معرفی و دانلود برنامه Backgrounds HD Wallpapers

برنامه Backgrounds HD Wallpapers

برنامه Backgrounds HD Wallpapers شامل هزاران تصویر با کیفیت اچ دی در دسته بندی های مختلف می‌شود که از آن‌ها می‌توانید به عنوان تصویر پس زمینه یا همان والپیپر دستگاه خود استفاده کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Backgrounds HD Wallpapers پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Backgrounds HD Wallpapers

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصویر پس زمینه دستگاه از اهمیت بسیاری برایتان برخوردار است، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن Backgrounds HD Wallpapers را بر روی گوشی خود نصب کنید. اپلیکیشن مذکور مجموعه کاملی از والپیپرهای متنوع با کیفیت اچ دی را در دسته بندی های مختلف ارائه می‌کند و از برنامه های محبوب و کاربردی در زمینه دانلود والپیپر محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تلفن تعمیرات موبایل

علاوه بر امکان دانلود والپیپر، شما می‌توانید تصاویر پس زمینه مورد علاقه خود را در این اپلیکیشن آپلود کرده و با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن مذکور برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر قابلیت های اپلیکیشن Backgrounds HD Wallpapers بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Backgrounds HD Wallpapers

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه Backgrounds HD Wallpapers مجموعه کاملی از تصاویر پس زمینه با کیفیت اچ دی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بنابراین این برنامه برای علاقه‌مندان به والپیپر یک اپلیکیشن کاربردی محسوب می‌شود. با اجرای برنامه مذکور به لیستی از تازه‌ترین تصاویر پس زمینه دسترسی خواهید داشت و روزانه تصاویر پس زمینه جدید به این برنامه اضافه خواهند شد. همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش Daily Popular والپیپرهای محبوب این برنامه را مشاهده کنید. این برنامه شامل بخشی تحت عنوان Shuffle هم می‌شود که با مراجعه به این بخش، تصاویر پس زمینه به صورت رندوم و تصادفی نمایش داده می‌شوند.

برنامه Backgrounds HD Wallpapers

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی اپل در تهران

یکی از قابلیت های کاربردی برنامه Backgrounds HD Wallpapers مربوط به دسته‌بندی والپیپرها می‌شود. بنابراین اگر به دنبال یک تصویر زمینه با موضوع خاص هستید، می‌توانید به دسته بندی مورد نظر خود در بخش Categories مراجعه کنید.

برنامه Backgrounds HD Wallpapers

با انتخاب هر یک از تصاویر امکاناتی نظیر دانلود، افزودن تصویر به لیست علاقه‌مندی‌ها و اشتراک گذاری آن در اختیارتان قرار خواهد گرفت. علاوه بر آن می‌توانید نظر خود را هم در رابطه با والپیپر مورد نظر ثبت کنید. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه Backgrounds HD Wallpapers می‌توان به امکان اعمال تصویر پس زمینه از درون برنامه اشاره کرد. برنامه مذکور شامل ابزارهای ویرایشی نظیر برش و فیلترهای مختلف هم می‌شود و می‌توانید پیش از قرار دادن عکس به عنوان والپیپر دستگاه، فیلتر مورد نظر را به تصویر اعمال کنید.

برنامه Backgrounds HD Wallpapers

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران  

امکان آپلود تصاویر یکی از اصلی ترین قابلیت های برنامه Backgrounds HD Wallpapers به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که به منظور دسترسی به این قابلیت نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. بدین منظور ابتدا آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی را لمس کرده و از منوی نمایان شده گزینه Sign In را انتخاب کنید. بدین ترتیب قادر خواهید بود تا از طریق اکانت گوگل و یا فیسبوک خود وارد برنامه شوید.

پس از عضویت در برنامه با مراجعه به بخش Upload قادر به بارگذاری تصاویر مورد نظر خود در این برنامه خواهید بود. همچنین می‌توانید با دنبال کردن سایر کاربران برنامه، در بخش Feed به تصاویر آپلود شده توسط آن‌ها دسترسی داشته باشید. برنامه مذکور شامل یک ویجت اختصاصی هم می‌شود که با قرار دادن آن بر روی صفحه اصلی دستگاه قادر به مشاهده ساعت و تاریخ روز جاری خواهید بود.

برنامه Backgrounds HD Wallpapers

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A30s

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Backgrounds HD Wallpapers پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه مجموعه متنوعی از والپیپرها با کیفیت اچ دی
  • امکان ذخیره والپیپر در گالری
  • دسته بندی تصاویر
  • امکان آپلود تصاویر در برنامه
  • امکان ثبت نظر

نقاط ضعف:

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone SE

تاچ ال سی دی iPhone 6

تاچ ال سی دی iPhone 6s

تعمیرات موبایل

 Backgrounds HD
نام Backgrounds HD
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده OGQ

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments