آموزش تشخیص بیس مرده کلش اف کلنز از بیس زنده (Dead Bases)

تشخیص بیس های مرده کلش اف کلنز

حتما با اصطلاحا بیس مرده یا Dead Base در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) برخورد کرده و با آن آشنا هستید. به نظر شما چگونه می‌توانید در این بازی یک بیس مرده را از بیس زنده (Live Base) تفکیک کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به آموزش تشخیص بیس های مرده کلش اف کلنز از بیس زنده بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با تشخیص بیس های مرده کلش اف کلنز (Dead Bases)

اگر بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) و ترفندهای آن را دنبال کرده باشید، بدون تردید با دو اصطلاح بیس مرده (Dead Base) و بیس زنده (Live Base) برخورد کرده‌اید. در برخی منابع به این دو اصطلاحا دهکده های مرده و دهکده های زنده هم گفته می‌شود. اما منظور از بیس مرده و بیس زنده چیست و چگونه قادر به تشخیص و تفکیک آن‌ها هستیم؟

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل در محل

در این مقاله قصد داریم به شرح ماهیت این دو نوع از بیس ها و همچنین آموزش تشخیص بیس های مرده کلش اف کلنز از بیس زنده بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تشخیص بیس های مرده کلش اف کلنز

بیس مرده (Dead Base) در کلش اف کلنز چیست؟

در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) به بیس یا دهکده هایی که صاحب آن‌ها برای مدت زمان نسبتا طولانی آنلاین نشده باشد و غنائم استخراج شده از معادن (Mine) و کالکتورها (Collector) را به منابع ذخیره‌سازی (Storage) منتقل نکرده باشد، اصطلاحا دهکده یا بیس مرده گفته می‌شود. بنابراین در این نوع بیس ها غنائم یا لوت زیادی همچون طلا و اکسیر در معادن و کالکتورها وجود دارد و اغلب منابع ذخیره‌سازی آن‌ها مانند عکس زیر خالی است.

تشخیص بیس های مرده کلش اف کلنز

بیس زنده (Live Base) در کلش اف کلنز چیست؟

در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) به بیس ها یا دهکده هایی که صاحب آن‌ها به تازگی آنلاین شده و غنائم به دست آمده از معادن (Mine) و کالکتورها (Collector) را به منابع ذخیره‌سازی (Storage) منتقل کرده است، اصطلاحا دهکده یا بیس زنده (Live Base) گفته می‌شود. در این نوع بیس ها غنائم یا لوت زیادی همچون طلا و اکسیر در معادن و کالکتورها وجود ندارد و در بهترین شرایط ممکن منابع ذخیره‌سازی (Storage) آن‌ها ممکن است پر باشند.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

آموزش تشخیص بیس مرده از بیس زنده در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

اما چگونه می‌توان نسبت به تشخیص بیس های مرده کلش اف کلنز از بیس زنده اقدام کرد؟ به بیان دیگر چطور می‌توانیم یک بیس مرده را در کلش اف کلنز پیدا و برای اتک دادن آن را انتخاب کنیم؟ تصور کنید که آیکون ارتش خود را آماده کرده‌اید و آیکون Attack را از گوشه سمت چپ و پایین صفحه بازی کلش اف کلنز انتخاب نمودید.به این صورت وارد حالت جستجو می‌شوید و دهکده ها یا بیس های پیشنهادی ارائه می‌شوند.

تشخیص بیس های مرده کلش اف کلنز

برای تشخیص اینکه دهکده یافته شده یک بیس مرده است یا زنده، کافیست که به معادن طلا و کالکتورهای اکسیر آن دقت کنید. اگر بیس مورد نظر مرده باشد و صاحب آن برای مدت زمان نسبتا طولانی آنلاین نشده باشد، معدن طلا و کالکتور اکسیر آن مثل عکس فوق و حالت سمت راست پر خواهد بود. هر چه این معادن و کالکتورها پرتر باشند، بیس بیشتر رو به سمت مرده بودن پیش می‌رود.

اما اگر شکل معادن و کالکتورهای آن بیس شبیه به حالت های سمت چپ باشد، بدانید که صاحب اکانت به تازگی آنلاین شده و غنائم به دست آمده را به منابع ذخیره‌سازی (Storage) خود منتقل کرده است. بنابراین بیس مورد نظر اصطلاحا یک بیس زنده است که حمله به آن چندان لوت بالایی را برایتان به همراه نخواهد داشت، مگر در شرایطی که منابع ذخیره‌سازی (Storage) آن فول بوده و شما آن‌ها را نابود کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تشخیص بیس های مرده کلش اف کلنز از بیس زنده پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

دوربین پشت آیفون 8

تاچ ال سی دی A10 ای

 

تعمیرات موبایل

منبع cocland

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments