معرفی و دانلود بازی SimCity BuildIt (سیمز شهری)

معرفی و دانلود بازی SimCity BuildIt (سیمز شهری)

بازی SimCity BuildIt (سیمز شهری) یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی هایی محسوب می‌شود که در ژانر شبیه سازی برای اندروید و iOS منتشر شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی SimCity BuildIt (سیمز شهری) بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی SimCity BuildIt (سیمز شهری)

بازی SimCity BuildIt (سیمز شهری) یک بازی فوق‌العاده عالی و با گرافیک سه بعدی به سبک شبیه سازی است که در آن شما باید یک شهر را بسازید و تمام عوامل مرتبط با آن را کنترل کنید. بازی سیمز شهری (SimCity) به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی SimCity BuildIt (سیمز شهری) بپردازیم. به منظور دانلود بازی می‌توانید از آیکون های موجود در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی زیبای SimCity BuildIt (سیمز شهری) نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی SimCity BuildIt (سیمز شهری)

یکی از نقاط قوت اصلی بازی SimCity BuildIt (سیمز شهری) مربوط به گرافیک سه بعدی و زیبای آن می‌شود. شما در این بازی نقش سازنده یک شهر را ایفاء خواهید کرد و باید تلاش کنید تا یه شهر را ایجاد کرده و سپس آن را گسترش دهید. بدین منظور باید خیلی دقیق و هوشمندانه عمل کنید. تمام کارهایی که شما برای ساخت شهر خود انجام می‌دهید، بازخوردی خواهند داشت. پس باید به تمام جوانب خوب فکر کنید.

معرفی و دانلود بازی SimCity BuildIt (سیمز شهری)

مدیریت صحیح شهر در بازی SimCity BuildIt (سیمز شهری) کلید موفقیت است. در این بازی مشا می‌توانید به تدریج و با استفاده از روش های مختلفی به کسب درآمد بپردازید و سپس با تدابیر دقیق درآمد خود را افزایش دهید. نکته مهمی که باید در کنار توسعه شهر و درآمد خود در نظر بگیرید، میزان رضایت مردم و ساکنین است. همیشه باید سعی کنید که شهروندان شما بیشترین رضایت ممکن را از شهرتان داشته باشند. در این شرایط بازده بهتری دریافت خواهید کرد.

با ایجاد موقعیت های شغلی خوب و زیاد در شهر خود شاهد مهاجرت اطرافیان به آن خواهید بود. با ساخت کارخانه موقعیت های شغلی مطلوبی ایجاد می‌شود و استقلال اقتصادی شما هم تقویت خواهد شد، اما باید در محل احداث کارخانه دقت کنید و آن را خارج از شهر بسازید، چرا که در این شرایط آلودگی به داخل شهر نفوذ نمی‌کند و شهروندان از آلودگی هوا گلایه نخواهند کرد. ضمنا فراموش نکنید که خیابان ها، مسیر قطار شهری و غیره همگی باید به شکل دقیقی چیده شوند.

معرفی و دانلود بازی SimCity BuildIt (سیمز شهری)

بیشتر بخوانید:  گارانتی مجاز Apple

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید د ر این مقاله به معرفی مختصر بازی SimCity BuildIt (سیمز شهری) پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های موجود در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی زیبای SimCity BuildIt (سیمز شهری) نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گرافیک سه بعدی
  • گیم پلی بسیار جذاب
  • آیتم ها و ساختمان های متنوع

نقاط ضعف

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو آیفون 6

دوربین جلو آیفون SE

قطعات گوشی آیفون 6 اس پلاس

تعمیرات موبایل

SimCity BuildIt
نام SimCity BuildIt
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده ELECTRONIC ARTS Simulation Creativity
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
امیر علی
امیر علی
6 سال گذشته

سلام ببخشید درباره بازی simcity میخواستم بدونم آن موئسسات مخصوص مانند پرتاب موشک و درباره بقیه این مئسسه ها توضیح می خواستم