بررسی و دانلود برنامه هاب کار (HubCar) ؛ کارواش آنلاین

برنامه هاب کار (Hub Car)

برنامه هاب کار (Hub Car) این امکان را فراهم می‌آورد تا ساکنین شهر تهران بتوانند از طریق گوشی خود نسبت به درخواست آنلاین کارواش اقدام نموده و خدمات کارواش را در محل مورد نظر خود دریافت کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه هاب کار پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن هاب کار (HubCar)

اگر بنا به دلایل مختلف زمان کافی برای مراجعه به کارواش را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن هاب کار (HubCar) استفاده کنید. این اپلیکیشن یک سرویس آنلاین درخواست خدمات کارواش در شهر تهران است که شما را از مراجعه حضوری به کارواش بی نیاز می‌کند. سرویس هاب کار یک کارواش واترلس یا بدون آب است که تنها از دستمال های نانو و مواد شوینده برای شستشوی خودرو استفاده می‌کند. بنابراین با استفاده از این سرویس می‌توانید به صرفه جویی در مصرف آب کمک کنید.

بیشتر بخوانید: خدمات تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی دقیق برنامه هاب کار (HubCar) بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن HubCar (هاب کار) سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هزینه و سازگاری برنامه هاب کار (HubCar)

خوشبختانه اپلیکیشن هاب کار (HubCar) به صورت رایگان عرضه شده و به منظور دانلود آن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. همچنین این برنامه با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگاری دارد. اگر قادر به استفاده از اپلیکیشن هاب کار نیستید، می‌توانید با مراجعه به وب سایت این اپلیکیشن نسبت به ثبت درخواست کارواش اقدام نمایید. توجه داشته باشید که خدمات ارائه شده توسط برنامه هاب کار (HubCar) تنها در شهر تهران قابل استفاده است. بنابراین ساکنین سایر شهرهای ایران قادر به استفاده از قابلیت های این برنامه نیستند که این موضوع یکی از نقاط ضعف برنامه مذکور به حساب می‌آید.

تجربه و رابط کاربری برنامه هاب کار (HubCar)

برنامه هاب کار (HubCar) از رابط کاربری مطلوبی بهره می‌برد و شما می‌توانید در مدت زمان کوتاهی درخواست خدمات کارواش را در این برنامه ثبت نمایید. به محض اجرای برنامه مذکور از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن و رمز عبور خود را جهت ورود به محیط برنامه و حساب کاربری خود وارد کنید. در صورتی که در این برنامه حساب کاربری نداشته باشید، می‌توانید از گزینه ثبت نام موجود در قسمت انتهایی صفحه جهت عضویت در برنامه استفاده کنید.

برنامه هاب کار (Hub Car)

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی اپل در تهران

همان طور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتیم، برنامه هاب کار (HubCar) یک کارواش آنلاین است که خدمات کارواش را در محل مورد نظر کاربر ارائه می‌دهد. از این رو نیاز است تا پس از اجرای برنامه، مکانی را که مایل به دریافت خدمات کارواش در آن هستید، بر روی نقشه انتخاب نمایید. بدین منظور می‌توانید از کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه استفاده کنید. در صورتی که موقعیت مکانی فعلی شما با محلی که مایل به دریافت خدمات کارواش در آن هستید، یکسان است، تنها کافیست تا آیکون موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس کنید .بدین ترتیب به موقعیت فعلی خود بر روی نقشه دسترسی خواهید داشت.

برنامه هاب کار (Hub Car)

در قسمت فوقانی صفحه گزینه‌ای با عنوان لیست آدرس های ثبت شده قابل مشاهده است. با مراجعه به این بخش و افزودن آدرس های پرکاربرد خود به راحتی می‌توانید در هر بار درخواست خدمات کارواش به این بخش مراجعه کرده و آدرس مورد نظر را به راحتی از لیست انتخاب کنید.

برنامه هاب کار (Hub Car)

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر 

حال پس از تعیین محل مورد نظر نوبت به تعیین ساعت و تاریخ جهت دریافت خدمات کارواش می‌رسد. توجه داشته باشید که کارکنان کارواش هاب کار (HubCar) حداکثر 45 دقیقه پس از ساعت تعیین شده در محل حاضر خواهند شد. پس از آنکه زمان و تاریخ مورد نظر خود را مشخص کردید، نیاز است تا نوع خودرو خود را هم مشخص کنید.  بدین منظور تنها کافیست تا برند و مدل خودرو را از لیست نمایان شده انتخاب نمایید.

برنامه هاب کار (Hub Car)

در صورت تمایل به درخواست خدمات کارواش برای بیش از یک خودرو، می‌توانید با لمس گزینه افزودن ماشین دیگر اطلاعات خودروهای بعدی را هم وارد کنید. از آنجایی که برای رنگ های مختلف از مواد مخصوص متفاوتی استفاده می‌شود، انتخاب رنگ خودرو نیز ضروری است. برنامه هاب کار (HubCar) شامل سرویس‌های مختلفی برای کارواش می‌شود. شما می‌توانید به لیستی از این سرویس ها همراه با اطلاعات کامل و همچنین هزینه آن دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال سرویس پایه شامل روشویی بدنه واترلس یا بدون آب، واکس رینگ و لاستیک می‌شود.

برنامه هاب کار (Hub Car)

شما می‌توانید در این بخش سرویس هایی را که مایل به دریافت آن‌ها هستید، تیک دار کنید. توجه داشته باشید که انتخاب بیش از یک سرویس هم امکان پذیر است. بدین ترتیب در مرحله بعدی جزییات درخواست شما نظیر آدرس، ساعت، مدل خودرو و هزینه سرویس نمایان می‌شود. پس از تایید نهایی منوی پرداخت نمایان خواهد شد. شما در این بخش می‌توانید نوع پرداخت هزینه را مشخص کنید. برنامه هاب کار (HubCar) امکان پرداخت هزینه از طریق اعتبار، به صورت آنلاین و یا پرداخت به صورت نقدی در محل را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین در صورت داشتن کد تخفیف می‌توانید کد را در این بخش وارد کرده و از تخفیف برخوردار شوید.

برنامه هاب کار (Hub Car)

بیشتر بخوانید:  تعویض lcd موبایل

ویژگی های جانبی برنامه هاب کار (HubCar)

برنامه هاب (HubCar) کار شامل یک منوی کشویی هم می‌شود که برخی از امکانات و ویژگی های آن از طریق این منو قابل دسترسی هستند. با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه نمایان خواهد شد. با مراجعه به این منو می‌توانید نسبت به ثبت سفارش و درخواست جدید اقدام نموده و یا به لیستی از سفارش های پیشین خود دسترسی داشته باشید. همچنین مدیریت و افزودن آدرس به لیست آدرس های ثبت شده هم در این منو امکان پذیر است.

برنامه هاب کار (Hub Car)

کاربران می‌توانند از طریق این منو به ویرایش و تکمیل اطلاعات کاربری خود بپردازند. برنامه HubCar (هاب کار) شامل بخشی تحت عنوان شارژ حساب هم می‌شود. با مراجعه به این بخش و انتخاب هر یک از بسته ها قادر به افزایش اعتبار خود خواهید بود. بدین ترتیب  می‌توانید هزینه سفارش را از اعتبار پرداخت کنید. با افزایش اعتبار حساب خود، شارژ هدیه نیز دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال در صورتی که اعتبار حساب خود را به چهل هزار تومان افزایش دهید، ده هزار تومان اعتبار هدیه به شما تعلق می‌گیرد. برنامه هاب کار (HubCar) از یک پشتیبانی 24 ساعته هم بهره می‌برد. شما می‌توانید از طریق منوی برنامه نسبت به برقراری ارتباط و ارسال پیام به پشتیبانی در هر ساعت از شبانه روز اقدام نمایید.

برنامه هاب کار (Hub Car)

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A31

 

ایده و وجه تمایز برنامه هاب کار (HubCar) نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه

برنامه هاب کار (HubCar) یک ایده نو محسوب نمی‌شود و اپلیکیشن هایی دیگری نیز در زمینه ارائه خدمات کارواش به صورت آنلاین عرضه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه بسپار اشاره کرد. به منظور آشنایی بیشتر با قابلیت های اپلیکیشن بسپار پیشنهاد می‌کنیم به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه بسپار ؛ درخواست آنلاین خدمات کارواش” بپردازید.

با استفاده از برنامه هاب کار (HubCar) دیگر نیازی به مراجعه حضوری به کارواش و یا پرداخت انعام به کارکنان کارواش نخواهید داشت و می‌توانید زمانی که از خودرو خود استفاده نمی‌کنید، درخواست کارواش دهید. علاوه بر آن از آنجایی که سرویس هاب کار (HubCar) یک کارواش واترلس و یا بدون آب است، با درخواست خدمات از این کارواش موجب صرفه جویی در مصرف آب خواهید شد. بنابراین قابلیت هایی نظیر واترلس بودن، پشتیبانی 24 ساعته و ارائه اعتبار هدیه را می‌توان از وجه تمایز این اپلیکیشن نسبت به سایر اپلیکیشن ها دانست.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه هاب کار (HubCar) پرداختیم. برنامه مذکور امکان درخواست آنلاین خدمات کارواش را برای کاربران شهر تهران فراهم می‌کند. این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان منتشر شده و از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل دو نسخه اندروید و آی او اس می‌شود. به منظور دانلود برنامه هاب کار (HubCar) از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • عدم نیاز به مراجعه حضوری و توقف در کارواش
  • رابط کاربری مطلوب
  • امکان افزودن آدرس به لیست آدرس های ثبت شده جهت دسترسی آسان
  • امکان دسترسی به اطلاعات جامع هر یک از سرویس های کارواش و هزینه های آن
  • امکان پرداخت هزینه سفارش به دو صورت آنلاین و نقدی
  • ارائه اعتبار هدیه در صورت شارژ حساب
  • شستشوی خودرو بدون آب (کارواش واترلس)

نقاط ضعف:

  • درخواست خدمات کارواش توسط برنامه هاب کار (HubCar) تنها در شهر تهران امکان پذیر است

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 7

دوربین سلفی آیفون X

ال سی دی آیفون آیفون اس ای 2020

 

تعمیرات موبایل

دریافت برنامه هاب کار از بازار
نام دریافت برنامه هاب کار از بازار
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده هاب کار

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments