بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپد

شما می‌توانید بنا به سلیقه شخصی خود از مرورگرهای متفاوتی در آیفون یا آیپدتان استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل

تنوع مرورگرهایی که برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده‌اند به مراتب زیاد است. بنابراین شما مجبور نیستید که در آیفون یا آیپدتان از مرورگر پیش فرض که سافاری (Safari) نام دارد استفاده کنید. با مراجعه به اپ استور (App Store) قادر خواهید بود که نسبت به دانلود بسیاری از مرورگرها برای دستگاهتان اقدام نمایید. اما به نظر شما در این میان کدامیک از مرورگرهای رایگانی که برای آیفون و آیپدهای اپل عرضه شده‌اند، بهترین بازده ممکن را به همراه دارند؟ به بیان دیگر به نظر شما بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل کدامند؟

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل بپردازیم. مواردی که در این مقاله معرفی می‌کنیم، مرورگرهای رایگانی هستند که به سادگی با مراجعه به اپ استور قادر به دانلود آن‌ها خواهید بود. چنانچه در رابطه با هر یک از مرورگرهای نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپد: مرورگر کروم گوگل (Google Chrome)

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپد در موبایل کمک

مرورگر کروم گوگل مرورگری کاملا شناخته شده است. تقریبا تمام کاربران دستگاه‌های اندرویدی با این مرورگر آشنا هستید و بسیاری از شما هم در کامپیوترهای ویندوزی خود را مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) استفاده می‌کنید. خوشبختانه گوگل نسخه آی او اسی این مرورگر را هم به طور رایگان در اپ استور عرضه کرده است. بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به اپ استور آیفون یا آیپدتان نسبت به دانلود مرورگر کروم و استفاده از آن وارد عمل شوید. بدون تردید مرورگر گوگل کروم یکی از بهترین مرورها برای آیفون و آیپدهای اپل است و جایگزین کاملی برای مرورگر سافاری محسوب می‌شود.

تعمیرات اپل

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل: مرورگر دلفین (Dolphin)

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپد در موبایل کمک

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون

شاید کمتر نام مرورگر دلفین (Dolphin) را شنیده باشید اما این مرورگر که طی سال‌های اخیر به شدت پیشرفت کرده است، در حال حاضر یکی از بهترین مرورگرهای موجود برای آیفون و آیپدهای اپل به شمار می‌رود. مرورگر دلفین به طور رایگان در اپ استور منتشر شده و شما به راحتی می‌توانید آن را دانلود نمایید. اگر به دنبال یک مرورگر ثانویه و جایگزین در آیفون یا آیپدتان هستید، مرورگر دلفین را هم در نظر داشته باشید.

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل: مرورگر Ghostery

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپد در موبایل کمک

یکی دیگر از مرورگرهایی که احتمالا نام آن را نشنیده‌اید اما کیفیت عملکرد خوبی دارد و به طور رایگان در اپ استور موجود است، مرورگر Ghostery نام دارد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مرورگر Ghostery مربوط به ایجاد محدودیت برای تبلیغات و دسترسی آن‌ها می‌شود. همچنین این مرورگر به گونه‌ای طراحی شده که هیچ کوکی (Cookies) و اطلاعات دیگری را در آرشیو خود ذخیره نخواهد کرد. بنابراین مرورگر Ghostery هم یکی از بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود که می‌توانید به طور رایگان از اپ استور آن را دانلود کنید.

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل: مرورگر Opera Coast

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپد در موبایل کمک

مرورگر چهارمی که از نظر ما می‌تواند یکی یاز بهترین جایگزین‌های ممکن برای مرورگر سافاری آیفون و آیپدهای اپل شود، مرورگر Opera Coast نام دارد. این مرورگر به طور رایگان در اپ استور عرضه شده و در مقایسه با مرورگر Opera Mini عملکرد کمی کندتر اما با جلوه‌های بصری و رابط بهتر را ارائه می‌کند. اگر به دنبال یک مرورگر جایگزین و رایگان برای آیفون یا آیپدتان هستید، مرورگر Opera Coast را هم به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو در نظر داشته باشید.

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل: مرورگر Opera Mini

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپد در موبایل کمک

مرورگر Opera Mini هم از دیگر مرورگرهای شناخته شده و باکیفیتی است که توصیه می‌کنیم به عنوان یک گزینه مناسب آن را در نظر داشته باشید. مرورگر Opera Mini به طور رایگان در اپ استور عرضه شده است، بنابراین هر زمان که تمایل داشته باشید قادر به دانلود و استفاده از این مرورگر در آیفون یا آیپدتان خواهید بود. مرورگر Opera Mini یکی یاز شناخته‌شده‌ترین مرورگرهای موجود محسوب می‌شود که نسخه‌های اندرویدی و ویندوزی آن هم بسیار پرطرفدار هستند. بنابراین اگر به دنبال یک مرورگر جایگزین مناسب برای سافاری هستید، مرورگر Opera Mini یکی یاز بهترین گزینه‌های پیش رویتان است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل: مرورگر فایرفاکس (Firefox)

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپد در موبایل کمک

مرورگر فایرفاکس (Firefox) هم از جمله مرورگرهای پرطرفدار و شناخته شده موجود به شمار می‌رود که کاربران زیادی در دستگاه‌های اندرویدی و کامپیوترهای ویندوزی از آن استفاده می‌کنند. خوشبختانه این مرورگر پرطرفدار شامل نسخه آی او اسی هم می‌شود و کاربران آیفون و آیپدهای اپل در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به اپ استور، مرورگر فایرفاکس (Firefox) را دانلود نمایند. به طور کلی مرورگر فایرفاکس (Firefox) هم یکی از بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود.

تعمیرات اپل

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل: مرورگر پافین (Puffin)

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپد در موبایل کمک

به دنبال بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل هستید؟ مرورگر پافین (Puffin) را هم در نظر داشته باشید. این مرورگر هم به طور رایگان در اپ استور عرضه شده و طرفداران منحصر به فرد خود را دارد. عملکرد مرورگر پافین (Puffin) سریع و با دقت است و رابط کاربری آن به شکل مناسبی طراحی شده است. بنابراین پافین (Puffin) هم از بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل به شمار می‌رود.

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل: مرورگر VPN Browser

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپد در موبایل کمک

اگر تمایل دارید که هویت خود را در فضای مجازی اینترنت پنهان کنید، مرورگر VPN Browser به بهترین شکل ممکن است عمل را انجام می‌دهد. با استفاده از مرورگر VPN Browser می‌تواند یک حالت ناشناس حقیقی را تجربه کنید و ضمن پرسه زدن در فضای مجازی، امکان ردیابی و شناسایی خود را غیرممکن نمایید. بنابراین مرورگر VPN Browser هم یکی از بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود.

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل: مرورگر آنیان (Onion Browser)

بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپد در موبایل کمک

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

مرورگر بعدی که کیفیت عملکرد عالی دارد و به طور رایگان در اپ استور موجود است، مرورگر Onion Browser یا آنیان نام دارد. یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت این مرورگر مربوط به قابلیت آن در رمزنگاری اطلاعات می‌شود و به این صورت از افشای اطلاعات کاربر تحت شرایط مختلف ممانعت به عمل می‌آورد. اگر به دنبال یک مرورگر رایگان و جایگزین مناسب برای سافاری آیفون یا آیپدتان هستید، مرورگر آنیان (Onion Browser) هم از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین مرورگرها برای آیفون و آیپدهای اپل پرداختیم. تمام مرورگرهای نامبرده شده را می‌توانید از طریق اپ استور دانلود نموده و آن‌ها را جایگزین مرورگر سافاری و پیش فرض دستگاه آی او اسی خود کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از مرورگرهای نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

دوربین آیفون 6

ال سی دی M10

قطعات سامسونگ A70

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments