معرفی ۵ برنامه تقویم شمسی (فارسی) برتر برای اندروید

معرفی 5 برنامه تقویم شمسی (فارسی) برتر برای اندروید

اگر به دنبال دانلود و نصب یک برنامه تقویم شمسی (فارسی) در گوشی یا تبلت اندرویدی خود هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 برنامه تقویم شمسی (فارسی) برتر برای اندروید بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین برنامه های تقویم شمسی یا فارسی اندروید

نصب و استفاده از یک تقویم فارسی یا شمسی در گوشی های ما ایرانی ها یک کار واجب است، چرا که ما با تاریخ شمسی سر و کار داریم و اندروید به صورت پیش فرض در اپلیکیشن تقویم (Calendar) خود تاریخ شمسی را ارائه نکرده و فقط شامل تاریخ میلادی می‌شود. اما به نظر شما کدامیک از برنامه های تقویم فارسی موجود برای اندروید بهترین کیفیت را دارند؟

در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 برنامه تقویم شمسی (فارسی) برتر برای اندروید بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

بهترین برنامه تقویم شمسی (فارسی) اندروید : برنامه تقویم فارسی (Persian Calendar)

معرفی 5 برنامه تقویم شمسی (فارسی) برتر برای اندروید

برنامه تقویم فارسی یا Persian Calendar بدون تردید می‌تواند به عنوان بهترین برنامه تقویم شمسی (فارسی) فعلی موجود برای اندروید انتخاب شود. این برنامه مدت هاست که برای اندروید عرضه شده و مجموعه ای از قابلیت های مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تقویت فقط از ماه های شمسی پشتیبانی نمی‌کند، بلکه ماه های قمری، میلادی و حتی دری را هم تحت پوشش قرار داده است. این اپلیکیشن حجم بسیار پایینی دارد و از امکاناتی مثل نمایش نوتیفیکیشن، مبدل تاریخ، قطب نما، قبله نما، نمایش اوقات شرعی و غیره هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. بنابراین برنامه تقویم فارسی (Persian Calendar) هم اکنون یکی از بهترین برنامه های تقویم شمسی (فارسی) موجود برای اندروید محسوب می‌شود.

دانلود برنامه تقویم فارسی (Persian Calendar) از کافه بازار

تعمیرات سامسونگ

بهترین برنامه تقویم شمسی (فارسی) اندروید : برنامه تقویم هوشمند پرند

معرفی 5 برنامه تقویم شمسی (فارسی) برتر برای اندروید

برنامه تقویم هوشمند پرند هم می‌تواند به عنوان یکی از بهترین برنامه های تقویم شمسی فعلی موجود برای سیستم عامل اندروید در نظر گرفته شود. این برنامه رابط کاربری زیبایی دارد و از امکاناتی مثل مبدل تاریخ، ثبت یادآور، نمایش اوقات شرعی، پخش اذان، ثبت خاطرات روزانه به همراه اموجی و غیره پشتیبانی می‌کند. برنامه تقویم هوشمند پرند به صورت رایگان عرضه شده، اما برای دستیابی به تمام قابلیت های اصلی آن لازم است تا بعد از 15 روز (مهلت استفاده رایگان) نسبت به خرید اشتراک برنامه اقدام کنید. البته اگر صرفا به دنبال استفاده از یک برنامه تقویم شمسی باشید، نیازی به خرید اشتراک این برنامه نخواهید داشت.

دانلود برنامه تقویم هوشمند پرند از کافه بازار

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ

بهترین برنامه تقویم شمسی (فارسی) اندروید : برنامه تقویم ملی

معرفی 5 برنامه تقویم شمسی (فارسی) برتر برای اندروید

یکی دیگر از تقویم های شمسی یا فارسی که توسعه می‌کنیم حتما برای یک بار هم که شده از آن در گوشی اندرویدی خود استفاده کنید، برنامه تقویم ملی است. رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا و روان طراحی شده است و اپلیکیشن از قابلیت هایی مثل مبدل تاریخ، قبله نما، نمایش اوقات شرعی و ثبت رویدادها و غیره پشتیبانی به عمل می‌آورد. این برنامه قابلیتی دارد که به موجب آن می‌توانید از تمام یادداشت هایی که در آن ثبت کرده‌اید فایل بکاپ یا پشتیبان تهیه کنید، بنابراین دیگر نباید نگران از دست رفتن نکات و یادداشت های خود باشید. تنها مشکلی که برنامه تقویم ملی دارد مربوط به رایگان نبودن آن می‌شود! متاسفانه برای دانلود و نصب این اپلیکیشن شما باید هزینه 5000 تومان را پرداخت کنید، اما مطمئن باشید که این برنامه کیفیت لازم را در قبال این هزینه ارائه خواهد کرد.

دانلود برنامه تقویم ملی از کافه بازار

بهترین برنامه تقویم شمسی (فارسی) اندروید : برنامه تقویم آسمان

معرفی 5 برنامه تقویم شمسی (فارسی) برتر برای اندروید

تقویم آسمان هم یکی دیگر از برنامه های تقویم شمسی (فارسی) برتر موجود برای سیستم عامل اندروید است که کیفیت مطلوبی داشته و خوشبختانه به صورت رایگان عرضه شده است اما شامل خرید های درون برنامه ای خواهد بود. مواردی مثل رابط کاربری زیبا، امکان نوشتن یادداشت، ثبت رویداد و ثبت تسک (Task) از اصلی ترین ویژگی های آن محسوب می‌شوند. شما در نسخه رایگان برنامه تقویم آسمان فقط می‌توانید سه یادداشت، سه رویداد و سه وظیفه یا تسک را ثبت کنید، اما با خرید اشتراک آن دیگر محدودیتی برای ثبت این موارد نخواهید داشت. پس اگر می‌خواهید از این برنامه فقط به عنوان یک تقویم شمسی یا فارسی استفاده کنید، نیازی به پرداخت هزینه برای خرید اشتراک آن نخواهید داشت.

دانلود برنامه تقویم آسمان از کافه بازار

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A50s

تعمیرات سامسونگ

بهترین برنامه تقویم شمسی (فارسی) اندروید : برنامه تقویم باد صبا

معرفی 5 برنامه تقویم شمسی (فارسی) برتر برای اندروید

به دنبال بهترین برنامه تقویم شمسی (فارسی) برای نصب در گوشی اندرویدی خود هستید؟ برنامه تقویم باد صبا بدون تردیدی می‌تواند بهتریم گزینه پیش رویتان باشد. این برنامه به دلیل رابط کاربری عالی و کیفیت عملکردش توانسته به شدت در بین کاربران محبوب شود. تقویم باد صبا علاوه بر نمایش تاریخ شمسی از نمایش تاریخ قمری و میلادی هم پشتیبانی می‌کند و مواردی مثل قابلیت پخش اذان، انتخاب موذن، نمایش قبله، نمایش مناسبت‌ ها و نمایش اوقات شرعی هم توسط این اپلیکیشن پشتیبانی می‌شوند. نکته جالب تر آن است که برنامه تقویم باد صبا به صورت کاملا رایگان عرضه شده و برای دانلود و استفاده از قابلیت های آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهید داشت. برای آشنایی بیشتر با برنامه مذکور به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه تقویم اذان گو بادصبا” بپردازید.

دانلود برنامه تقویم باد صبا از کافه بازار

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S9 سامسونگ | موبایل کمک

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 5 برنامه تقویم شمسی (فارسی) برتر برای اندروید پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون 6s

دوربین پشت آیفون 6

قطعات آیفون ایکس

تعمیرات موبایل

منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (15)

guest
15 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
زهرا
زهرا
1 سال گذشته

تقویم آنلاین یار خیلی خوبه من چند وقتیه ازش استفاده می کنم و راضی ام

کیانا
کیانا
1 سال گذشته

تقویم آنلاین یار یکی از بهترین تقویم های ایرانی که من تا به امروز دیدم

رویا
رویا
1 سال گذشته

ممنون از معرفی دوستان
من آپ تقویم فارسی یار رو نصب کردم و خیلی راضیم

یلدا
یلدا
1 سال گذشته

همونطور که دوستان گفتن من چند روزیه از تقویم فارسی یار استفاده میکنم و خیلی خوبه

فاطمه شیری
فاطمه شیری
1 سال گذشته

تا به امروز یه تقویم انلاین با محیط کاربری ساده ندیده بودم که بتونم باهاش همه کارامو انجام بدم و اون تقویم
تقویم انلاین یار بوده