بررسی و دانلود برنامه کرایه چی ؛ یافتن تاکسی آنلاین ارزان

برنامه کرایه چی

برنامه کرایه چی این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند به لیست قیمت سرویس های آنلاین درخواست خودرو دسترسی داشته باشند و ارزان ترین سرویس را برای سفر خود انتخاب نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه کرایه چی پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن کرایه چی

در حال حاضر اپلیکیشن های درخواست تاکسی آنلاین متعددی نظیر اسنپ و تپ سی متعددی عرضه شده‌اند و به دلیل قیمت مقرون به صرفه، از محبوبیت بسیاری در میان کاربران برخوردارند. به منظور آشنایی بیشتر با قابلیت های این دو برنامه پیشنهاد می‌کنیم به مطالعه مقالات “معرفی و دانلود برنامه اسنپ :(Snapp) درخواست خودرو” و “معرفی و دانلود برنامه تپسی  :(TAP30) درخواست آنلاین تاکسی” بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

همانطور که مطلع هستید، هر یک از این اپلیکیشن های درخواست خودرو  هزینه های مختلفی برای سفر دریافت می‌کنند و از آنجایی که تعداد این اپلیکیشن ها رو به افزایش است، مقایسه قیمت ها و یافتن تاکسی آنلاین با قیمت مناسب وقت گیر خواهد بود. از این رو اپلیکیشن کرایه چی با هدف سهولت دسترسی کاربران به لیست قیمت اپلیکیشن های درخواست خودرو و یافتن ارزان ترین تاکسی آنلاین ارائه شده است.

در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی دقیق برنامه کرایه چی بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن کرایه چی سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هزینه و سازگاری برنامه کرایه چی

خوشبختانه کاربران اپلیکیشن کرایه چی به منظور استفاده از قابلیت های این برنامه نیازی به پرداخت هزینه نخواهند داشت و می‌توانند این برنامه را به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و استفاده نمایند. همچنین برنامه مذکور شامل تبلیغات درون برنامه‌ای هم نمی‌شود. متاسفانه برنامه کرایه چی برای سیستم عامل آی او اس منتشر نشده و تنها کاربران دستگاه های اندرویدی می‌توانند از قابلیت های آن بهره‌مند شوند.

رابط و تجربه کاربری برنامه کرایه چی

برنامه کرایه چی از یک رابط کاربری ساده بهره می‌برد و فرایند استفاده از این برنامه بسیار آسان است. در واقع برنامه مذکور امکان یافتن ارزان ترین تاکسی آنلاین را برای کاربران خود فراهم می‌کند و خوشبختانه کاربران به منظور دسترسی و استفاده از این قابلیت نیازی به ثبت نام و عضویت نخواهند داشت.

دقیقا همانند اپلیکیشن های درخواست خودرو، پس از اجرای اپلیکیشن کرایه چی نیاز است تا مبدا خود را مشخص کنید. شما می‌توانید مبدا مورد نظر خود را بر روی نقشه مشخص نموده و یا از طریق کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه به جستجو آن بپردازید. از سوی دیگر با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه قادر به دسترسی به موقعیت مکانی فعلی خود بر روی نقشه خواهید بود.

برنامه کرایه چی

پس از تایید مبدا نوبت به تعیین مقصد می‌رسد. جهت تعیین مقصد نیز همانند مبدا می‌توانید از نقشه و یا کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه استفاده کنید. پس از مشخص کردن مبدا و مقصد لیستی از سرویس های درخواست خودرو به همراه قیمت برای شما نمایان می‌شود. در حال حاضر این برنامه هزینه سرویس های اسنپ، تپ سی، کارپینو و می‌بریم را نمایش می‌دهد. همچنین هزینه تاکسی تلفنی هم در این برنامه قابل مشاهده خود بود.

برنامه کرایه چی

در حال حاضر تعداد سرویس هایی که توسط این اپلیکیشن پشتیبانی می‌شوند، محدود است. با این وجود انتظار می‌رود تا در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن سرویس های آژانسی، الو پیک، تاچ سی و بسیاری دیگر نیز به این اپلیکیشن باشیم. لازم به ذکر است که قیمت ارائه شده برای تاکسی تلفنی تنها برای شهر تهران بوده و شامل سایر شهرها نمی‌شود.

پس از نمایش لیست هزینه ها، شما می‌توانید آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و سرویس مورد نظر خود را جهت جا به جایی انتخاب کنید. بدین منظور تنها کافیست تا نام سرویس را لمس نمایید. بدین ترتیب در صورتی که اپلیکیشن آن سرویس بر روی گوشی شما نصب باشد، اجرا شده و شما می‌توانید نسبت به درخواست آنلاین خودرو از اپلیکیشن مورد نظر خود اقدام نمایید. توجه داشته باشید به منظور درخواست تاکسی از اپلیکیشن مورد نظر مجددا نیاز است تا مبدا و مقصد را مشخص کنید که این موضوع یکی از نقاط ضعف برنامه کرایه چی به حساب می‌آید. با این وجود قرار است تا قابلیت ارسال مبدا و مقصد به اپلیکیشن های درخواست خودرو در آینده به برنامه کرایه چی اضافه شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر آیفون

برنامه کرایه چی

ایده و وجه تمایز برنامه کرایه چی نسبت به سایر برنامه های مشابه

همان طور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتیم، امروزه درخواست آنلاین خودرو از طریق گوشی همراه به شدت در میان کاربران رواج یافته است و اپلیکیشن های متعددی بدین منظور ارائه شده‌اند. هر یک از این سرویس ها در ساعات مختلف، قیمت های متفاوتی را ارائه می‌کنند و به طور قطع مقایسه قیمت اپلیکیشن های مختلف می‌تواند دشوار و زمان گیر باشد. در چنین شرایطی استفاده از برنامه کرایه چی جهت یافتن تاکسی آنلاین با قیمت مقرون به صرفه بسیار کاربردی خواهد بود و این برنامه یک ایده نو به حساب می‌آید.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه کرایه چی پرداختیم. شما می‌توانید توسط این برنامه به بررسی قیمت اپلیکیشن های درخواست خودرو مختلف بپردازید و نسبت به درخواست خودرو با قیمت مناسب و مقرون به صرفه اقدام کنید. اپلیکیشن مذکور به صورت کاملا رایگان منتشر شده و تنها با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد. به منظور دانلود برنامه کرایه چی از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان مقایسه و بررسی قیمت سرویس های درخواست خودرو مختلف
  • پیدا کردن ارزان ترین تاکسی آنلاین
  • آپدیت و نمایش قیمت ها به صورت لحظه‌ای
  • رایگان بودن

نقاط ضعف:

  • عدم سازگاری با سیستم عامل آی او اس
  • محدود بودن سرویس های درخواست خودرو
  • نیاز مجدد به تعیین مبدا و مقصد پس از انتخاب سرویس

 بیشتر بخوانید: 

قطعات گوشی iPhone 8

قیمت قاب پشت آیفون اس ای 2020

قیمت شیشه آیفون ایکس اس مکس

تعمیرات موبایل

کرایه چی | Kerayechi
نام کرایه چی | Kerayechi
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده می بریم

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments