معرفی و دانلود برنامه پیکتو : یادگیری لغات زبان

معرفی برنامه پیکتو

برنامه پیکتو جزو یکی از برنامه های کاربردی در زمینه آموزش لغات زبان به حساب می‌آید. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه به راحتی لغات پایه و ضروری سه زبان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی را فرا گیرند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه پیکتو بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن پیکتو

یادگیری و به خاطر سپردن لغات جزو یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی به حساب می‌آید که هر فرد در طول دوره یادگیری زبان با آن رو به رو می‌شود. بسیاری از افراد پس از یادگیری لغات قادر به یادآوری و استفاده از آن‌ها نیستند. اپلیکیشن پیکتو این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با استفاده از این اپلیکیشن، لغات پایه زبان را فرا گیرند و به حافظه بلند مدت خود بسپارند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل پایتخت

اپلیکیشن پیکتو شامل قابلیت‌های بسیاری می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به آموزش تصویری لغات همراه با ترجمه و تلفظ صوتی، بهره‌گیری از جعبه لایتنر و برگزاری آزمون پیشرفته اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن پیکتو بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه پیکتو

برنامه پیکتو شامل لغات پایه و ضروری سه زبان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی می‌شود. علاوه بر مشاهده تلفظ صحیح لغات امکان گوش دادن به تلفظ آن‌ها نیز توسط این برنامه فراهم آمده است. همچنین کاربران می‌توانند پس از پایان هر دوره، در آزمون برنامه پیکتو شرکت کرده سپس کارنامه و گزارش پیشرفت خود را به صورت نموداری مشاهده کنند.

هنگامی که برای اولین بار برنامه پیکتو را اجرا می‌کنید، از شما خواسته می‌شود تا در این برنامه عضو شوید. بدین منظور گزینه ورود را لمس کنید. پس از انتخاب گزینه ثبت نام، نام کاربری، آدرس ایمیل و رمز عبور مورد نظر خود را در کادرهای مربوطه وارد نمایید.

معرفی برنامه پیکتو

پس از عضویت در اپلیکیشن پیکتو، به صفحه اصلی برنامه منتقل می‌شوید. در گوشه بالا و سمت چپ تب صفحه اصلی می‌توانید زبان مورد نظر خود را از بین 3 زبان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی انتخاب کنید.

معرفی برنامه پیکتو

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات محصولات اپل

پس از انتخاب زبان، دروس مربوط به زبان مورد نظر نمایان می‌شود. تعداد لغات‌ موجود در هر دسته‌بندی، در گوشه بالا و سمت راست کادر قابل مشاهده است. حال به منظور شروع گزینه یادگیری را لمس کنید. بدین ترتیب لغات موجود در دسته‌بندی نمایان خواهند شد.

معرفی برنامه پیکتو

در قسمت فوقانی نمودار پیشرفت نمایش داده می‌شود. در صورت آشنایی با معنی لغت نمایان شده، آیکون به شکل تیک را لمس کرده و در غیر این صورت آیکون ضربدر را لمس نمایید. بدین ترتیب لغت مورد نظر به منظور مرور و یادگیری مجدد به جعبه لایتنر اضافه خواهد شد.

معرفی برنامه پیکتو

در قسمت انتهایی صفحه تلفظ کلمه قابل مشاهده است. همچنین می‌توانید با لمس آیکون مربوطه به تلفظ صوتی کلمه مورد نظر گوش دهید. در نهایت در صورت تمایل به یادگیری مجدد لغات موجود در دسته‌بندی مورد نظر، آیکون قابل مشاهده در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید.

معرفی برنامه پیکتو

 بیشتر بخوانید: نمایندگی اصلی تعمیرات گوشی سامسونگ  

پس از یادگیری لغات با لمس گزینه آزمون قابل مشاهده در تب صفحه اصلی، می‌توانید در آزمون مربوطه شرکت کنید.

معرفی برنامه پیکتو

لغاتی که قادر به یادآوری معنی آن‌ها نبودید، در تب جعبه لایتنر قرار دارند و می‌توانید به صورت روزانه آن‌ها را مرور کنید. به منظور ایجاد یادآوری برای مرور کارت‌ها، آیکون به شکل چرخ دنده در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس نمایید.

معرفی برنامه پیکتو

در تب گزارش می‌توانید نتایج آزمون‌هایی را که در آن‌ها شرکت کرده‌اید، مشاهده کنید. در نهایت در تب پروفایل نیز نمودار پیشرفت شما در دوره‌های مختلف نمایش داده می‌شود.

معرفی برنامه پیکتو

برنامه پیکتو در دو نسخه رایگان و غیر رایگان عرضه شده است. در نسخه رایگان کاربران به تمامی دروس و برخی از قابلیت‌های این برنامه دسترسی ندارند. بنابراین در صورت تمایل به پرداخت هزینه و خرید نسخه کامل برنامه پیکتو، آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید.

معرفی برنامه پیکتو

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس موبایل آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه پیکتو پرداختیم. کاربران می‌توانند با اختصاص چندین دقیقه از زمان خود در طول روز، دایره لغات خود را با استفاده از این برنامه به شکل قابل توجهی گسترش دهند. به منظور دانلود برنامه پیکتو می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • پشتیبانی از سه زبان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی
  • افزودن کلمات به جعبه لایتنر
  • برگزاری آزمون
  • مشاهده نتایج آزمون‌ها و نمودار پیشرفت
  • تنظیم یادآوری برای مرور لغات
  • تلفظ صوتی لغات

نقاط ضعف:

  • دسترسی محدود به دروس در نسخه رایگان

بیشتر بخوانید:

iPhone 11 Pro Max گلس

iPhone SE گلس

قطعات گوشی آیفون 11

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments