تعمیر برد گلکسی جی ۲ مدل ۲۰۱۶ سامسونگ | موبایل کمک تعمیر برد گلکسی جی ۲ مدل ۲۰۱۶ سامسونگ | موبایل کمک

تعمیر برد گلکسی جی ۲ مدل ۲۰۱۶ سامسونگ | موبایل کمک

متاسفانه خراب شدن مادربرد گوشی گلکسی جی 2 مدل 2016 سامسونگ (Samsung Galaxy J2 2016) یکی از مشکلات رایجی است که در این گوشی پدیدار می‌شود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد گلکسی جی 2 مدل 2016 را با کمترین هزینه و بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد سامسونگ J2 2016 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر برد شامل چه اقداماتی می‌شود؟

تعمیر مادربرد گوشی های موبایل در واقع شامل مجموعه اقداماتی می‌شود که به موجب آن قطعات روی برد و مدارهای آن تعمیر خواهند شد. برای مثال ممکن است یک IC یا یک کانکتور روی برد گوشی دچار مشکل شود و در عملکرد آن اختلال به وجود آید. در این شرایط لازم است تا قطعه معیوب از روی مادربرد جدا شده و با یک قطعه جدید و سالم جایگزین شود. به این عمل تعمیر برد گفته می‌شود. تعمیر برد می‌تواند به شیوه های مختلف و با تعویض قطعات گوناگونی انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2 2016 

یکی از نکات بسیار مهمی که باید در مورد تعمیر برد گوشی های موبایل بدانید این است که انجام این کار نیاز به آشنایی تعمیرکار با نحوه انجام لحیم کاری میکرو و تعمیر مدارهای الکترونیکی دارد. متاسفانه اغلب تعمیرکاران در بازار آزاد این توانایی را ندارند و در بهترین شرایط ممکن می‌توانند قطعات گوشی مثل باتری، ال سی دی، اسپیکر و غیره را تعویض کنند. پس در نظر داشته باشید که تعمیر مادربرد در مقایسه با تعویض این قطعه دو مقوله کاملا متفاوت هستند و هر تعمیرکاری از پس تعمیر برد گوشی های موبایل بر نمی‌آید و دانش لازم برای انجام این کار را ندارد.

هزینه تعمیر برد گلکسی جی 2 مدل 2016 چقدر است؟

اگر از گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 مدل 2016 استفاده می‌کنید و بنا به هر دلیل مادربرد آن نیاز به تعمیر دارد، احتمالا این سوال در ذهنتان ایجاد خواهد شد که هزینه انجام این تعمیر چقدر است؟ خوشبختانه با توجه به اینکه موبایل مورد نظر یک گوشی رده پایین و محصول سال 2016 است، بنابراین قطعات خیلی سطح بالایی در آن بکار گرفته نشده‌اند و طبیعتا قیمت تهیه این قطعات هم خیلی بالا نیست که این امر خود به خود منجر به کم شدن هزینه تعمیر برد گلکسی جی 2 مدل 2016 می‌شود. این مسئله که تعمیر برد گوشی دقیقا چه مقدار هزینه را برایتان به همراه خواهد داشت با نوع خرابی و تعداد قطعاتی که در روی برد معیوب شده‌اند ارتباط دارد. اما به طور کلی می‌توان گفت که بهتر است خیلی نگران هزینه تعمیر برد گلکسی جی 2 مدل 2016 نباشید. اگر می‌خواهید تعمیر مادربرد گوشی Galaxy J2 2016 شما با کمترین قیمت و هزینه انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

 

تعمیر برد j2 2016 سامسونگ

رایج ترین دلایل خراب شدن برد گلکسی J2 مدل 2016 کدامند؟

دلایل مختلفی می‌توانند منجر به بروز مشکل در عملکرد برد گوشی های موبایل از جمله گوشی سامسونگ گلکسی J2 مدل 2016 شوند. یکی از رایج ترین این دلایل مربوط به آب خوردگی می‌شود. متاسفانه سبک طراحی گوشی سامسونگ Galaxy J2 به گونه‌ای است که دستگاه به شدت در برابر آب خوردگی حساس خواهد بود و نفوذ آب به داخل آن هم می‌تواند ظرف چند ثانیه قطعات و مدارهای روی مادربرد را از بین ببرد. وارد شدن ضربه به دستگاه هم از دیگر دلایل اصلی خراب شدن مادربرد محسوب می‌شود. در برخی شرایط هم دیده شده قطعات روی برد این گوشی بنا به دلایل نامعلوم و با گذر زمان دچار مشکل می‌شوند و کاربر در این روند دخالتی نداشته است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

برای تعمیر مادربرد سامسونگ Galaxy J2 2016 چقدر زمان لازم است؟

عموما تعمیر برد در مقایسه با تعویض دیگر قطعات گوشی پروسه‌ای زمانگیرتر بوده و نیاز به دقت عمل بالاتری هم دارد. بنابراین مدت زمانی که باید برای تعمیر برد گلکسی جی 2 مدل 2016 صرف شود به مراتب از مدت زمانی که باید برای تعویض قطعات آن صرف گردد بیشتر خواهد بود. در این بین نوع خرابی که در برد به وجود آمده، قطعه یا قطعاتی که باید تعویض شوند، سرعت و دقت عمل تعمیرکار، تجهیزاتی که تعمیرکار به آن ها دسترسی دارد و برخی عوامل دیگر مستقیما بر روی این موضوع که تعمیر برد گوشی چقدر طول می‌کشد تاثیرگذار خواهند بود.

توصیه ما این است که برای تعمیر مادربرد گوشی عجله نکنید و سعی داشته باشید به تعمیرکار فرصت کافی برای تعمیر قطعات مختلف و تست آن ها را بدهید تا خدای نکرده در آینده با مشکل رو به رو نشوید. اگر می‌خواهید در سریع ترین زمان ممکن برد گوشی شما تعمیر شود و دستگاه با ضمانت اصالت قطعه در اختیارتان قرار گیرد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید که بهترین کیفیت و سرعت عمل را در حوزه تعمیرات موبایل برایتان به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گلکسی جی ۲ مدل ۲۰۱۶ آب خورده 

 

برای تعمیر برد سامسونگ J2 2016 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ و تعمیر مادربرد

خیلی از کاربران تمایل دارند که تعمیرات گوشی موبایل سامسونگ خود را به نمایندگی های رسمی این شرکت واگذار کنند، اما توصیه ما این است که برای تعمیر مادربرد از سرویس نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ استفاده نکنید. متاسفانه تجربه نشان داده که عموما تعمیرات مادربرد گوشی ها در نمایندگی های تعمیرات موبایل سامسونگ با دقت بالایی صورت نمی‌گیرد. از آنجایی هم که گوشی بعد از تعمیر شامل ضمانت نمی‌شود، بنابراین در صورتی که با مشکل مواجه شوید باید دوباره برای تعمیر موبایل خود هزینه کنید. از سمت مقابل عموما نمایندگی های سامسونگ تعمیر برد گلکسی جی 2 مدل 2016 و دیگر گوشی های موبایل را در بازه زمانی طولانی انجام می‌دهند که این مسئله عجیب و آزاردهنده است.پس توصیه می‌کنیم برای تعمیر مادربرد گوشی خود خیلی به سمت استفاده از خدمات نمایندگی های رسمی تعمیرات سامسونگ نروید.

موبایل کمک و تعمیر برد گلکسی جی 2 مدل 2016 با کمترین قیمت

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد گلکسی جی 2 مدل 2016 را با بهترین کیفیت ممکن و بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ انجام دهید و قیمتی بسیار مناسب را هم در ازای این مسئله پرداخت کنید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر برد گوشی مشتریان از جدیدترین ابزارها و مدرن ترین متد ها استفاده می‌کنند تا نتیجه نهایی تعمیر در بهترین وضعیت ممکن قرار گیرد. بنابراین اگر بنا به هر دلیل مادربرد گوشی شما معیوب شده و در پی تعمیر آن هستید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر با سرویس تعمیرات فوری موبایل کمک توصیه می‌کنیم مقاله تعمیر فوری گوشی موبایل در مرکز موبایل کمک همراه با ضمانت را مطالعه نمایید. به منظور ثبت سفارش تعمیر برد گلکسی جی 2 مدل 2016 سامسونگ خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: 

خرید قطعه موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ