معرفی و دانلود برنامه نیو (Nivo)؛ حسابدار شخصی شما!

برنامه نیو (Nivo)

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی و جامع برای مدیریت هزینه ها و امور مالی خود هستید، برنامه حسابداری شخصی نیو یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه نیو (Nivo) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن حسابداری شخصی نیو (Nivo)

همانطور که مطلع هستید، مدیریت درآمد و هزینه ها از اصلی ترین روش های ثروتمند شدن محسوب می‌شود. با این وجود بسیاری از افراد به دلیل عدم آشنایی با دانش حسابداری، قادر به مدیریت هزینه ها و درآمدهای خود نیستند. در چنین شرایطی اپلیکیشن نیو (Nivo) می‌تواند این مشکل را حل کند! با نصب و استفاده از اپلیکیشن حسابداری شخصی نیو قادر به مدیریت هزینه ها، درآمد، پس انداز و بودجه بندی آن‌ها خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپلیکیشن مذکور برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. با این وجود شامل پرداخت درون برنامه‌ای هم می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر قابلیت های اپلیکیشن نیو (Nivo) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه نیو (Nivo)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه نیو (Nivo) یک اپلیکیشن مدیریت امور مالی است که قابلیت های بسیاری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برنامه مذکور از یک رابط کاربری ساده و در عین حال جذاب بهره می‌برد. پس از اجرای برنامه مذکور با وارد کردن شماره تلفن خود قادر به عضویت در این برنامه خواهید بود. بدین ترتیب با ایجاد حساب کاربری می‌توانید در هر زمان از طریق سایر دستگاه ها نیز به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشید.

برنامه حسابداری شخصی نیو (Nivo) علاوه بر ارائه نسخه اندروید و آی او اسی شامل یک نسخه تحت وب هم می‌شود. بنابراین شما می‌توانید از طریق مرورگر هم وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود به برنامه از شما خواسته می‌شود تا جهت مدیریت بهتر هزینه ها کیف پول ایجاد کنید. بدین ترتیب با ایجاد کیف پول قادر به تفکیک هزینه های خود در حوزه های مختلف از جمله شخصی، کسب و کار و غیره خواهید بود.

برنامه نیو (Nivo)

پس از ساخت کیف پول می‌توانید تراکنش های خود را در آن ثبت کنید. این تراکنش ها شامل دریافت، هزینه و انتقال می‌شود. به عنوان مثال در صورتی که قصد دارید حقوق خود را در لیست تراکنش های این برنامه ثبت کنید، ابتدا گزینه دریافت را لمس کرده سپس با مراجعه به بخش گروه حساب، حقوق را انتخاب کنید. اگر گروه حساب مورد نظر شما در این برنامه وجود نداشته باشد، به راحتی با لمس آیکون به شکل به علاوه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه قادر به ایجاد یک گروه حساب جدید خواهید بود. به همین شکل می‌توانید تمام هزینه ها و درآمد خود را در این برنامه ثبت کرده و بر روی نمودار مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

برنامه نیو (Nivo)

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه به سایر امکانات برنامه نیو (Nivo) دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال شما می‌توانید از طریق این منو یک کیف پول جدید ایجاد نموده و یا نسبت به ویرایش، حذف، انتقال و اشتراک گذاری سایر کیف پول های خود اقدام نمایید. به منظور جا به جایی بین کیف پول ها می‌توانید از منوی کشویی موجود در قسمت فوقانی صفحه اصلی استفاده کنید. برنامه نیو (Nivo) شامل بخشی تحت عنوان گزارش وجوه می‌شود که با مراجعه به این بخش قادر به مشاهده گزارش ماهانه از هزینه ها و درآمدهایتان بر روی نمودار خواهید بود.

برنامه نیو (Nivo)

برنامه Nivo (نیو) شامل ابزارهای کاربردی مختلفی می‌شود که از آن‌ها می‌توانید برای مدیریت امور مالی خود استفاده کنید. از ابزارهای ارائه شده توسط این برنامه می‌توان به ابزار مدیریت بدهی و طلب، اقساط و چک اشاره کرد. از سوی دیگر برنامه مذکور ابزارهایی جهت بودجه بندی، پس انداز، محاسبه سود و اطلاع از نرخ ارز را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برنامه نیو (Nivo)

از دیگر ابزارهای کاربردی ارائه شده توسط برنامه نیو (Nivo) می‌توان به بانک یاب اشاره کرد. با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود تا به نزدیک ترین شعب خودپرداز و یا بانک مورد نظر خود بر روی نقشه دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که برخی از این ابزارها به صورت رایگان قابل استفاده هستند در حالی که به منظور استفاده از برخی دیگر نیازمند مراجعه به فروشگاه و پرداخت هزینه خواهید بود.

یکی دیگر از قابلیت های کاربردی برنامه نیو (Nivo) مربوط به امکان مدیریت خودکار تراکنش های بانکی می‌شود. این برنامه قابلیت اتصال به موبایل بانک های تجارت، آینده، انصار و پست بانک را دارد. برنامه مذکور از قابلیت خواندن پیامک های بانکی هم بهره می‌برد. در صورت فعال سازی این قابلیت پیامک های بانکی شما به صورت خودکار به لیست تراکنش‌هایتان اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی گوشی سامسونگ

برنامه نیو (Nivo)

برنامه حسابداری شخصی نیو (Nivo) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با مراجعه به بخش تنظیمات یک رمز عبور برای ورود به برنامه تعیین نموده و از دسترسی سایر افراد به محیط برنامه و اطلاعات خود جلوگیری نمایند. همچنین شما می‌توانید در بخش تنظیمات از تمامی اطلاعات برنامه بک آپ گرفته و نسخه پشتیبان تهیه کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه نیو (Nivo) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • مدیریت هزینه و درآمد
  • نمایش گزارش ماهانه بر روی نمودار
  • ارائه ابزارهای کاربردی متنوع
  • قابلیت اتصال به همراه بانک
  • امکان خواندن پیامک های بانکی
  • امکان تعیین رمز عبور جهت ورود برنامه
  • امکان تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات برنامه
  • ارائه نسخه تحت وب

نقاط ضعف:

  • رایگان نبودن برخی از قابلیت های برنامه

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون XS

تاچ ال سی دی آیفون XR

تاچ ال سی دی آیفون X

تعمیرات موبایل

حسابداری شخصی نیوُ
نام حسابداری شخصی نیوُ
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده نیو

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments