معرفی و دانلود برنامه گل و گیاه و دکوراسیون : نگهداری از گل

برنامه گل و گیاه و دکوراسیون

برنامه گل و گیاه و دکوراسیون برای آن دسته از افرادی که به نگهداری گل و گیاه در منزل خود علاقه‌مند هستند، طراحی شده است. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی برنامه گل و گیاه و دکوراسیون بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه در رابطه با اپلیکیشن گل و گیاه  و دکوراسیون

بسیاری از افراد علاقه‌مند به نگهداری و گل و گیاه در منزل، با نحوه صحیح نگهداری از آن‌ها آشنایی ندارند. اپلیکیشن گل و گیاه و دکوراسیون این امکان را فراهم آورده تا این دسته از افراد با مراجعه به این اپلیکیشن، اطلاعات کاملی در رابطه با انواع گل و گیاه به دست آورند و با نحوه نگهداری و پرورش آن‌ها آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: شماره تلفن تعمیرات موبایل

این اپلیکیشن از قابلیت‌های کاربردی بسیاری بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به یادآوری زمان آبیاری گیاهان و پخش موسیقی مخصوص گل و گیاه اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی اپلیکیشن گل و گیاه و دکوراسیون بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از اپلیکیشن گل و گیاه و دکوراسیون

پس از اجرای برنامه گل و گیاه و دکوراسیون با صفحه اصلی آن رو به رو خواهید شد که شامل چندین دسته بندی می‌شود. در بخش گل و گیاه اطلاعات کاملی در رابطه با انواع گل‌ها و گیاه‌ها بر اساس معیارهای مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. با مراجعه به قسمت طالع بینی و فال، یک تست روانشناسی وجود دارد. همچنین می‌توانید با خصوصیات گل ماه تولد خود آشنا شوید.

با لمس گزینه موسیقی گل و گیاه به چندین موسیقی مناسب برای گیاهان دسترسی خواهید داشت. پخش موسیقی برای گل‌ها و گیاهان تاثیر به سزایی در رشد آن‌ها دارد به طوری که تا 30 درصد بیشتر از شرایط طبیعی رشد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل تهران

از قابلیت‌های بسیار کاربردی برنامه گل و گیاه و دکوراسیون می‌توان به امکان ایجاد یادآوری آبیاری گیاهان اشاره کرد. بدین منظور به بخش یادآوری مراجعه کرده سپس در قسمت فوقانی و در کادر مربوطه نام گل خود را وارد نمایید. در بخش بعدی دوره آبیاری گل و یا گیاه مورد نظر را به صورت روانه انتخاب کنید. سپس یک ساعت مشخص به منظور یادآوری آبیاری گل مورد نظر تعیین نمایید. در نهایت گزینه ثبت را لمس کنید. بدین ترتیب در ساعت تعیین شده یک نوتیفیکیشن مبنی بر آبیاری گل مورد نظر دریافت خواهید کرد.

با استفاده از برنامه گل و گیاه و دکوراسیون می‌توانید از کارشناسان متخصص امور گل و گیاه مشاوره دریافت کنید. بدین منظور گزینه مشاوره را لمس کرده سپس درخواست مورد نظر خود را در این بخش وارد نمایید.

با لمس آیکون به شکل سه خط موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی به گزینه‌های مختلفی دسترسی خواهید داشت. با انتخاب گزینه نگهداری در سفر با نکات آبیاری و نگهداری از گیاهان هنگامی که قصد رفتن به یک سفر طولانی مدت را دارید، آشنا خواهید شد. گزینه راهنمای خرید شامل نکاتی در رابطه با خرید یک گیاه آپارتمانی می‌شود. در نهایت در بخش تنظیمات نیز امکان تغییر اندازه و نوع فونت فراهم آمده است.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه گل و گیاه و دکوراسیون پرداختیم. کاربران می‌توانند با نصب این برنامه اطلاعات خود را در رابطه با انواع گل و گیاهان و نحوه نگهداری از آن‌ها افزایش دهند. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه راهنمای کامل نگهداری از گل و گیاهان
  • امکان ایجاد یادآوری آبیاری گیاهان
  • پخش موسیقی گل و گیاه
  • دریافت مشاوره از کارشناسان متخصص امور گل و گیاه

نقاط ضعف:

  • عدم وجود قابلیت جستجو

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون ایکس اس مکس

درب پشت آیفون اس ای 2020

قطعات آیفون XR

تعمیرات موبایل

گل و گیاه و دکوراسیون
نام گل و گیاه و دکوراسیون
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده چکاد بام

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments