معرفی و دانلود برنامه عیب یابی خودرو

برنامه عیب یابی خودرو

برنامه عیب یابی خودرو مجموعه کاملی از مشکلات خودرو و راهنمای رفع این نوع مشکلات را شامل می‌شود. بنابراین این برنامه می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به تعمیر خودرو یک اپلیکیشن خوب باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه عیب یابی خودرو بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن عیب یابی خودرو

اپلیکیشن عیب یابی خودرو این امکان را فراهم آورده تا کاربران با انواع مشکلات خودرو و نحوه رفع آن‌ها آشنا شوند. علاوه بر امکان عیب یابی، کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به اطلاعاتی در رابطه با قطعات مختلف خودرو، اشتباهات رایج در رانندگی و اصطلاحات رایج در خودرو دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن عیب یابی خودرو بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه عیب یابی خودرو

برنامه عیب یابی خودرو مطالب خود را در 4 دسته بندی مختلف با عنوان‌های عیب یابی خودرو، آشنایی با قطعات خودرو، اشتباهات رایج و اصطلاحات رایج در اختیار کاربران قرار داده است. در بخش عیب یابی خودرو، کاربران می‌توانند به مجموعه‌ای از ایرادات خودرو و نحوه رفع آن‌ها دسترسی داشته باشند.

برنامه عیب یابی خودرو

در بخش آشنایی با قطعات خودرو، می‌توانید با قطعات مختلف خودرو نظیر سیلندر، شمع، پیستون و غیره آشنا شوید و تصاویر مربوط به هر قطعه را مشاهده کنید.

برنامه عیب یابی خودرو

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل تهران

بخش اشتباهات رایج شامل لیستی از رایج‌ترین اشتباهات رانندگان می‌شود.

برنامه عیب یابی خودرو

در نهایت در بخش آخر یعنی بخش اصطلاحات رایج می‌توانید به مطالعه رایج‌ترین اصطلاحات خودرو بپردازید.

برنامه عیب یابی خودرو

با لمس آیکون به شکل ستاره در گوشه بالا و سمت چپ هر صفحه، مطلب مورد نظر به لیست نشان شده ها اضافه خواهد شد و امکان دسترسی سریع به آن مطلب از طریق منوی برنامه فراهم می‌آید. با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید مطلب مورد نظر را به اشتراک گذاشته، اندازه متن را تغییر داده و یا به مطلب بعدی مراجعه کنید. اپلیکیشن عیب یابی خودرو از قابلیت کاربردی جستجو نیز بهره می‌برد. بدین منظور آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی را لمس نمایید.

برنامه عیب یابی خودرو

برنامه عیب یابی خودرو شامل پرداخت درون برنامه‌ای می‌شود. در نسخه رایگان این برنامه به تعداد محدودی از مطالب دسترسی خواهید داشت. بنابراین به منظور دسترسی کامل به تمامی بخش‌ها نیاز است تا نسبت به خرید نسخه کامل این برنامه اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در شهرک غرب

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه عیب یابی خودرو پرداختیم. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه با انواع مشکلات رایج در خودروها و نحوه رفع آن‌ها آشنا شوند. به منظور دانلود برنامه عیب یابی خودرو می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی مطالب
  • امکان به اشتراک گذاری مطالب
  • امکان تغییر اندازه متن
  • قابلیت جستجو

نقاط ضعف:

  • دسترسی محدود به مطالب در نسخه رایگان

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone 6 Plus

تاچ ال سی دی iPhone 6s Plus

قطعات آیفون 11

تعمیرات موبایل

عیب یابی خودرو
نام عیب یابی خودرو
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده ققنوس سافت

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments