ارور Break ending کلش اف کلنز چیست و چرا نمایان می‌شود؟

ارور Break ending کلش اف کلنز چیست

بسیاری از کاربران در رابطه با پیغام خطا یا اروری در بازی کلش اف کلنز صحبت می‌کنند که با عنوان Break ending نمایان می‌شود. اما دلیل نمایش این ارور چیست؟ در این مقاله قصد داریم تا در مورد ماهیت ارور Break ending کلش اف کلنز و دلیل نمایش آن صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارور Break ending کلش اف کلنز

ارور Break ending کلش اف کلنز یکی از ارورها یا پیغام های خطای آزاردهنده و مرموزی است که کاربران زیادی آن را دیده‌اند. این ارور در بازه های زمانی طولانی رخ می‌دهد و منجر می‌شود تا گیمر از بازی خارج شود و در صورت نیاز بار دیگر وارد آن گردد. اما دلیل نمایش ارور Break ending کلش اف کلنز چیست؟

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات موبایل

بنابراین در این مقاله قصد در رابطه با ماهیت ارور Break ending کلش اف کلنز و دلیل نمایش دادن آن صحبت کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

ارور Break ending کلش اف کلنز چیست

ارور Break ending کلش اف کلنز چیست و چرا نمایان می‌شود؟

ارور Break ending در بازی کلش اف کلنز به این دلیل ارائه می‌شود که شما برای مدت زمانی طولانی (نزدیک به 3 ساعت مداوم) در محیط بازی حضور داشته باشید و اصطلاحا آنلاین باقی بمانید. در این شرایط ارور مذکور نمایان می‌شود و از شما درخواست می‌کند تا بازی را ریلود (Reload) کنید. اما چرا باید این ارور توسط کلش اف کلنز نمایش داده شود؟

این ارور از سوی سوپرسل طراحی شده و هدف آن مقابله با هک بازی و تقلب در آن است. بسیاری از گیمرها با استفاده از ربات های مختلف به هک بازی از طریق شبیه ساز های کامپیوتری نظیر بلو استکس (Bluestacks) می‌کنند. به این صورت بدون اینکه آن‌ها آنلاین باشند، ربات ها به طور خودکار دهکده آن‌ها را مدیریت و لول آپ می‌نمایند. این ربات ها حتی دستوراتی همچون اتک، دونیت و غیره را هم به طور خودکار انجام می‌دهند. پس سوپرسل با تنظیم ارور Break ending قصد داشته تا در عملکرد ربات های هک بازی اختلال ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

در نظر داشته باشید که نمایش ارور مذکور به آن معنا نیست که سوپرسل به طور قطع مطمئن شده که شما از ربات های هک بازی استفاده می‌کنید. این روش تنها یک روش ساده برای اختلال ایجاد کردن در استفاده کاربران از ربات های هک مورد نظر محسوب می‌شود. پس اگر با این ارور مواجه شدید، نگران نباشید. ضمنا فراموش نکنید که اگر سوپرسل بفهمد که شما قطعا  از روش های هک استفاده می‌کنید، اکانت شما را برای همیشه بن یا مسدود می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قوانین بن یا مسدود شدن اکانت کلش اف کلنز از مقاله “دلایل بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) + آموزش آنبن (Unban)” استفاده کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به صحبت در مورد ماهیت ارور Break ending کلش اف کلنز و دلیل نمایش آن پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قاب پشت آیفون ایکس

تاچ ال سی دی جی 2 کور

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
هلیا
هلیا
3 سال گذشته

من الان شمارمو دادم به رلم ولی همش بر عکس میشه
چیکار کنم

هلیا
هلیا
3 سال گذشته

چرا شماره ها بر عکس میشوند