معرفی و دانلود بازی تبدیل شوندگان (TRANSFORMERS)

معرفی و دانلود بازی تبدیل شوندگان (TRANSFORMERS: Forged to Fight)

اگر فیلم تبدیل شوندگان یا Transformers را دیده باشید و از آن لذت برده باشید، بدون تردید از انجام بازی زیبای تبدیل شوندگان (TRANSFORMERS: Forged to Fight) هم لذت خواهید برد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی تبدیل شوندگان (TRANSFORMERS: Forged to Fight) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی تبدیل شوندگان (TRANSFORMERS: Forged to Fight)

بازی تبدیل شوندگان (TRANSFORMERS: Forged to Fight) یک بازی اکشن، مبارزه ای و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Kabam منتشر شده است. اگر از طرفداران سری فیلم های ترنسفورمرز باشید، بدون تردید بازی آن هم شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بازی تبدیل شوندگان (TRANSFORMERS: Forged to Fight) به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود بوده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی تبدیل شوندگان (TRANSFORMERS: Forged to Fight) بپردازیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی بازی تبدیل شوندگان (TRANSFORMERS: Forged to Fight)

در بازی زیبای تبدیل شوندگان (TRANSFORMERS: Forged to Fight) شما می‌توانید به ربات هایی مثل آپتیموس پرایم، مگاترون و دیگر کاراکترهای محبوب و شناخته شده فیلم تبدیل شوندگان ملحق شوید و از انجام مبارزات رباتیک و نفس‌گیر لذت ببرید. هر یک از ربات هایی که در بازی زیبای تبدیل شوندگان موجود هستند قابلیت های خاص خود را دارند و گیرم به تدریج و در جریان بازی با این قابلیت ها آشنا می‌شود.

معرفی و دانلود بازی تبدیل شوندگان (TRANSFORMERS: Forged to Fight)

یکی از نقاط قوتی محسوس بازی TRANSFORMERS یا تبدیل شوندگان مربوط به گرافیک بسیار عالی و افکت های آن می‌شود. بازی به گونه ای طراحی شده که همه چیز در مراحل ابتدایی آن به گیمر آموزش داده می‌شود. رابط کاربری و نحوه کنترل کاراکتر های بازی به بهترین شکل ممکن بهینه شده‌اند، بنابراین شما خیلی سریع با نحوه کنترل کاراکترها و انجام بازی آشنا خواهید شد. بازی تبدیل شوندگان (TRANSFORMERS: Forged to Fight) از یک حالت مولتی پلیر آنلاین هم بهره می‌برد!

اما برای اینکه بتوانید از حالت مولتی پلیر بازی استفاده کنید، می‌بایست خود را به لول 10 برسانید. در این شرایط حالت چند نفره و آنلاین بازی آنلاک می‌شود. علاوه بر حالت آنلاین و مولتی پلیر، با پیشروی در بازی مد ها و سبک های جدیدی دیگر هم قفل‌گشایی می‌شوند. بنابراین گیم پلی بازی به گونه‌ای طراحی شده که گیمر از آن خسته نمی‌شود و دائما هدف جدیدی برایش تعریف خواهد شد. اگر از بازی های سبک اکشن و مبارزه ای خوشتان می‌آید و از طرفداران سری فیلم های تبدیل شوندگان هستید، بازی تبدیل شوندگان (TRANSFORMERS: Forged to Fight) بدون تردید شما را مجذوب خود می‌کند.

معرفی و دانلود بازی تبدیل شوندگان (TRANSFORMERS: Forged to Fight)

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی A51 سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی تبدیل شوندگان (TRANSFORMERS: Forged to Fight) پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی بسیار جذاب
  • گرافیک خوب
  • صداگذاری خوب
  • رایگان بودن
  • تنوع کاراکترها و مراحل بازی

نقاط ضعف

بیشتر بخوانید:

شیشه آیفون 11

قیمت تاچ ال سی دی iPhone SE 2020

قطعات آیفون 8

تعمیرات موبایل

TRANSFORMERS: Forged to Fight
نام TRANSFORMERS: Forged to Fight
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Kabam
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments