معرفی و دانلود برنامه قبولی :درس خواندن به سبک هوشمند

معرفی برنامه قبولی

برنامه قبولی تجربه درس خواندن به سبک هوشمند را برای کاربران خود به ارمغان آورده و به صورت اختصاصی برای آن دسته از داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور را دارند، طراحی شده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه قبولی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن قبولی

امروزه قبولی در کنکور جزو یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های فارغ‌التحصیلان دوره متوسطه به حساب می‌آید. بسیاری از افراد وقت و هزینه‌های سنگینی را صرف خرید کتاب‌های تست و شرکت در کلاس‌های کنکور می‌کنند. در حالی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی کاربران می‌توانند تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود و بدون نیاز به پرداخت هزینه سنگین، برای کنکور آماده شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

کاربران اپلیکیشن قبولی دیگر نیازی به استفاده از کتاب‌های تست کنکور نخواهند داشت. چرا که می‌توانند به راحتی و در هر زمان با استفاده از گوشی‌ خود به بیش از صد هزار تست معتبر دسترسی داشته باشند. همچنین امکان مشاهده نمودار پیشرفت و مقایسه نتایج با سایر کاربران توسط این اپلیکیشن کاربردی فراهم آمده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن قبولی بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه قبولی

به خاطر داشته باشید که به منظور استفاده از قابلیت‌های برنامه قبولی نیاز است تا با پرداخت هزینه آن را خریداری کنید. با این وجود کاربران می‌توانند پیش از پرداخت هزینه و خرید نسخه کامل برنامه، به صورت رایگان از نسخه آزمایشی اپلیکیشن قبولی استفاده کنند.

پس از اجرا برنامه قبولی و انتخاب رشته، دروس رشته مورد نظر برای شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب هر یک از دروس می‌توانید به تست‌ها و خلاصه وضعیت خود دسترسی داشته باشید. از قابلیت‌های کاربردی برنامه قبولی می‌توان به امکان طراحی آزمون شخصی اشاره کرد. بدین منظور گزینه همه درس ها را لمس کرده سپس گزینه طراحی آزمون شخصی را انتخاب نمایید.

معرفی برنامه قبولی

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

پس از انتخاب بخش‌های مورد نظر از کتاب، می‌توانید در انتهای صفحه میزان سختی، منبع و تعداد سوالات را نیز تعیین کنید.

معرفی برنامه قبولی

پس از شروع آزمون با لمس گزینه بررسی، پاسخ تشریحی سوال نیز برای شما نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید عملکرد سایر کاربران را نیز مشاهده کنید.

معرفی برنامه قبولی

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ 

اپلیکیشن قبولی امکان برنامه‌ریزی روزانه را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی را لمس کرده سپس هدف روزانه خود را تعیین کنید.

معرفی برنامه قبولی

با لمس آیکون سه خط در گوشه بالا و سمت چپ برنامه قبولی می‌توانید در آزمون‌های آنلاین این برنامه شرکت کرده و یا نسبت به خرید نسخه کامل اپلیکیشن قبولی اقدام کنید.

معرفی برنامه قبولی

بیشتر بخوانید:  تعمیر گلس گوشی

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه قبولی پرداختیم. به منظور دانلود برنامه قبولی می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان طراحی آزمون شخصی
  • نمایش پاسخ سوالات به صورت تشریحی
  • امکان تعیین میزان سختی سوالات
  • امکان تعیین هدف
  • امکان شرکت در آزمون‌های آنلاین

نقاط ضعف:

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone X

باتری آیفون ایکس آر

قطعات گوشی آیفون 6 Plus

 

تعمیرات موبایل

قبولی
نام قبولی
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Ghabouli Ltd

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments