معرفی و دانلود بازی Lords Mobile : نبرد استراتژیک لردها

معرفی و دانلود بازی Lords Mobile : نبرد لردها

یکی از بازی های آنلاین و استراتژیک دیگری که این روزها در بین علاقمندان به بازی های موبایل از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شده، بازی Lords Mobile است. در این بازی شما باید امپراتوری خود را ساخته و به جنگ آنلاین با سایر دشمنان بروید. در ادامه مقاله به معرفی بازی Lords Mobile می‌پردازیم و لینک دانلود آن را ارائه خواهیم کرد. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Lords Mobile

اگر از علاقمندان به بازی های سبک استراتژیک و آنلاین هستید که جنبه های نقش آفرینی هم در آن ارائه شده باشد، بازی Lords Mobile را از دست ندهید. این بازی به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و شامل خریدهای درون برنامه ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

در ادامه این مطلب به معرفی مختصر بازی Lords Mobile می‌پردازیم. به منظور دانلود بازی مذکور می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با این بازی سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

 

معرفی بازی Lords Mobile

بازی زیبای Lords Mobile از نظر گرافیکی محیط نسبتا ساده‌ای را ارائه می‌کند. المان های بازی به صورت کارتونی و تا حدی شبیه به المان های بازی های مشابهی مثل کلش اف کلنز (Clash of Clans) طراحی شده‌اند. اما نکته جالب اینجاست که در درگیری ها یا بهتر بگوییم نبردهای بازی شاه جلوه های ویژه دوست داشتنی خواهید بود و این موضوع بازی را جذاب تر از حالت عادی می‌کند.

معرفی و دانلود بازی Lords Mobile : نبرد لردها

سبک بازی Lords Mobile به صورت استراتژیک و آنلاین است. شما در جریان بازی باید تلاش کنید تا قلمرو خود را گسترش داده و هر روز قوی و قوی تر شوید. برای انجام این کار باید لردها یا قهرمانان اختصاصی خود را پرورش دهید که هر یک قابلیت های منحصر به فرد و ویژگی های خاصی دارند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

همچنین پرورش دادن و تعلیم سربازهای جنگی هم بخش دیگری از وظایف شماست که باید در کنار ارتقاء قلمرو خود به آن دقت داشته باشید. بازی به صورت آنلاین انجام می‌شود، بنابراین برای پیشروی در آن باید حتما به اینترنت وصل گردید. در بازی Lords Mobile المان هایی از سبک بازی های نقش آفرینی هم بکار رفته‌اند و در برخی شرایط گیمر می‌تواند از این المان ها بهره بگیرد.

معرفی و دانلود بازی Lords Mobile : نبرد لردها

یکی دیگر از ویژگی های بازی Lords Mobile مربوط به امکان ایجاد اتحاد با سایر گیمرهای بازی در سراسر دنیا می‌شود. به بیان دیگر در بازی مذکور شما می‌توانید مثل اغلب بازی های استراتژیک دیگر در یک کلن یا قبیله عضو شوید و با گیمرهای دیگر تعامل داشته باشید. به طور کلی اگر از علاقمندان به بازی های استراتژیک و آنلاین هستید، توصیه می‌کنیم بازی جذاب Lords Mobile را از دست ندهید.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در تهران  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Lords Mobile پرداختیم. به منظور دانلود بازی مذکور می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با این بازی سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • بهره‌مندی از المان های سبک نقش آفرینی
  • قابلیت ارتقاء سربازان و ساختمان ها
  • گرافیک مناسب

نقاط منفی

  • گیم پلی بازی تقریبا مشابه با سایر بازی های استراتژیک و آنلاین است

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 8 Plus

دوربین آیفون 8 پلاس

ال سی دی آیفون آیفون اس ای 2020

تعمیرات موبایل

بازی Lords Mobile
نام بازی Lords Mobile
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده IGG.COM

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
میر مرتضی غفاری نامی
میر مرتضی غفاری نامی
2 سال گذشته

من علاوه بر اکانت اصلیم یه اکانت مهمان هم داشتم . رفتم یه اکانت مهمان دیگه هم باز کردم الان نمی تونم برم تو اونیکی اکانت مهمانم. این جدیده لولش ۲ هست اونیکی ۱۷. چطور می تونم این اکانت مهمانم که ۲ هست رو حذف کنم و برم تو اونیکی اکانت مهمانم که لولش ۱۷ هست.
قلعه اصلیم لولش ۲۴ هست

امیر همت زاده
امیر همت زاده
2 سال گذشته

سلام خسته نباشید چجوری بازی رو سیو کنم دوستان ؟؟؟ جیمیل میشه زد یا جوره دیگ هستش کمک کنید

میم
میم
6 سال گذشته

سلام
آقا کمم من یه ماهه دارم بازی می کنم.
دیروز در حین بازی یهو بازی رو گوشیم متوقف شد. هرچی هم دوباره لاگین می کردم بعد از چند تا کلیک دوباره متوقف می شد.
چند بار ریستارت٬ فلش کردن و با یه اکانت گوگل دیگه وارد شدن هیچ چیزی درست نشد.
تازه الانم همون اول بازی که انیمیشنو پخش می کنه دوباره وایمیسته.
کمک کنید لطفا

محمد رضایی
محمد رضایی
3 سال گذشته
پاسخ به  میم

نمیدونم مشگل میتونه از چی باشه ولی یه سری ارور ها هست که با عوض کردم نت یا روشن کردم وی پی ان درست میشه