آموزش ضبط مکالمه آیفون با برنامه ضبط تماس آوا

ضبط مکالمه در آیفون با برنامه ضبط تماس آوا

اگر به دنبال روشی هستید که با استفاده از آن بتوانید در آیفون خود مکالمات و صدای دو طرف را ضبط کنید، این مقاله بهترین روش فعلی موجود را برایتان بازگو می‌کند. در این مقاله قصد داریم به آموزش ضبط مکالمه آیفون از طریق برنامه ضبط تماس آوا بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ضبط مکالمات آیفون

ضبط مکالمات یا تماس ها در آیفون می‌تواند یک مسئله دردسرساز و آزار دهنده باشد. پیش از این در مقاله آموزش روش ضبط مکالمه و تماس ها در اندروید، آیفون و ویندوزفون در مورد برخی روش های ضبط مکالمه و تماس در گوشی های مختلف صحبت کرده بودیم، اما اغلب روش هایی که معرفی شده بودند محدودیت هایی داشتند که به موجب آن‌ها ما به راحتی نمی‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

اما روشی که در این مقاله برای ضبط مکالمه آیفون معرفی می‌کنیم یک روش کاملا تست شده و مختص کاربران ایرانی است. در این روش از برنامه ای تحت عنوان برنامه ضبط تماس آوا استفاده می‌شود که به راحتی در کشورمان قابل استفاده بوده و امکان ضبط صدا و مکالمات را در آیفون های اپل فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بنابراین در ادامه قصد داریم به آموزش ضبط مکالمه آیفون با برنامه ضبط تماس آوا بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

ضبط مکالمه آیفون از طریق برنامه ضبط تماس آوا

 

تعمیرات اپل

آموزش ضبط مکالمه آیفون با استفاده از برنامه ضبط تماس آوا

برای اینکه بتوانید با استفاده از برنامه ضبط تماس آوا نسبت به رکورد مکالمات خود اقدام کنید، لازم است که مراحل زیر به ترتیب طی شوند:

  • ابتدا با مراجعه به باکس دانلود در انتهای همین مطلب، برنامه ضبط تماس آوا را از اپ استور دانلود و در آیفون خود نصب کنید.
  • برنامه ضبط تماس آوا را اجرا کنید. در این شرایط لازم است که در برنامه یک اکانت اختصاصی بسازید. دقت داشته باشید که برای ساخت اکانت حتما باید شماره موبایلی را وارد کنید که تمایل دارید مکالمات آن توسط برنامه ضبط تماس آوا رکورد شود.

ضبط مکالمه آیفون از طریق برنامه ضبط تماس آوا

  • بعد از ایجاد حساب کاربری با محیطی شبیه به عکس فوق مواجه می‌شوید. برنامه ضبط تماس آوا ابتدا امکان استفاده رایگان از سرویس خود را برای مدت زمان محدودی در اختیارتان قرار می‌دهد. این امر در واقع امکان تست کیفیت عملکرد برنامه را فراهم خواهد کرد. بعد از اینکه محدوده استفاده رایگان شما در برنامه به پایان رسید، برای ادامه ضبط مکالمات در آیفون خود باید اعتبار رکورد خریداری کنید.

ضبط مکالمه آیفون از طریق برنامه ضبط تماس آوا

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون

  • برای شروع یک مکالمه آیکون قرمز رنگ موجود در وسط صفحه را لمس نمایید. زمانی که تماس در حال برقراری است، باید گزینه نمایش داده شده در عکس فوق را لمس کنید تا سرورهای برنامه ضبط تماس آوا به عنوان شخص سوم به مکالمه اضافه شود.

ضبط مکالمه آیفون از طریق برنامه ضبط تماس آوا

  • همانطور که در عکس فوق مشاهده می‌کنید، تماس در این حالت سه جانبه برقرار می‌شود و مانند یک کنفرانس صوتی است.

ضبط مکالمه در آیفون با برنامه ضبط تماس آوا

تعمیرات اپل

  • بعد از اتمام تماس، فایل مکالمه شما از طریق برنامه ضبط تماس آوا برایتان ارسال می‌شود.

بنابراین به با استفاده از این برنامه می‌توانید مشکل ضبط مکالمه در آیفون را برطرف سازید. یکی از مزیت‌های این سرویس مربوط به شارژ رایگان ابتدای آن و امکان تست کیفیت عملکرد برنامه می‌شود. برنامه مذکور قابلیت ضبط مکالمات داخلی و خارجی را ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد این اپلیکیشن می‌توانید از کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش ضبط مکالمه آیفون یا ضبط مکالمات آیفون با استفاده از برنامه ضبط تماس آوا پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت گلس آیفون 11 پرو مکس

ال سی دی A11

قطعات سامسونگ A42 5G

 

تعمیرات موبایل

ضبط تماس آوا - Ava Call Recorder
نام ضبط تماس آوا - Ava Call Recorder
قیمت رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای)
سیستم عامل iOS
سازنده Ava Group

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
javid
javid
3 سال گذشته

علت کار نکردن آوا کال رکوردر .

Mohammadi
Mohammadi
3 سال گذشته

سلام این برنامه ازاپ استوربرای من بالانمیادتانصبش کنم مشکل چیه وتمام نرم افزارهای ظبط صدادراپ استور ترجمه فارسی ویابرای ایران نیست درلیستش هرکشوری هست به جزایران ویه نرم افزارمیخوام که هم راحت نصب بشه وطرف مقابل هم نفهمه که صداش داره ظبط میشه

اصغر
اصغر
4 سال گذشته

سلام
چرا باید در موبایل های ایفون شخص سومی هم باشه برای ضبط مکالمات؟(خب این از نظر امنیت یکم مشکل ساز نیست)
چرا مثل اندروید ضبط نمیشه؟