معرفی و دانلود برنامه تپسی (TAP30):درخواست آنلاین تاکسی

برنامه تپسی (TAP30)

برنامه تپسی (TAP30) این امکان را فراهم آورده تا کاربران شهرهای تهران، کرج، اصفهان و مشهد بتوانند در هر ساعت از شبانه روز نسبت به درخواست آنلاین تاکسی اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه تپسی (TAP30) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن تپسی یا TAP30

اپلیکیشن تپسی (TAP30) یک سرویس هوشمند درخواست تاکسی است که در شهرهای تهران، کرج، مشهد و اصفهان فعالیت دارد. کاربران اپلیکیشن مذکور می‌توانند به راحتی و در هر زمان به صورت آنلاین درخواست تاکسی دهند و پیش از سفر از هزینه آن مطلع شوند.

از دیگر قابلیت های اپلیکیشن TAP30 (تپسی) می‌توان به امکان پرداخت نقدی و اعتباری هزینه سفر اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن تپسی (TAP30) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی برنامه تپسی (TAP30)

برنامه تپسی (TAP30) برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و کاربران شهرهای تهران، کرج، اصفهان و مشهد قادر به استفاده از خدمات ارائه شده توسط این برنامه هستند. پس از اجرا و عضویت در برنامه TAP30 (تپسی) می‌توانید تعداد خودروهای موجود در اطراف خود را بر روی نقشه مشاهده کنید. به منظور دسترسی به موقعیت مکانی دقیق خود بر روی نقشه تنها کافیست تا آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس نمایید.

برنامه تپسی (TAP30)

برنامه تپسی (TAP30) شامل سه سرویس اقتصادی (کلاسیک)، پرو (لوکس) و پرایم (بانوان) می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از آیکون های موجود در قسمت انتهایی صفحه نسبت به انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام نمایند.

برنامه تپسی (TAP30)

به منظور درخواست خودرو در برنامه تپ سی (TAP30) نیاز است تا در ابتدا مبدا خود را بر روی نقشه مشخص نمایید. همچنین می‌توانید در کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه آدرس مورد نظر خود را وارد کنید.

برنامه تپسی (TAP30)

برنامه تپسی (TAP30) شامل بخشی تحت عنوان محل‌های منتخب می‌شود. کاربران می‌توانند با ثبت مسیرهای پرتردد خود در این بخش، در سفرهای بعدی به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

برنامه تپسی (TAP30)

پس از تعیین مبدا از شما خواسته می‌شود تا ناحیه حدودی مقصد خود را بر روی نقشه مشخص نمایید. سپس هزینه سفر محاسبه و در قسمت انتهایی صفحه نمایش داده می‌شود. در نهایت پس از ثبت درخواست، اطلاعات کامل راننده و خودرو در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برنامه تپسی (TAP30)

برنامه TAP30 (تپ سی) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با تعیین چندین مقصد، تمام سفرهای خود را توسط یک درخواست انجام دهند. بدین منظور تنها کافیست تا گزینه چند مقصدی را لمس کنید. علاوه بر امکان تعیین چندین مقصد، کاربران می‌توانند در طول سفر مقصد مورد نظر خود را ویرایش کنند و یا نسبت به اضافه کردن مقصد جدید اقدام نمایند.

برنامه تپسی (TAP30)

تعیین زمان انتظار هم جزو دیگر قابلیت های برنامه تپسی (TAP30) به شمار می‌رود. بنابراین اگر قصد توقف در طول سفر را دارید، می‌توانید در حین سفر زمان توقف خود را ثبت کنید. بدین ترتیب راننده منتظر شما خواهد ماند.

برنامه تپسی (TAP30) امکان پرداخت نقدی و یا اعتباری هزینه سفر را در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران برنامه مذکور می‌توانند با افزایش اعتبار خود نسبت به پرداخت هزینه به صورت آنلاین اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

برنامه تپسی (TAP30)

از دیگر قابلیت های کاربردی اپلیکیشن تپ سی (TAP30) می‌توان به امکان امتیاز دهی به رانندگان پس از اتمام سفر و دریافت رسید اشاره کرد.

برنامه تپسی (TAP30)

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه تپسی (TAP30) نمایان می‌شود که از طریق این منو به سایر امکانات برنامه مذکور نظیر اعتبار، سفرهای پیشین، محل‌های منتخب و غیره دسترسی خواهید داشت.

برنامه تپسی (TAP30)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه تپسی (TAP30) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • نمایش تعداد خودروهای اطراف بر روی نقشه
  • امکان اطلاع از هزینه سفر پیش از درخواست خودرو
  • امکان پرداخت نقدی و اعتباری هزینه سفر
  • امکان تعیین چند مقصد
  • امکان توقف در طول سفر
  • امکان امتیاز دهی به رانندگان
  • امکان دریافت رسید

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

بییشتر بخوانید:

قیمت درب پشت آیفون اس ای 2020

قیمت دوربین اصلی آیفون XS Max

قطعات گوشی iPhone 11

تعمیرات موبایل

تپ‌سی | TAP30-درخواست آنلاین تاكسی
نام تپ‌سی | TAP30-درخواست آنلاین تاكسی
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید - iOS
سازنده TAP۳۰

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سعید
سعید
5 سال گذشته

چطوری میشه اسم فروشگاهی رو ثبت کنیم تو نقشه تپ سی

زینب
زینب
6 سال گذشته

نصب تپسی

سلمان
سلمان
6 سال گذشته

باسلام وخسته نباشید خدمت تمام مسعولین و کارکنان TAP30…من امروز اولین سرویسو استفاده کردم واقعا از همه لحاظ عالی بود…ارزو میکنم ایشاا… بتونین همین جور با قدرت و موفقیت پیش برین و یک خدمت مفید و منطقی به مردم بکنید.چون واقعا مردم مون زیر فشار هستن بالا دستی ها هم بفکر نیستن….با تشکر اسماعیلی