ارور ساخت اکانت اینستاگرام too many users have been registered

ارور ساخت اکانت اینستاگرام too many users have been registered

امروزه شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام، اینستاگرام، اسنپ چت و… به جزئی جداناپذیر از زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند. به جرات می‌توان گفت اینستاگرام بعد از تلگرام محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی بین ایرانیان می‌باشد. اینستاگرام سرویسی به منظور به اشتراک گذاری تصاویر می‌باشد که اکنون حدود 400 میلیون کاربر فعال دارد و بیش از یک میلیارد بار فقط از گوگل‌پلی دانلود شده است. کاربران زیادی هر روزه در صدد ساخت اکانت اینستاگرام هستند ولی ممکن است دچار مشکلاتی هم شوند. با موبایل کمک همراه باشید.

بعضی از کاربران اینستاگرام دو یا حتی چند اکانت شخصی یا بیزینس اینستاگرام دارند ولی بعد از ساخت چند اکانت مختلف روی یک گوشی هوشمند، اینستاگرام دیگر اجازه‌ی ساخت اکانت را در آن گوشی هوشمند را نمی‌دهد و کاربر برای ساخت اکانت بعدی با ارور too many users have been registered on this device مواجه می‌شود. ما در این مقاله می‌خواهیم دو روش مختلف برای رفع ارور ساخت اکانت اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در هنگام ساخت اکانت اینستاگرام روی گوشی خود دچار مشکل هستید پیشنهاد میکنیم در ادامه با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

ارور ساخت اکانت اینستاگرام too many users have been registered

رفع ارور ساخت اکانت اینستاگرام (مشکل too many users have been registered on this device)

روش اول: ساخت اکانت اینستاگرام بر روی کامپیوتر و استفاده از آن در گوشی هوشمند

برای حل مشکل ساخت چندین اکانت مختلف روی یک دستگاه هوشمند روش اول این است که شما ابتدا وارد سایت اینستاگرام شوید. سپس همانطور که در تصویر زیر مشخص است در این صفحه شما باید مشخصات اکانت جدید خود را در قسمت نشان داده شده واردکنید.
پس از وارد کردن اطلاعات خود در فیلد های موجود بر روی دکمه signup کلیک کنید.

ارور too many users have been registered on this device

اگر شما در فیلد اول از اطلاعات شماره تلفن خود را به جای ایمیل وارد کرده باشید با صفحه‌ای شبیه تصویر زیر مواجه می‌شوید که از شما کد تاییدیه‌ی 6 رقمی که به شماره تلفن شما ارسال شده است را می‌خواهد. کدی که به شما ارسال شده است را در این مرحله واردکرده و سپس روی گزینه confirm کلیک نمایید.

ارور too many users have been registered on this device

البته در صورتی که شما در فیلد اول اطلاعات ایمیل خود را وارد کرده باشید این صفحه برایتان نمایش داده نخواهد شد.

پس از وارد کردن کد تاییدیه شما با تصویر زیر روبرو می‌شوید که به معنی اتمام فرایند ساخت اکانت جدید در اینستاگرام می‌باشد.

ارور too many users have been registered on this device

حال باید در گوشی هوشمند خود وارد برنامه اینستاگرام شده و روی گزینه login در پایین صفحه، ضربه بزنید.

رفع ارور ساخت اکانت اینستاگرام

در این مرحله باید نام کاربری و کلمه عبوری که از قبل تعیین کرده بودید را وارد نمایید در انتها روی دکمه login کلیک کنید و از اکانت اینستاگرام بعدی خود استفاده نمایید.

رفع ارور ساخت اکانت اینستاگرام

(همچنین برای آموزشی اختصاصی ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر “روش های نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر” را مطالعه نمایید).

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی موبایل

روش دوم: آموزش ساخت اکانت اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی

روش اول، روش کاربردی و بسیار سریعی بود ولی تنها ایرادی که می‌توان به روش اول گرفت نیازمند بودن یه یک کامپیوتر است. اگر شما دسترسی به کامپیوتر ندارید یا مایل هستید روی گوشی خود دوباره بتوانید اکانت اینستاگرام بسازید باید طبق مراحلی که خدمت شما عزیزان آموزش می‌دهیم عمل کنید.

نرم افزار parallel space – multi account (فضای مجازی) شما را قادر به ایجاد یک فضای مجازی روی گوشی اندرویدی خود می‌کند که در این فضا می‌توانید از تمام نرم افزار های گوشی خود یک نمونه مشابه ولی بدون هیچ ارتباط و تداخلی با نرم افزاری که روی خود گوشی شما نصب است ایجاد کنید. توسط نرم افزار parallel space شما قادر هستید تا تمام نرم افزار‌‌های پیام‌رسان، بازی‌ها از جمله بازی clash of clans و تمام برنامه‌های گوشی خود را دو بار روی گوشی خود نصب کنید.
با نصب برنامه parallel space یک سرویس گوگل‌پلی دیگر روی گوشی شما ساخته می‌شود و به دلیل اینکه اطلاعات ساخت اکانت ‌های قبلی شما توسط اینستاگرام از گوگل‌پلی تامین می‌شود، شما قادر به ایجاد اکانت‌های بیشتری روی گوشی خود هستید.
برای این کار باید نرم افزار parallel space را از گوگل‌پلی یا لینک قرار داده شده در انتهای مطلب دانلود کرده و اقدام به نصب آن فرمایید.

رفع ارور ساخت اکانت اینستاگرام

وقتی نصب برنامه parallel space پایان یافت روی گزینه open کلیک کنید تا برنامه باز شود.

رفع ارور ساخت اکانت اینستاگرام

سپس صبر کنید تا صفحه‌ای همانند تصویر زیر برایتان ظاهر شود و روی گزینه start ضربه بزنید.

رفع ارور ساخت اکانت اینستاگرام

در این مرحله شما با لیستی از نرم افزار های پیشنهادی برنامه parallel space مواجه خواهید شد. در این جا شما تیک نرم افزار اینستاگرام را زده و سپس گزینه add to parallel space را بزنید.

رفع ارور ساخت اکانت اینستاگرام

با این کار شما نرم افزار اینستاگرام را به برنامه‌ی فضای مجازی معرفی کرده و اینستاگرام دوم شما آماده کار می‌باشد. کافیست روی اینستاگرام ساخته شده ضربه بزنید تا اینستاگرام دوم شما روی گوشیتان باز شود و آماده استفاده برای ساخت اکانت‌های بعدی باشد.

رفع ارور ساخت اکانت اینستاگرام

اگر  چنانچه طی هر کدام از مراحل شرح داده شده سوالی داشتید یا سوال‌های بیشتری داخل ذهنتان شکل گرفته است می‌توانید با شماره‌های ضمیمه شده در انتهای مطلب تماس گرفته و از راهنمایی‌های کارشناسان مجرب موبایل کمک یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت قاب و شاسی iPhone 8

قیمت ال سی دی سامسونگ J3 2016

قیمت ال سی دی سامسونگ C8

تعمیرات موبایل

 Parallel Space-Multi Accounts
نام Parallel Space-Multi Accounts
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده LBE Tech

نظرات کاربران (8)

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
کیمیا
کیمیا
2 سال گذشته

من پیج جدید ساختم ولی نمیتونم واردش بشم

رضا
رضا
2 سال گذشته

عالی بود دمت گرم

مانیا
مانیا
2 سال گذشته

سلام من میتونم اکانت باز کنم ولی بعد از چند دقیقه که میخوام واردش شم نمیتونم
مشکلش چیه؟

Sajad
Sajad
3 سال گذشته

من مرحله دورو کامل انجام دادم ولی بازم ساخته نمیشه چیکار گنم

دخی
دخی
3 سال گذشته

سلام من اکانتم رو چند سال پیش پاک کردم الان میخوام اکانت جدید بسازم ارور میده