بررسی و دانلود برنامه English Dictionary Offline

برنامه English Dictionary Offline

اگر به دنبال یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی جامع برای دستگاه اندرویدی و یا آی او اسی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه English Dictionary Offline را از دست ندهید. این برنامه از طیف گسترده‌ای از لغات پشتیبانی می‌کند و به صورت آفلاین قابل استفاده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه English Dictionary Offline پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن English Dictionary Offline

اکثر افرادی که قصد نصب دیکشنری بر روی گوشی های همراه خود را دارند، به دنبال دیکشنری های انگلیسی به فارسی و برعکس نظیر فست دیکشنری هستند. به منظور آشنایی بیشتر با قابلیت های این دیکشنری پیشنهاد می‌کنیم به مطالعه مقاله معرفی و دانلود برنامه فست دیکشنری(Fast Dictionary)-دیکشنری بپردازید. با این وجود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی برای آن دسته از افرادی که در حال یادگیری زبان هستند، بسیار کاربردی‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

پیش‌تر در مقاله‌ای با عنوان دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره اپلیکیشن English Dictionary Offline را به عنوان یکی از بهترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی معرفی کرده بودیم، اما در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی دقیق برنامه English Dictionary Offline بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن مذکور سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هزینه و سازگاری اپلیکیشن English Dictionary Offline

برنامه English Dictionary Offline از اپلیکیشن های رایگان به حساب می‌آید. بنابراین به منظور دسترسی به قابلیت های ارائه شده توسط این اپلیکیشن نیازمند پرداخت هزینه نخواهید بود. با این وجود برنامه مذکور شامل تبلیغات درون برنامه‌ای می‌شود و این موضوع یکی از نقاط ضعف این برنامه به حساب می‌آید.

خوشبختانه جهت استفاده از برنامه English Dictionary Offline نیازی به اتصال به اینترنت نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید به صورت آفلاین از قابلیت های این اپلیکیشن بهره‌مند شوید. اپلیکیشن مذکور از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل دو نسخه اندروید و آی او اس می‌شود. بنابراین کاربران دستگاه های اندرویدی و آی او اسی به راحتی قادر به استفاده از قابلیت های این برنامه بر روی دستگاه های خود خواهند بود.

بیشتر بخوانید: خدمات اپل

رابط و تجربه کاربری برنامه English Dictionary Offline

رابط کاربری برنامه English Dictionary Offline بسیار ساده طراحی شده و چندان دلچسب نیست. اگر به شکیل بودن ظاهر و رابط برنامه دیکشنری اهمیت بدهید، اپلیکیشن English Dictionary Offline چندان برای شما مناسب نخواهد بود، اما اگر بیشتر به دنبال کارایی خوب هستید و به ظاهر برنامه توجه نمی‌کنید، اپلیکیشن مذکور برایتان گزینه خوبی خواهد بود. همانطور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتیم، این برنامه یک دیکشنری تک زبانه محسوب می‌شود و محیط و زبان برنامه انگلیسی است. از این رو ممکن است در صورت عدم آشنایی با زبان انگلیسی با مشکل مواجه شوید.

به محض اجرای برنامه English Dictionary Offline، منوی آن نمایان خواهد شد که از طریق این منو به قابلیت های برنامه مذکور دسترسی خواهید داشت. یک کادر جستجو در قسمت فوقانی این اپلیکیشن هم قرار گرفته تا کاربر بتواند به راحتی و پس از اجرای برنامه به جستجوی لغت مورد نظر خود بپردازد. این برنامه از بیش از 172 هزار لغت پشتیبانی می‌کند و از دیکشنری های جامع انگلیسی به انگلیسی محسوب می‌شود.

برنامه English Dictionary Offline

لغات موجود در این دیکشنری به ترتیب حروف الفبا مرتب سازی شده‌اند. بنابراین با مراجعه به بخش By Alphabet قادر به دسترسی به کلمات به ترتیب حروف الفبا خواهید بود. توجه داشته باشید که کلمات به صورت لیستی مشاهده نمی‌شوند بلکه به منظور جا به جایی و دسترسی به کلمات بعدی یا قبلی نیاز است از آیکون های موجود در قسمت انتهایی صفحه استفاده کنید.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران  

برنامه English Dictionary Offline

با انتخاب هر یک از لغات، علاوه بر معنی آن می‌توانید به اطلاعاتی نظیر نوع کلمه (فعل، صفت، قید و …) دسترسی داشته باشید. برنامه English Dictionary Offline از قابلیت تلفظ صوتی لغات هم بهره می‌برد. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون به شکل بلندگو را لمس نمایید. متاسفانه برنامه مذکور از قابلیت تلفظ صوتی لغات به دو لهجه بریتیش و آمریکایی پشتیبانی نمی‌کند که این موضوع را می‌توان یکی از نقاط ضعف برنامه دانست.

برنامه English Dictionary Offline

یکی دیگر از قابلیت های برنامه English Dictionary Offline مربوط به ارائه جملات نمونه و کلمات مترادف برای هر یک از لغات می‌شود. بدین ترتیب با ارائه مثال و کلمات مترادف کاربر می‌تواند معنی لغت را بهتر درک کند. همانطور که مطلع هستید، نمایش علائم فونتیک جهت تلفظ صحیح لغات از مهم‌ترین ویژگی های یک دیکشنری خوب به شمار می‌رود که متاسفانه در این دیکشنری یافت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6s پلاس

برنامه English Dictionary Offline شامل بخشی برای مرور و یادگیری بهتر مفهوم لغات هم می‌شود. به عنوان مثال شرایطی را در نظر بگیرید که در آن یادگیری مفهوم لغت برای شما دشوار بوده و نیاز به تمرین و تکرار آن خواهید داشت. در چنین شرایطی با لمس آیکون به شکل ستاره در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید آن را به لیست لغات خود بیفزایید. سپس با مراجعه به صفحه اصلی برنامه و انتخاب گزینه Study Your Cards قادر به دسترسی به لیست لغات و مرور آن‌ها خواهید بود.

برنامه English Dictionary Offline

از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط برنامه English Dictionary Offline می‌توان به آموزش گرامر اشاره کرد. بدین منظور به بخش Learn Grammar مراجعه نمایید. در این بخش می‌توانید با گرامر زبان انگلیسی نظیر زمان افعال، افعال بی قاعده، جملات شرطی و بسیاری دیگر آشنا شوید.

برنامه English Dictionary Offline

اگر تمایل دارید به لیست لغات بر اساس دسته بندی هایی نظیر غذا، حیوانات، اعضای بدن، گیاهان و غیره دسترسی داشته باشید، می‌توانید به بخش List Of Words مراجعه نمایید. در این بخش تعداد کلمات هر یک از دسته بندی ها در کنار نام آن‌ها قابل مشاهده خواهد بود.

برنامه English Dictionary Offline

بیشتر بخوانید:  هزینه تعویض گلس آیفون

برنامه English Dictionary Offline شامل بخشی تحت عنوان Vocabulary Topics هم می‌شود که در این بخش لغات بر اساس موضوعات دسته بندی شده‌اند. به عنوان مثال با مراجعه به بخش Home به زیر شاخه هایی نظیر خانه، آشپزخانه، اتاق خواب و غیره دسترسی خواهید داشت که در هر یک از این بخش ها لغات مربوط به زیر شاخه مورد نظر به همراه با مفهوم آن نمایش داده می‌شود.

برنامه English Dictionary Offline

ویژگی های جانبی برنامه English Dictionary Offline

اگر بخواهیم برنامه English Dictionary Offline را به عنوان یک دیکشنری ساده در نظر بگیریم، تقریبا تمام ویژگی هایی که در منوی اصلی برنامه ارائه شده‌اند و در بخش قبل به طور کامل در رابطه با آن ها صحبت کردیم از ویژگی‌های جانبی آن خواهند بود. مواردی همچون آموزش گرامر (Learn Grammar)، یادگیری با  کارت ها (Study your Cards)، تاپیک های کلمات (Vocabulary Topics) همگی از این ویژگی‌ های جانبی برنامه محسوب می‌شوند و به نوعی سرویس اصلی برنامه را به شیوه‌ای متفاوت در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

اما ویژگی جانبی که در بخش قبل به آن اشاره نکردیم و به واقع یک قابلیت مستقل است، مربوط به بخش بازی دیکشنری English Dictionary Offline می‌شود. برای دسترسی به بخش بازی باید گزینه Games را از منوی اصلی آن انتخاب کنید. هدف بازی در تقویت قدرت درک جملات و یادگیری کلمات از سوی کاربر خلاصه می‌شود. بدین منظور جمله‌ای در توصیف یک کلمه ارائه می‌شود و شما باید با درک آن جمله، کلمه مورد نظر را حدس بزنید و حروف آن را از بین مجموعه حرف‌هایی که ارائه شده است انتخاب نمایید. این بازی به عنوان یک ویژگی جانبی در برنامه English Dictionary Offline سبب می‌شود تا قدرت درک مطلب و یادگیری کلمات شما افزایش یابد.

برنامه English Dictionary Offline

ایده و وجه تمایز برنامه English Dictionary Offline نسبت به سایر برنامه های مشابه

به طور قطع دیکشنری های متعدد مشابه با برنامه English Dictionary Offline ارائه شده‌اند. بنابراین این برنامه یک ایده نو محسوب نمی‌شود. با این وجود قابلیت هایی نظیر آموزش گرامر، دسته بندی کلمات بر اساس حروف الفبا و موضوعات، ارائه بازی جهت یادگیری بهتر کلمات و از همه مهم‌تر امکان استفاده آفلاین از برنامه را می‌توان از وجه تمایز این دیکشنری نسبت به سایر دیکشنری ها دانست.

بیشتر بخوانید:  هزینه تعویض گلس آیفون

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی برنامه English Dictionary Offline پرداختیم. این برنامه از دیکشنری های جامع به حساب می‌آید که توسط آن نه تنها قادر به مشاهده مفهوم لغات مورد نظر خود خواهید بود بلکه می‌توانید از آن جهت یادگیری و به خاطر سپردن کلمات و یا آشنایی با گرامر زبان انگلیسی استفاده کنید. اپلیکیشن English Dictionary Offline برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت رایگان قابل استفاده است. به منظور دانلود این برنامه از آیکون ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید.

نقاط قوت:

  • پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از لغات
  • آموزش گرامر
  • دسته بندی لغات
  • امکان استفاده از دیکشنری بدون نیاز به اتصال به اینترنت
  • ارائه بازی جهت یادگیری بهتر مفهوم لغات
  • تلفظ صوتی کلمات
  • ارائه مثال برای لغات

نقاط ضعف:

  • تبلیغات درون برنامه‌ای
  • رابط کاربری یکنواخت و نه چندان دلچسب
  • عدم نمایش علائم فونتیک
  • عدم پشتیبانی از قابلیت تلفظ با دو لهجه بریتیش و آمریکایی

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone SE 2020

درب پشت آیفون ایکس

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 11

تعمیرات موبایل

دریافت برنامه English Dictionary - Offline از بازار
نام دریافت برنامه English Dictionary - Offline از بازار
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده IronServices.com

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments