معرفی و دانلود همراه بانک بانک کارآفرین ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک کارآفرین

اگر از مشتریان بانک کارآفرین هستید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن اختصاصی این بانک بر روی گوشی همراه خود، در هر ساعت از شبانه روز به خدمات بانکداری الکترونیکی دسترسی داشته باشید و نسبت به انجام عملیات بانکی مورد نظر خود اقدام نمایید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک کارآفرین بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با همراه بانک بانک کارآفرین

همراه بانک بانک کارآفرین این امکان را فراهم آورده تا مشتریان این بانک بتوانند از طریق گوشی همراه خود به مجموعه کاملی از خدمات بانکی دسترسی داشته باشند و عملیات بانکی مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. همراه بانک کارآفرین قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به انتقال وجه، دریافت موجودی، خرید شارژ، پرداخت قبوض و غیره اشاره کرد. تمامی خدمات ارائه شده توسط این همراه بانک به صورت شبانه روزی و 24 ساعته قابل دسترسی و استفاده هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

همراه بانک بانک کارآفرین

به منظور استفاده از خدمات همراه بانک بانک کارآفرین نیاز است تا به یکی از شعب بانک مذکور مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم فعال سازی اقدام نمایید. پس از دریافت نام کاربری و رمز موبایل بانک حساب خود می‌توانید اپلیکیشن همراه بانک کارآفرین را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید و از خدمات بانکی ارائه شده توسط آن بهره‌مند شوید. همراه بانک بانک کارآفرین از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل دو نسخه آی او اس و اندروید می‌شود که هر دو نسخه به صورت رایگان قابل دانلود هستند. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک کارآفرین می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک کارآفرین نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

صفحه دانلود همراه بانک بانک کارآفرین

 

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 11

قیمت دوربین جلو آیفون 11 پرو مکس

قیمت باتری iPhone 8 Plus

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments