معرفی و دانلود بازی خواستگاری – سرگرم کننده و خنده آور!

معرفی و دانلود بازی خواستگاری ؛ سرگرم کننده و خنده آور!

بازی خواستگاری یکی از بازی های ایرانی محسوب می‌شود که با شیوه ای متفاوت یک بازی پازلی و حدس کلمه را ارائه کرده است. این بازی بسیار سرگرم کننده، بامزه و خنده آور است و تقریبا هر گروه سنی از انجام آن لذت می‌برند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی خواستگاری بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی خواستگاری

بازی خواستگاری یک بازی با سبک حدس کلمه و پاسخگویی به سوالات مختلف (به چالش کشیدن اطلاعات عمومی) است که گیم پلی بسیار منحصر به فرد و متفاوتی را برای گیمر به ارمغان می‌آورد. این بازی به صورت رایگان در کافه بازار عرضه شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی خواستگاری بپردازیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای این مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی بازی خواستگاری

همانگونه که گفتیم، بازی خواستگاری سبک حدس کلمه و پاسخگویی به سوالات را ارائه می‌کند، اما برخلاف تمام بازی هایی که تا پیش از این در این سبک دیده‌اید، گیم پلی خواستگاری کاملا متفاوت است! زمانی که بازی را اجرا می‌کنید با موزیک پس زمینه بسیار بامزه و جالب و همچنین شخصیت اصلی داستان رو به رو می‌شوید. شخصی اصلی داستان پسر جوانی است که قصد دارد به خواستگاری دختری برود. اما او نمی‌داند که پدر عروس خانم بسیار سخت گیر بوده و قصد دارد با سوالات عجیبش او را سردرگم کند!

معرفی و دانلود بازی خواستگاری ؛ سرگرم کننده و خنده آور!

شخصیت های بازی خواستگاری بسیار زیبا و بامزه طراحی شده‌اند. شما خیلی زود با این شخصیت ها آشنا می‌شوید. نکته قابل ذکر این است که ظاهر آقای داماد و حتی دارایی‌هایش قابل شخصی سازی هستند که در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این مسئله اراده می‌کنیم. بنابراین شما به خواستگاری دختر مورد نظر می‌روید و اینجاست که سوالات عجیب و قریب پدر عروس خانم شروع می‌شود. برای پاسخگویی به هر سوال شما زمان محدودی دارید و یک جدول حاوی حروف در هم بر هم پیش رویتان قرار می‌گیرد. شما باید سعی کنید با استفاده از این حروف، پاسخ سوال پدر عروس را به درستی بیان کنید.

اگر در زمان تعیین شده پاسخ سوال را بیابید، سکه و جام دریافت خواهید کرد، اما اگر نتوانید این کار را انجام دهید از امتیاز شما کاسته می‌شود و ممکن است با عکس‌العمل‌های تند پدر عروس هم مواجه شوید. جالب است بدانید که اغلب سوالات پدر عروس اصلا ربطی به ازدواج و زندگی مشترک ندارند! البته نگران نباشید، عروس خانم در برخی شرایط با دریافت چند سکه به شما کمک می‌کند تا پاسخ سوال پدرش را پیدا کنید. فراموش نکنید که از بین حروف ارائه شده، 2 حرف اضافه هستند و اصلا کارایی در کلمه مورد نظر (پاسخ سوال) نخواهند داشت. اما سکه ها و جام هایی که دریافت کردید به چه دردی می‌خورند؟

معرفی و دانلود بازی خواستگاری ؛ سرگرم کننده و خنده آور!

از سکه هایی که با پیشروی در بازی خواستگاری جمع می‌کنید می‌توانید برای شخصی سازی ظاهر آقای داماد، خرید خودرو برای او و حتی خرید خانه برایش استفاده کنید. به هر حال با دست خالی که نمی‌شود به خواستگاری رفت! پس بهتر است خوب تلاش کنید و سکه جمع کنید. جام ها هم منجر به ورود شما به لیگ های مختلف می‌شوند، یعنی نقشی شبیه به نقش کاپ ها در بازی کلش اف کلنز دارند! هرچه جام بیشتری داشته باشید، در لیگ حرفه‌ای‌تر و سطح بالاتری حضور پیدا خواهید کرد.

بازی خواستگاری شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود. یعنی گیمر در صورت تمایل می‌تواند با پرداخت هزینه نسبت به خرید سکه در بازی اقدام کند. همچنین مشاهده تبلیغات درون برنامه ای هم از دیگر روش های کسب سکه در بازی خواستگاری به شمار می‌رود. بازی خواستگاری از نظر گرافیکی حالتی کارتونی اما بسیار جالب را به همراه دارد که بدون تردید رضایت شما را در پی خواهد داشت.

معرفی و دانلود بازی خواستگاری ؛ سرگرم کننده و خنده آور!

پس اگر از علاقمندان به بازی های حدس کلمه و پاسخگویی به سوالات هستید، بازی خواستگاری با گیم پلی کاملا متفاوت خود می‌تواند به شدت شما را سرگرم کند. این بازی به واقع یکی از بامزه‌ترین و فان‌ترین بازی های ایرانی موجود در کافه بازار است که تقریبا هر فرد در هر رده سنی که باشد از انجام آن لذت خواهد برد. فراموش نکنید که این بازی به صورت رایگان قابل دانلود است و حجم چندان بالایی ندارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی خواستگاری پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای این مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی خواستگاری نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی خاص و جذاب
  • رابط کاربری مناسب و بامزه
  • صداگذاری و کاراکترهای جالب
  • رایگان بودن

نقاط ضعف

  • تبلیغات درون برنامه ای

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون 8 Plus

قاب پشت آیفون 8

قطعات گوشی آیفون 8 پلاس

تعمیرات موبایل

خواستگاری
نام خواستگاری
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده یونیدس
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
زهرا
زهرا
1 سال گذشته

سلام برای آیفون دانلود نمیشه چکار کنم

سالار
سالار
3 سال گذشته

سلام به همگی
نسخه جدیدشو بذارید خیلی جالب شده این خیلی قدیمیه