معرفی و دانلود برنامه متن نگار : عکس نوشته های حرفه ای بسازید!

برنامه متن نگار

اگر به دنبال یک برنامه کاربردی و مناسب برای ساخت عکس نوشته های حرفه‌ای هستید، برنامه متن نگار می‌تواند یکی از اپلیکیشن های خوب موجود باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه متن نگار بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن متن نگار

ساخت عکس نوشته و اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام به شدت در میان کاربران رواج یافته است. در حال حاضر اپلیکیشن های متعددی به منظور خلق عکس نوشته ارائه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به اپلیکیشن متن نگار اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپلیکیشن متن نگار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده و شامل قابلیت های متعددی می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن متن نگار بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه متن نگار

برنامه متن نگار یک اپلیکیشن اندرویدی است که ابزارهای متعددی به منظور ساخت عکس نوشته در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کاربران برنامه مذکور می‌توانند از تصاویر موجود در گالری خود جهت ساخت عکس نوشته استفاده کنند و یا با مراجعه به بخش گالری آنلاین به تصاویر این برنامه دسترسی داشته باشند.

برنامه متن نگار

یکی از قابلیت های برنامه متن نگار مربوط به اعمال فیلتر به عکس می‌شود. بدین منظور تنها کافیست تا گزینه ویرایش تصویر را لمس کرده و فیلتر مورد نظر خود را بر روی عکس اعمال کنید.

برنامه متن نگار

در مرحله بعدی می‌توانید با مراجعه به بخش متن، نوشته خود را به عکس بیفزایید. برنامه متن نگار شامل اشعار پیشنهادی می‌شود که در بخش چکامه قابل دسترسی هستند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش چکامه، اشعار مورد نظر خود را کپی کرده و به عکس اضافه نمایید و یا جهت دسترسی سریع و آسان اشعار مورد علاقه خود را ذخیره کنید.

برنامه متن نگار

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه متن نگار شامل ابزارهای ویرایشی متعددی نظیر حذف، جا به جایی، تغییر سایز و رنگ متن می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به 250 فونت مختلف دسترسی داشته باشند.

برنامه متن نگار

یکی از قابلیت های جالب برنامه متن نگار مربوط به اضافه کردن لوگو به عکس نوشته می‌شود. کاربر می‌تواند از لوگوهای پیش فرض موجود در برنامه نظیر لوگوی اینستاگرام و یا تلگرام استفاده کند و یا با مراجعه به گالری لوگوی مورد نظر خود را انتخاب نماید. به منظور افزودن لوگو به عکس نوشته خود تنها کافیست تا به بخش برچسب مراجعه کنید.

برنامه متن نگار

پس از ساخت عکس نوشته با لمس گزینه ذخیره در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید عکس نوشته خود را در گالری ذخیره نمایید و یا به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. حال در صورتی که ویرایش و ساخت عکس نوشته به اتمام نرسیده باشد، تنها کافیست تا آن را به عنوان پروژه ذخیره کنید. بدین ترتیب می‌توانید در آینده مجددا به ویرایش عکس نوشته مورد نظر خود بپردازید.

برنامه متن نگار

با مراجعه به بخش برترین ها در صفحه اصلی برنامه متن نگار، می‌توانید برترین عکس نوشته های ارسالی توسط سایر کاربران را مشاهده کنید و در صورت تمایل عکس نوشته های مورد علاقه خود را در گالری گوشی ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین گارانتی رسمی تعمیرات آیفون

برنامه متن نگار

از سوی دیگر با مراجعه به بخش پروژه ها قادر به ویرایش عکس نوشته ها خواهید بود. در بخش تصاویر هم به عکس نوشته های تکمیل شده خود دسترسی خواهید داشت و می‌توانید نسبت به حذف و یا به اشتراک گذاری عکس نوشته اقدام کنید.

برنامه متن نگار

برنامه عکس نگار شامل چالش های ساخت عکس نوشته با موضوعات مختلف هم می‌شود. کاربران می‌توانند با ساخت و ارسال عکس نوشته های مرتبط با موضوع، در چالش های این برنامه شرکت کنند.

برنامه متن نگار

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه متن نگار می‌توان به امکان فعال سازی حالت شب و یا تغییر زبان برنامه اشاره کرد.

برنامه متن نگار

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه متن نگار پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان انتخاب عکس پس زمینه از گالری آنلاین و شخصی
  • ارائه ابزارهای متنوع ویرایش متن
  • امکان افزودن لوگو به عکس نوشته
  • امکان شرکت در چالش های ساخت عکس نوشته
  • امکان استفاده از اشعار پیشنهادی

نقاط ضعف:

  • این برنامه تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی iPhone 11 Pro

قیمت گلس آیفون 11

iPhone XS Max دوربین سلفی

تعمیرات موبایل

متن نگار (عکس نوشته ساز)
نام متن نگار (عکس نوشته ساز)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده محمود آفریده

نظرات کاربران (7)

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
عسل مخلوقی
عسل مخلوقی
1 سال گذشته

لطفا نسخه آی او اس هم ارائه بدین یعنی چی 😒

محمد هوشمند
محمد هوشمند
2 سال گذشته

😒برنامه به ای خوبی چرا نسخه iosنداره

Fly_4
Fly_4
2 سال گذشته

سلام ممنون از اطلاعاتی که دادید.فونت پیش فرض متن نگار چی هست؟همون فونتی که بدون اینکه انتخاب کنیم هست

Maryam
Maryam
3 سال گذشته

این برنامه خییلی خوب و کامله!فقط کاش نسخه ios هم ارائه بدین حتما..!!!

فاطمه
فاطمه
4 سال گذشته

خدایی چرا نباید نسخه ios داشته باشه این برنامه؟!