتریان خود را در این برنامه ثبت نمایند. از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط برنامه Hesabit (حسابیت) می‌توان به امکان افزودن محصولات و قیمت آن‌ها به برنامه اشاره کرد. بدین ترتیب در هنگام صدور فاکتور می‌توانید به راحتی به لیست مشتریان و محصولات خود دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل با گارانتی

برنامه حسابیت (Hesabit)

پس از ایجاد فاکتور می‌توانید از طریق پیامک، ایمیل و یا تلگرام آن را برای مشتری مورد نظر ارسال کنید. مشخصات شما از جمله نام، آدرس ایمیل و شماره تماس در فاکتور درج خواهد شد و شخص دریافت کننده فاکتور قادر به دسترسی به اطلاعات تماس شما خواهد بود. برنامه حسابیت (Hesabit) قابلیت هایی نظیر حذف، ویرایش و یا ذخیره فاکتور در قالب فایل PDF را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

برنامه حسابیت (Hesabit)

یکی از قابلیت های کاربردی برنامه حسابیت (Hesabit) مربوط به امکان پرداخت آنلاین فاکتورها می‌شود. به منظور فعال ساز‌ی این قابلیت نیاز است تا آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده و از منوی نمایان شده گزینه فعال سازی پرداخت را انتخاب نمایید. پس از فعال سازی قابلیت مذکور، مشتریان می‌توانند به راحتی با لمس گزینه پرداخت در صفحه فاکتور، نسبت به انجام پرداخت خود از طریق درگاه بانکی اقدام نمایند.

برنامه حسابیت (Hesabit)

برنامه حسابیت (Hesabit) به صورت خودکار فاکتورهایی را که همچنان پرداخت نشده‌اند، از طریق ایمیل و یا پیامک به مشتریان بادآوری می‌کند. بنابراین شما نیازی به پیگیری فاکتورها نخواهید داشت. توجه داشته باشید که قابلیت هایی نظیر صدور و ارسال فاکتور در برنامه مذکور به صورت رایگان قابل استفاده هستند. با این وجود به منظور دسترسی به قابلیت های پیشرفته نظیر رهگیری فاکتورهای ارسالی، پرداخت آنلاین، صدور شناسه قبض و غیره نیازمند پرداخت هزینه و خرید اشتراک خواهید بود.

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی گوشی سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه حسابیت (Hesabit) پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان صدور فاکتور آنلاین
  • ارسال فاکتور به مشتریان از طریق پیامک، ایمیل و تلگرام
  • امکان پرداخت فاکتورها به صورت آنلاین
  • پیگیری خودکار فاکتورهای پرداخت نشده

نقاط ضعف:

  • رایگان نبودن برخی از قابلیت ها

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس اس مکس

قیمت باتری iPhone 6s

قیمت دوربین جلو آیفون 11

تعمیرات موبایل

حسابیت (فاکتور آنلاین)
نام حسابیت (فاکتور آنلاین)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده حسابیت

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments