معرفی و دانلود برنامه دوریالی (Dorially): نرخ ارز، سکه و طلا

برنامه دوریالی (Dorially)

اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که با استفاده از آن به نرخ روزانه و لحظه‌ای ارز، طلا و سکه دسترسی داشته باشید، برنامه دوریالی (Dorially) یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه دوریالی (Dorially) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن دوریالی (Dorially)

اپلیکیشن دوریالی (Dorially) امکان اطلاع از نرخ ارز، سکه و طلا را به صورت لحظه‌ای برای کاربران خود به ارمغان آورده است. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن مذکور از قیمت ارز مرجع بانک مرکزی مطلع شوند. از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن Dorially (دوریالی) می‌توان به امکان به اشتراک گذاری قیمت‌ها، هشدار نوسان قیمت و تبدیل ارز، سکه و طلا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ برنامه قیمت طلا، نرخ ارز و سکه

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن دوریالی (Dorially) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه دوریالی (Dorially)

برنامه دوریالی (Dorially) از سه بخش ارز مرجع، سکه و طلا و ارز شکیل شده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش ارز به قیمت لحظه‌ای ارزهای موجود در بازار نظیر دلار، یورو، پوند و غیره دسترسی داشته باشند.

برنامه دوریالی (Dorially)

در بخش سکه و طلا قیمت لحظه‌ای طلا به صورت گرم و مثقال و همچنین قیمت تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه قابل مشاهده خواهد بود.

برنامه دوریالی (Dorially)

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

در نهایت در بخش ارز مرجع امکان مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز مرجع بانک مرکزی فراهم آمده است. به منظور به روز رسانی نرخ‌ها تنها کافیست تا انگشت خود را از بالای صفحه به سمت پایین بکشید.

برنامه دوریالی (Dorially)

برنامه Dorially (دوریالی) از قابلیت به اشتراک گذاری قیمت ارز، طلا و سکه نیز بهره می‌برد. بدین منظور تنها کافیست تا انگشت خود را بر روی قیمت مورد نظر قرار داده و به مدت چند ثانیه نگه دارید.

برنامه دوریالی (Dorially)

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی، منوی برنامه دوریالی (Dorially) نمایان می‌شود که امکان دسترسی به برخی از قابلیت‌های برنامه مذکور نظیر تبدیل ارز، سکه و طلا از طریق این منو فراهم آمده است. اپلیکیشن دوریالی (Dorially) از قابلیتی تحت عنوان هشدار قیمت نیز بهره می‌برد که با فعال سازی این قابلیت نوسانات نرخ‌ها از طریق نوتیفیکشن به کاربر اطلاع داده می‌شوند.

برنامه دوریالی (Dorially)

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه دوریالی (Dorially) پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • نمایش نرخ لحظه‌ای ارز، طلا و سکه
  • امکان به اشتراک گذاری قیمت‌ها
  • اطلاع رسانی نوسان قیمت
  • قابلیت تبدیل ارز، سکه و طلا

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 11

تاچ ال سی دی آیفون SE 2020

قطعات گوشی iPhone 6s

تعمیرات موبایل

دوریالی (نرخ ارز ، سکه و طلا)
نام دوریالی (نرخ ارز ، سکه و طلا)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده ای تی اف

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments