معرفی و دانلود برنامه کاتکالا (KatKala): خرید تجهیزات خانه

برنامه کاتکالا (KatKala)

برنامه کاتکالا (KatKala) امکان خرید آنلاین تجهیزات خانه و آشپزخانه را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه کاتکالا (KatKala) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن کاتکالا (KatKala)

اپلیکیشن کاتکالا (KatKala) به صورت اختصاصی به منظور فروش آنلاین تجهیزات خانه و آشپزخانه طراحی شده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن مذکور به لیست دسته‌بندی محصولات دسترسی داشته باشند و به راحتی نسبت به خرید آنلاین کالای مورد نیاز خود اقدام نمایند.

کاربران اپلیکیشن KatKala (کاتکالا) از خدماتی نظیر ضمانت اصل بودن کالا، هفت روز ضمانت بازگشت و تحویل اکسپرس بهره‌مند می‌شوند. همچنین امکان پرداخت هزینه سفارش به صورت اینترنتی و یا نقدی نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن کاتکالا (KatKala) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی برنامه کاتکالا (KatKala)

پس از اجرای برنامه کاتکالا (KatKala) به لیستی از پرفروش‌ترین و تازه‌ترین محصولات برنامه مذکور دسترسی خواهید داشت. برنامه KatKala (کاتکالا) شامل پیشنهادهای شگفت انگیز نیز می‌شود که در قسمت انتهایی صفحه اصلی قابل مشاهده هستند.

برنامه کاتکالا (KatKala)

محصولات برنامه کاتکالا (KatKala) در دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله تجهیزات آشپزخانه، شیرآلات، سرویس بهداشتی، درب و غیره قابل دسترسی هستند. برنامه مذکور قابلیت هایی نظیر جستجو، فیلتر کردن نتایج جستجو و یا تغییر ترتیب نمایش محصولات را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برنامه کاتکالا (KatKala)

با انتخاب هر یک از محصولات به مشخصات و تصاویر آن دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید محصول مورد نظر خود را جهت دسترسی آسان به لیست علاقه‌مندی‌ها بیفزایید. برنامه کاتکالا (KatKala) امکان به اشتراک گذاری محصولات را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. از دیگر قابلیت های این برنامه می‌توان به امکان ثبت نظر اشاره کرد.

برنامه کاتکالا (KatKala)

به منظور خرید کالا توسط برنامه کاتکالا (KatKala) نیازی به ثبت نام نخواهید داشت. همچنین کاربران می‌توانند هزینه سفارش خود را به صورت نقدی درب منزل پرداخت کنند و یا نسبت به پرداخت هزینه به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

برنامه کاتکالا (KatKala)

با لمس آیکون  به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی منوی کشویی برنامه کاتکالا (KatKala) نمایان می‌شود که از طریق این منو به برخی از امکانات برنامه مذکور نظیر لیست دسته ‌بندی‌ها، گالری فروشگاه، اخبار و غیره دسترسی خواهید داشت.

برنامه کاتکالا (KatKala)

در صورت تمایل به دسترسی به محصولات یک برند خاص تنها کافیست تا گزینه برندها را لمس نموده و برند مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید. همچنین امکان دسترسی به لیست محصولات پر فروش، جدید و شگفت انگیز نیز از طریق منوی برنامه فراهم آمده است. در نهایت کاربران می‌توانند از طریق این منو به بررسی و رهگیری سفارشات خود بپردازند.

برنامه کاتکالا (KatKala)

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه کاتکالا (KatKala) پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی محصولات
  • امکان ثبت نظر
  • امکان افزودن محصول به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • امکان به اشتراک گذاری محصولات
  • امکان رهگیری سفارش
  • قابلیت جستجو

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون 6 پلاس

گلس آیفون 6 اس

قطعات گوشی آیفون 6

تعمیرات موبایل

کاتکالا
نام کاتکالا
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده کاتکالا

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments