معرفی و دانلود برنامه اسنپ فود (SnappFood): سفارش غذا

برنامه اسنپ فود (SnappFood)

برنامه اسنپ فود (SnappFood) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به لیستی از رستوران های شهر خود دسترسی داشته باشند و نسبت به سفارش آنلاین غذا از رستوران دلخواه خود اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه اسنپ فود (SnappFood) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن اسنپ فود یا SnappFood

اپلیکیشن اسنپ فود (SnappFood) جزو بهترین سرویس های آنلاین سفارش غذا به شمار می‌رود که در گذشته با نام زود فود به فعالیت می‌پرداخت. این تغییر نام به خاطر ترکیب شدن برنامه اسنپ با زودفود می‌باشد. ازین پس برنامه زودفود با نام اسنپ‌فود شناخته می‌شود. در حال حاضر کاربران بسیاری از شهرها از جمله تهران، کرج، مشهد، رشت، تبریز و غیره قادر به استفاده از خدمات ارائه شده توسط این اپلیکیشن هستند.

اپلیکیشن SnappFood (اسنپ فود) قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایش رستوران های اطراف کاربر، امکان ثبت نظر و امتیاز دهی به رستوران و پرداخت اعتباری و نقدی هزینه سفارش اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی اپلیکیشن اسنپ فود (SnappFood) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه اسنپ فود (SnappFood)

برنامه اسنپ فود (SnappFood) برای سیستم عامل های اندروید، آی او اس و ویندوز عرضه شده است. پس از نصب و اجرای برنامه مذکور از شما خواسته می‌شود تا شهر خود را جهت نمایش رستوران ها انتخاب کنید. همچنین قابلیت جستجو نام محله و یا رستوران مورد نظر نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است. از سوی دیگر کاربران می‌توانند با لمس آیکون موجود در قسمت انتهایی صفحه به لیستی از رستوران های اطراف خود دسترسی داشته باشند.

برنامه اسنپ فود (SnappFood)

پس از انتخاب شهر، لیستی از رستوران های شهر مورد نظر نمایان می‌شود. در صورتی که به دنبال یک رستوران خاص هستید، می‌توانید از طریق کادر موجود در قسمت فوقانی صفحه به جستجو آن بپردازید.

برنامه اسنپ فود (SnappFood)

برنامه SnappFood (اسنپ فود) قابلیت فیلتر کردن نتایج جستجو را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه قادر به فیلتر کردن نتایج جستجو و یا تغییر ترتیب نمایش رستوران ها خواهید بود.

برنامه اسنپ فود (SnappFood)

به منظور مشاهده و سفارش غذا تنها کافیست تا رستوران مورد نظر خود را انتخاب کنید. با لمس آیکون های موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه امکان به اشتراک گذاری اطلاعات رستوران و یا افزودن رستوران به لیست علاقه‌مندی‌ها فراهم می‌آید.

برنامه اسنپ فود (SnappFood)

از سوی دیگر با به مراجعه به بخش اطلاعات به اطلاعاتی نظیر ساعت کاری، هزینه ارسال و موقعیت رستوران بر روی نقشه دسترسی خواهید داشت. در نهایت کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش نظرات از امتیازات و دیدگاه های سایر کاربران در رابطه با رستوران مورد نظر خود مطلع شوند و یا تصاویر ارسالی توسط کاربران را مشاهده کنند.

برنامه اسنپ فود (SnappFood)

از دیگر قابلیت های برنامه اسنپ فود (SnappFood) می‌توانند امکان پرداخت هزینه سفارش به صورت آنلاین، اعتباری و یا نقدی اشاره کرد.

برنامه اسنپ فود (SnappFood)

در نهایت با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه اسنپ فود (SnappFood) نمایان خواهد شد که از طریق این منو به سایر امکانات برنامه مذکور نظیر دسترسی به لیست سفارشات، افزایش اعتبار، رستوران های مورد علاقه و غیره دسترسی خواهید داشت.

برنامه اسنپ فود (SnappFood)

بیشتر بخوانید:  تعمیر تاچ ال سی دی

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه اسنپ فود (SnappFood) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • نمایش رستوران های اطراف کاربر
  • امکان ثبت نظر و امتیاز دهی به رستوران
  • امکان به اشتراک گذاری اطلاعات رستوران
  • امکان افزودن رستوران به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • امکان پرداخت نقدی و اینترنتی هزینه
  • قابلیت فیلتر کردن نتایج جستجو

نقاط ضعف:

  • این برنامه تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 6 اس پلاس

تاچ ال سی دی آیفون 7

قطعات آیفون 6 پلاس

تعمیرات موبایل

اسنپ فود (زودفود)
نام اسنپ فود (زودفود)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده زودفود

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمدی
محمدی
2 سال گذشته

از نظر من سفارش غذا از اسنپ فود واقعا به صرفه هست. من از کد تخفیف اسنپ فود استفاده میکنم و از بهترین رستوران های شهرمون غذا می گیرم و خیلی ارزون میوفته.
کد تخفیف هاش رو هم اکثرا از تخفیف هات می گیرم.

سحر
سحر
2 سال گذشته

این برنامه نقطه ضعفی ندارد???
کل برنامه نقطه ضعفه,تو اسنپ فود بعد دوساعت تازع زنگ میزنی پشتیبانی که غذای من نرسیده میگه ۴۵ دقیقه دیگه صبر کن,تو اسنپ اثاث کشی ماشین رزرو کردم پشتیبانی هی کنسل میکنه میگه تا یه ساعت وقت داری یک سوم هزینه رو شارژ کنی,میخوام از کیف پول اپ پرداخت کنم اصلا گزینه انتخاب نداره