معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Electro Wizard

کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد)

الکترو ویزارد (Electro Wizard) یکی دیگر از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال است که می‌تواند نقش بسیار موثری در کسب موفقیت شما داشته باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) بازی کلش رویال

کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) از کارت های لجندری و جالب بازی کلش رویال است که اگر از آن به درستی استفاده کنید، می‌تواند به عذابی برای دشمنتان تبدیل گردد. اما برای استفاده درست از این سرباز باید به خوبی آن را بشناسید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل در محل تهران

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) کلش رویال بپردازیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، ضمن تماس با کارشناسان ما از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد)

معرفی کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) کلش رویال (Clash Royale)

اگر می‌خواهید به خوبی الکترو ویزارد یا همان Electro Wizard با بشناسید، حتما باید به نکات و موضوعات زیر توجه داشته باشید:

کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد)

  • کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) در آرنای 7 (Arena 7) یا همان رویال آرنا (Royale Arena) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال است، بنابراین امکان آنلاک شدن آن از طریق صندوقچه لجندری (Legendary Chest) هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی آیفون

  • الکترو ویزارد (Electro Wizard) جادوگری است که با اتک های برقی سر و کار دارد. وی از هر دست خود یک رعد یا برق را به سمت نیروهای دشمن ساطع می‌کند. بنابراین Electro Wizard (الکترو ویزارد) با هر اتک خود می‌تواند به دو سرباز دشمن دمیج وارد کند. ضمنا در نظر داشته باشید که اتک های او خاصیت اسپلش یا دمیج منطقه ای را ندارند.
  • الکترو ویزارد (Electro Wizard) یک سرباز دور زن است که رنج اتک هایش 5 مربع خواهد بود.
  • الکترو ویزارد (Electro Wizard) جان متوسطی دارد. اتک هایش هم دمیج متوسطی را ارائه می‌کنند.
  • نکته جالب در مورد اتک های Electro Wizard (الکترو ویزارد) این است که قابلیت استان (Stun) کردن سربازهای دشمن را دارد. یعنی هر اتک الکترو ویزارد (Electro Wizard) برای مدت زمان بسیار کوتاه و معادل با 0.5 ثانیه سرباز دشمن را استان خواهد کرد.
  • تاخیر مابین اتک های Electro Wizard (الکترو ویزارد) برابر با 1.8 ثانیه است.
  • الکترو ویزارد یا Electro Wizard می‌تواند به سرباز های زمینی و هوایی دشمن اتک دهد.
  • سرعت حرکت Electro Wizard (الکترو ویزارد) زیاد (Fast 90) است.
  • زمانی که کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) را پیاده می‌کنید، یک رعد و برق شبیه به اسپل زپ (Zap) بر روی محل پیاده سازی آن ایجاد می‌شود که می‌تواند به سربازهای موجود در محدوده آن دمیج وارد کند.
  • برای استفاده از کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) ملزم به صرف 4 اکسیر خواهید بود.
  • فراموش نکنید که الکترو ویزارد (Electro Wizard) با هر اتک از دو دست خود دو برق را به سمت دو سرباز دشمن ساطع می‌کند. در این شرایط مثلا در لول 1 هر یک از برق های او 100 دمیج را به دشمن وارد خواهند کرد.
  • اگر در رو به روی Electro Wizard (الکترو ویزارد) فقط بک سرباز وجود داشته باشد، برق های هر دو دست او به آن سرباز برخورد می‌کنند و هر یک به اندازه خود دمیج به آن وارد خواهند کرد. برای مثال در این شرایط الکترو ویزارد لول 1 به طور آنی 200 دمیج را به یک هدف واحد وارد می‌نماید.
  • به دلیل اینکه الکترو ویزارد (Electro Wizard) می‌تواند با هر اتک خود دو سرباز دشمن را به صورت همزمان مورد هدف قرار دهد، یکی از بهترین کاربردهای آن مربوط به از بین بردن سرباز های گروهی مثل اسکلت ها (Skeletons)، مینیون ها (Minions)، ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، مینیون هورد (Minion Horde) و غیره می‌شود.
  • همانطور که گفتیم در زمان پیاده کردن کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) یک برق به ناحیه پیاده سازی آن برخورد خواهد کرد و به سرباز های موجود در آن محدوده دمیج وارد می‌کند. از این ویژگی می‌توانید برای از بین بردن بدون دردسر کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) استفاده کنید.
  • از کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) می‌توانید به عنوان یک کارت پشتیبان در پشت سر سربازهایی همچون شوالیه (Knight)، پرنس (Prince)، جاینت (Giant)، پکا (P.E.K.K.A)، گولم (Golem)، هوگ رایدر (Hog Rider) و غیره استفاده کنید.
  • اگر الکترو ویزارد (Electro Wizard) به تاور دشمن برسد و توسط آن نادیده گرفته شود، می‌تواند آسیب بسیار سنگینی را به آن وارد نماید.
  • با توجه به اینکه اتک های کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) منجر به استان شدن دشمن می‌شود، می‌توانید از آن برای مقابله با کارت هایی مثل اسپارکی (Sparky)، اینفرنو تاور (Inferno Tower) و اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) استفاده و دائما شارژ آن‌ها را با هر اتک ریست کنید.
  • از کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) برای مقابله با پرنس (Prince)، دارک پرنس (Dark Prince) و بتل رم (Battle Ram) هم می‌توانید استفاده کنید. در این شرایط الکترو ویزارد (Electro Wizard) با اتک هایش مانع شارژ شدن آن‌ها می‌شود.
  • اگر دشمنان از کارت بشکه گوبلین ها (GoblinBarrel ) استفاده می‌کند، می‌توانید از دمیج پیاده سازی کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) برای مقابله با آن‌ها استفاده کنید. در این شرایط فقط کافیست که یک زمانبندی خود داشته باشید و کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) را دقیقا در محل برخورد بشکه با زمان پیاده کنید. در نظر داشته باشید که برق ابتدای پیاده کردن الکترو ویزارد (Electro Wizard) به طور آنی سه گوبلین احضار شده را از بین نخواهد برد، اما به شدت به آن‌ها آسیب می‌رساند.
  • الکترو ویزارد (Electro Wizard) به شدت در برابر اسپل فایربال (Fireball) ضعف دارد. بنابراین می‌توانید از فایربال (Fireball) برای از بین بردن آن استفاده کنید.
  • از کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) می‌توانید برای از بین بردن هوگ رایدر (Hog Rider) هم استفاده کنید. در این شرایط الکترو ویزارد (Electro Wizard) را بر روی هوگ رایدر پیاده کنید تا از برق ابتدای پیاده سازی او هم دمیج دریافت کند. البته هوگ رایدر با توجه به سرعت حرکتش عموما قادر می‌شود تا قبل از بین رفتن یک اتک را به تاورتان وارد کند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی  

  • از ترکیب کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) با کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) هم می‌توانید در شرایط مختلف بازده بسیار عالی دریافت کنید پیشروی نیروهای دشمن را به کل متوقف سازید. اما در نظر داشته باشید که این ترکیب در برابر اسپل هایی مثل فایربال (Fireball) و راکت (Rocket) آسیب پذیر است.
  • بهترین راه مقابله با الکترو ویزارد (Electro Wizard) این است که یک سرباز با دمیج بالا را مستقیما بر روی سر آن پیاده کنید. این سرباز می‌تواند پکا (P.E.K.K.A)، والکری (Valkyrie)، پرنس (Prince)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) و غیره باشد. در این شرایط سرباز مذکور به راحتی الکترو ویزارد را از بین خواهد برد.
  • با لول آپ کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) شاهد افزایش جان، دمیج اتک ها و دمیجی که در زمان پیاده سازی به صورت برق (شبیه به اسپل زپ) وارد می‌کند خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد)

پس کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) یکی از کارت های لجندری بسیار خوب و جالب بازی کلش رویال (Clash Royale) است که باید حتما روش های درست استفاده از آن و مقابله با آن را بدانید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت Electro Wizard (الکترو ویزارد) بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، ضمن تماس با کارشناسان ما از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قطعات گوشی آیفون 11

قطعات سامسونگ اس 10 پلاس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments