آموزش حذف چت ها در تلگرام (Delete Chat)

تلگرام وب - telgram web

در حین استفاده از تلگرام می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید پنجره های گفتگو یا چت های موجود را حذف کنید. انجام این عمل به دو روش امکانپذیر است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه حذف چت ها در تلگرام (Delete Chat) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با حذف چت ها در تلگرام (Delete Chat)

این احتمال وجود دارد که در حین استفاده از تلگرام بنا به دلایل مختلفی تمایل داشته باشید تا برخی از پنجره های گفتگو یا چت های خود را از لیست چت های تلگرام حذف کنید. انجام این عمل به سادگی امکانپذیر است و تلگرام برای محقق کردن آن دو روش مختلف را ارائه می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه حذف چت ها در تلگرام (Delete Chat) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

نحوه حذف چت ها در تلگرام (Delete Chat)

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم به منظور حذف گفتگوها در تلگرام دو روش مختلف ارائه شده است. در روش اول باید به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • پنجره چت یا گفتگوی مد نظرتان را بیابید و انگشت خود را بر روی آن قرار داده و کمی نگه دارید تا یک ویبره کوچک احساس و منوی کشویی در بخش زیرین صفحه نمایان شود.
  • گزینه Delete را انتخاب کنید.
  • در پنجره پاپ آپ نمایان شده هم گزینه Ok را انتخاب نمایید.

به این صورت چت یا پنجره گفتگوی مورد نظرتان از لیست گفتگوهای اکانت تلگرامتان حذف می‌شود. روش دومی که بدین منظور قادر به استفاده از آن هستید به شرح زیر است:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به پنجره گفتگو یا چت مد نظر بروید.
  • آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Delete chat را انتخاب کنید.
  • پنجره پاپ آپ نمایان شده هم گزینه Ok را انتخاب نمایید.

با طی کردن مراحل فوق هم قادر به حذف چت ها در تلگرام (Delete Chat) خواهید بود. پس با دو روش مختلف انجام این پروسه آشنایی کامل پیدا کردید. اگر تمایل ندارید تا پنجره گفتگوی مورد نظر کاملا حذف شود، بلکه فقط می‌خواهید تا آرشیو پیام های آن حذف شوند باید از قابلیت Clear History یا حذف تاریخچه چت استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع به مطالعه مقاله آموزش حذف تاریخچه چت تلگرام (Clear History) بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

آموزش ویدئویی حذف چت ها در تلگرام

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه حذف چت ها در تلگرام (Delete Chat) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

قطعات آیفون 6s Plus

iPhone XS Max قیمت گلس

ال سی دی سامسونگ A10 ای

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments