دانلود کلیپ های یوتیوب در قالب فایل صوتی MP3 یا ویدیوی MP4

دانلود کلیپ های یوتیوب در قالب فایل صوتی MP3 یا ویدیوی MP4

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که قصد دانلود کلیپ های یوتیوب در قالب یک فایل صوتی MP3 را داشته باشید یا بخواهید کل کلیپ مورد نظر را به صورت یک فایل MP4 در دستگاه اندرویدی خود ذخیره کنید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش دانلود کلیپ های یوتیوب در قالب فایل صوتی MP3 یا ویدیوی MP4 بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با دانلود کلیپ های یوتیوب در قالب فایل صوتی MP3 یا ویدیوی MP4

کلیپ های یوتیوب به طور پیش فرض و از طریق خود این برنامه قابل دانلود نیستند. شما با خرید اشتراک یوتیوب رد (YouTube Red) قادر خواهید بود که برخی از کلیپ های آن را به طور آفلاین ذخیره و پخش کنید، اما در هر حال دانلود کلیپ های یوتیوب (YouTube) در حالت پیش فرض و برای کاربران عادی امکانپذیر نیست. برای رفع این مشکل سایت‌های زیادی ارائه شده‌اند که امکان دانلود کلیپ های یوتیوب را فراهم می‌کنند، اما شاید استفاده از این سایت‌ها در تبلت و گوشی‌های اندرویدی کمی دشوار باشد. همچنین اغلب این سایت‌ها تنها امکان دانلود کل کلیپ های یوتیوب در قالب یک فایل ویدیویی را ارائه می‌کنند. این موضوع در برخی از شرایط ممکن است باب میل شما نباشد!

به عنوان مثال تصور کنید که یک موزیک ویدیو را در یوتیوب تماشا کردید و حال تمایل دارید که محتوای صوتی آن را قالب یک فایل MP3 ذخیره نمایید و تمایلی به ذخیره شده محتوای ویدیویی کلیپ مد نظر ندارید! در این شرایط است که اپلیکیشن Peggo می‌تواند بهترین کارایی را داشته باشید. این برنامه شما را قادر می‌کند تا نسبت به دانلود کلیپ های یوتیوب در قالب فایل صوتی MP3 یا ویدیوی MP4 اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم که نحوه استفاده از این اپلیکیشن کارآمد را به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفنی موبایل

نحوه دانلود کلیپ های یوتیوب در قالب فایل صوتی MP3 یا ویدیوی MP4

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برای دانلود کلیپ های یوتیوب در قالب فایل صوتی MP3 یا ویدیوی MP4 از اپلیکیشن Peggo استفاده می‌کنیم. از آنجایی که دانلود ویدیوها و کلیپ های یوتیوب بدون خرید اشتراک یوتیوب رد امر قانونی نیست و نقص حق کپی رایت محسوب می‌شود، کاملا طبیعی است که برنامه Peggo در گوگل پلی استور (Google Play Store) عرضه نشده باشد. بنابراین شما باید برنامه Peggo را از محل دیگری دانلود کنید و برای اجازه نصب آن در دستگاه اندرویدی خود باید قابلیت Unknown Sources گوشی هوشمند خود را فعال سازید.

دانلود کلیپ های یوتیوب در قالب فایل صوتی MP3 یا ویدیوی MP4

با کلیک بر روی این قسمت برنامه یا اپلیکیشن Peggo را دانلود و در گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید.

دانلود کلیپ های یوتیوب در قالب فایل صوتی MP3 یا ویدیوی MP4

اپلیکیشن یوتیوب (YouTube) را اجرا کنید و مانند همیشه به صفحه کلیپ مد نظرتان که قصد دارید محتوای آن در قالب فایل صوتی MP3 یا فایل ویدیویی MP4 ذخیره شود بروید. سپس آیکون اشتراک گذاری نمایش داده شده در عکس فوق را لمس کنید.

دانلود کلیپ های یوتیوب در قالب فایل صوتی MP3 یا ویدیوی MP4

در بین گزینه‌ها و آپشن‌های ارائه شده باید اپلیکیشن Peggo را انتخاب کنید. در این شرایط برنامه Peggo اجرا می‌شود و با محیطی شبیه به عکس زیر رو به رو می‌شوید.

دانلود کلیپ های یوتیوب در قالب فایل صوتی MP3 یا ویدیوی MP4

اگر قصد دارید که کلیپ مورد نظر را در قالب فایل صوتی MP3 دانلود کنید، گزینه Record Audio را لمس نموده و سپس گزینه آبی رنگ Record MP3 را انتخاب کنید. به این صورت شاهد آغاز پروسه دانلود آن کلیپ در قابل یک فایل صوتی MP3 خواهید بود. اما اگر تمایل دارید که این کلیپ را به صورت یک فایل ویدیویی MP4 ذخیره کنید، کافیست که گزینه Record Video را انتخاب نمایید و سپس گزینه سبز رنگ Record MP4 را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که شما می‌توانید این ویدیوها را با کیفیت‌های مختلفی دانلود کند. برای تغییر کیفیت و وضوح تصویر فایل MP4 باید از منوی کشویی ارائه شده در کنار آیکون سبز رنگ Record MP4 استفاده کنید.

دانلود کلیپ های یوتیوب در قالب فایل صوتی MP3 یا ویدیوی MP4

به محض اینکه هر یک از گزینه‌ها و شرایط نام برده شده، پروسه دانلود کلیپ یوتیوب در قالب مد نظرتان (فایل صوتی MP3 یا ویدیوی MP4) آغاز می‌شود. با مراجعه به پوشه Downloads یا Music و سپس Peggo در حافظه داخلی دستگاه اندرویدی خود قادر به مشاهده فایل نهایی ذخیره شده می‌شوید. بنابراین به همین سادگی می‌توانید نسبت به دانلود کلیپ های یوتیوب در قالب فایل صوتی MP3 یا ویدیوی MP4 اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه دانلود کلیپ های یوتیوب در قالب فایل صوتی MP3 یا ویدیوی MP4 پرداختیم. در این روش از برنامه‌ای تحت عنوان Peggo استفاده شد. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بشتر بخوانید:

خرید گوشی

خرید قطعه موبایل

قیمت دوربین سلفی آیفون ایکس

قیمت تاچ ال سی دی A6 Plus 2018

تعمیرات موبایل

منبع updato

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
كمالي
كمالي
3 سال گذشته

در اندروید انجام نمیدهذ.

Mobin
Mobin
4 سال گذشته

واسه آیفون باید چیکار کرد؟