معرفی و دانلود برنامه الوپیک : درخواست آنلاین پیک موتوری

معرفی برنامه الوپیک

برنامه الو پیک این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با درخواست آنلاین پیک موتوری، مرسولات خود را با کمترین هزینه به تمام نقاط شهر تهران ارسال کنند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه الوپیک بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن الو پیک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تحولات بسیار چشم‌گیری در زمینه خدمات حمل و نقل نیز صورت گرفته است. اپلیکیشن الوپیک جزو یکی از اپلیکیشن های کاربردی در زمینه خدمات حمل و نقل به حساب می‌آید. کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن مرسولات خود را در کمترین زمان و با هزینه مناسب به تمامی نقاط تهران ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات موبایل

اپلیکیشن الو پیک قابلیت‌های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان مشاهده مسیر پیک موتوری به صورت زنده بر روی نقشه اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن الوپیک بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه الوپیک

پس از اجرا و عضویت در برنامه الوپیک، به محیط اصلی برنامه منتقل می‌شوید. اپلیکیشن الوپیک به کاربرانی که برای نخستین بار در این برنامه عضو می‌شوند، 5000 تومان اعتبار رایگان هدیه می‌دهد. به منظور ایجاد درخواست در قسمت انتهایی صفحه گزینه درخواست پیک را لمس کرده سپس مبدا و مقصد خود را بر روی نقشه مشخص نمایید. پس از مشخص کردن مبدا می‌توانید تعداد پیک‌هایی که در نزدیکی مبدا قرار دارند را نیز مشاهده کنید.

معرفی برنامه الوپیک

در مرحله بعد هزینه پیک موتوری برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید به صورت نقدی و یا آنلاین نسبت به پرداخت هزینه پیک اقدام کنید. پس از تایید ارسال درخواست می‌توانید مسیر راننده پیک را از مبدا تا مقصد به صورت زنده بر روی نقشه مشاهده نمایید. در نهایت امکان امتیازدهی به راننده پیک نیز فراهم آمده است.

معرفی برنامه الوپیک

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی اپل

با لمس آیکون سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه الوپیک نمایان می‌شود. با لمس گزینه افزایش اعتبار می‌توانید اعتبار خود را افزایش دهید و هزینه پیک موتوری را به صورت آنلاین پرداخت کنید. در بخش پیک رایگان کاربران می‌توانند با به اشتراک گذاری برنامه الو پیک اعتبار هدیه دریافت کنند. در بخش آدرس‌های منتخب نیز با ثبت آدرس‌های پرتردد خود می‌توانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

معرفی برنامه الوپیک

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه الوپیک پرداختیم. اپلیکیشن الوپیک جزو یکی از بهترین سرویس‌های ارائه دهنده خدمات پیک موتوری به حساب می‌آید. به منظور دانلود برنامه الو پیک می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان مشاهده مسیر پیک بر روی نقشه به صورت زنده
  • امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین
  • امکان امتیاز دهی به رانندگان پیک
  • دریافت اعتبار هدیه

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون 8 پلاس

قاب پشت آیفون ایکس

قطعات آیفون 8 Plus

تعمیرات موبایل

الوپیک - درخواست پیک موتوری
نام الوپیک - درخواست پیک موتوری
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده الوپیک

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
طوفان
طوفان
6 سال گذشته

جدا از همه اینا اگه تو برنامه الوپیک توی قسمت (پیک رایگان) کد KDMPD رو بزنین میتونین برای ۱ بار! یک پیک رایگان داشته باشین بدون هیچ هزینه ایی کافیه امتحانش کنین!