اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با استفاده از برنامه Smart View

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ

اگر به دنبال روشی هستید که از طریق آن بتوانید بدون دردسر اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ خود ارتباط برقرار کنید، برنامه Samsung Smart View بهترین انتخاب پیش رویتان است. در این مقاله قصد داریم که به معرفی برنامه Smart View سامسونگ پرداخته و نحوه اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با استفاده از این اپلیکیشن را آموزش دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با استفاده از برنامه Smart View

اتصال موبایل به تلویزیون با استفاده از روش‌های مختلفی قابل انجام است اما در این بین اگر تلویزیون شما هوشمند بوده و محصولی از برند کره‌ای سامسونگ باشد، اپلیکیشن Smart View یا اسمارت ویو بهترین شرایط ممکن را برایتان ایجاد می‌کند. اسمارت ویو یا Smart View اپلیکیشن اختصاصی محسوب می‌شود که سامسونگ به منظور تعامل برقرار کردن مابین گوشی و تلویزیون‌های هوشمندش ارائه کرده است. این برنامه شامل سه نسخه اندرویدی، آی او اسی و ویندوزی می‌شود، بنابراین برای استفاده از برنامه Smart View حتما نباید سیستم عامل گوشی شما اندروید یا محصولی از برند سامسونگ باشد! تنها شرط لازم این است که تلویزیون هوشمندتان محصولی از این برند کره‌ای محسوب شود.

بیشتر بخوانید: برنامه کلاب هاوس؛ باشگاه شگفت‌انگیز صداها!

برنامه Smart View به ساده‌ترین و در عین حال حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ را برقرار می‌کند. در این شرایط می‌توانید از گوشی هوشمندتان به عنوان ریموت کنترلر یا کنترل از راه دور تلویزیون استفاده کنید. همچنین این اپلیکیشن قدرتمند، امکان آینه کردن محتوای صفحه نمایش تلویزیون در گوشی و برعکس را فراهم می‌کند. به عنوان مثال تصور کنید که در حال تماشای یک فیلم در تلویزیون خود هستید و ناگهان مجبور می‌شوید که اتاقی که تلویزیونتان در آن قرار دارد را ترک کنید. در این شرایط با استفاده از برنامه Smart View و اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ خود قادر خواهید بود که ادامه فیلم را از طریق گوشی خود مشاهده نمایید.

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ

برنامه Smart View حتی این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا مابین تلویزیون هوشمند سامسونگ و کامپیوتر خود هم ارتباط مشابهی برقرار کنید. امکان آینه کردن محتوای صفحه نمایش گوشی یا لپ‌تاپ بر روی تلویزیون هوشمند هم با استفاده از این اپلیکیشن برقرار می‌شود. برنامه Smart View همچنین امکان انجام بازی‌های تحت وب را بر روی صفحه نمایش تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ محقق می‌کند. به صورت کلی اگر از تلویزیون هوشمند برند سامسونگ استفاده می‌کنید، برنامه یا اپلیکیشن اسمارت ویو (Smart View) تعامل فوق‌العاده دقیق و جالبی مابین گوشی و تلویزیون شما ایجاد کند. اما سوالی اصلی اینجاست که چگونه می‌توان فرآیند اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با استفاده از برنامه Smart View را انجام داد؟ در ادامه به آموزش نحوه اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ از طریق این اپلیکیشن می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام

دستگاه‌هایی که از برنامه Smart View پشتیبانی می‌کنند:

در تصویر زیر لیست مدل‌های مختلفی از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ ذکر شده است که تمامی این مدل‌ها برنامه Smart View را ساپورت می‌کنند. همیچنین این برنامه قابلیت نصب بر روی نسخه‌های اندروید 4.1 به بالا و نسخه‌های iOS 7 به بالا را نیز دارد. نسخه ویندوزی برنامه Smart View نیز از نسخه‌های ویندوز 7 به بعد پشتیبانی می‌کند.

اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ

آموزش اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با استفاده از برنامه Smart View

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه Smart View یا اسمارت ویو به ساده‌ترین شکل ممکن اتصال گوشی به تلویزیون هوشمند سامسونگ را محقق می‌کند. به منظور استفاده از این برنامه و اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ مراحل زیر را طی کنید. دقت داشته باشید که با طی کردن مراحل مشابه می‌توانید اتصال مابین کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود و تلویزیون هوشمند برند سامسونگ را هم برقرار سازید:

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ Smart View

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت نسبت به دانلود نسخه مناسب برنامه Smart View اقدام کرده و آن را در گوشی یا لپ‌تاپ خود نصب کنید. فرض را بر این قرار می‌دهیم که شما قصد استفاده از نسخه اندرویدی این برنامه را دارید. (همچنین می‌توانید این برنامه را از باکس دانلود که در پایین همین مطلب قرار دارد، دانلود و نصب نمایید).

اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ Smart View

بیشتر بخوانید: معرفی و دانلود برنامه SHAREit برای موبایل و کامپیوتر

حال تلویزیون هوشمند سامسونگ و گوشی خود را به یک شبکه اینترنت مشابه و مشترک متصل کنید. دقت داشته باشید که سرعت شبکه اینترنت مورد نظر و کیفیت آن باید مناسب باشد.

اتصال گوشی به تلویزیون

حال در گوشی هوشمندتان برنامه Smart View را اجرا کنید. سپس گزینه Connect to TV را انتخاب کنید. در این شرایط لیست تلویزیون‌های قابل اتصال نمایش داده می‌شود. تلویزیون مد نظرتان را انتخاب کنید تا اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ برقرار شود. در این شرایط دو حالت مختلف ممکن است بر روی صفحه نمایش تلویزیونتان نمایان شود. در حالت اول که مربوط به مدل‌های قدیمی‌تری از تلویزیون‌های سامسونگ می‌شود، یک پنجره پاپ آپ بر روی نمایشگر تلویزیون ظاهر خواهد شد و با انتخاب گزینه Allow اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ برقرار می‌شود. اما در مدل‌های جدیدتر تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ یک کد 4 رقمی بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایان می‌شود که باید آن را در گوشی خود وارد کنید و به این صورت فرآیند اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با استفاده از برنامه Smart View را به اتمام برسانید.

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ

با طی کردن مراحل ساده فوق، اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ از طریق اپلیکیشن Smart View برقرار می‌شود. حال می‌توانید به تمام قابلیت‌هایی که پیش از این اشاره داشتیم دسترسی پیدا کنید. برنامه اسمارت ویو یا همان Smart View حتی این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا از بخش گالری گوشی خود تعدادی تصویر را به عنوان یک “لیست پخش” مشخص کرده و بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون هوشمندتان پخش نمایید. به صورت کلی استفاده از برنامه Smart View بستر فوق‌العاده ساده و در عین حال کاربردی را به منظور اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ برقرار می‌کند.

بیشتر بخوانید: تفاوت 4G با 5G

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با استفاده از اپلیکیشن Smart View پرداختیم. استفاده از این اپلیکیشن ساده است اما با این حال، چنانچه در رابطه با مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

خرید قطعات موبایل

قطعات iPhone 6

قطعات گوشی سامسونگ ام 20

تعمیرات موبایل

منبع samsung

نظرات کاربران (86)

guest
86 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمدرضا
محمدرضا
1 سال گذشته

سلام
من mi A3 دارم..
اندروید وان سیستم عاملش.
برای اتصال cast داره و wifi direct
با cast که کلا نمیاره تلویزیون رو
با wifi direct تلویزیون رو پیدا می کنه.موبایل وصل میشه ولی تلویزیون error میده

علی خانی www.alikhanisangary.blog.ir
علی خانی www.alikhanisangary.blog.ir
1 سال گذشته

اکثر گوشی اندروید ده به بالا برنامه بازتابنده رو دارن نیاز به دانود استارویو نیست

عبدالله
عبدالله
1 سال گذشته

حتما تلوزیون باید با نت وصل باشه؟نت نباشه نمیشه از این برنامه استفاده کرد؟لطفا جواب بدین

حسین رضایی
حسین رضایی
1 سال گذشته

سلام هم تلویزیون وگوشی من سامسونگ هست خیلی راحت اسمارت ویو وصل میشدم ولی یکدفعه قطع شد ودیگه نتونستم اصلا تلویزیون پیدا کنم لطفا راهنمایی کنید

Abolfazl
Abolfazl
1 سال گذشته

سلام تلویزیون من ایکس ویژن هست لطفا راهنمایی کنید میشه وصل بشم یا نه خیلی ممنون